Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Ok så alle kilder her inne må nevnes med navn. Da blir det ikke flere rykter fra meg ihvertfall :-)
Ikke navn, men feks.. Er han vakt? Er han Martins høyre hånd? Flue på veggen? VIF media? Media generelt? Jeg kan også si at "en kompis" mener at er klar for VIF.
Dette er like festlig i hvert overgangsvindu: Noen kommer med et løst rykte om en signering, ønsker ikke oppgi kilden, og blir så skutt i brann (pun intended) her på forumet. Det ender ofte med at ryktesprederen blir snurt og slutter å dele ryktene, hvorpå folket klager over at det er så lite rykter på gang og det virker som om de på Valle ikke gjør noe.
Ikke navn, men feks.. Er han vakt? Er han Martins høyre hånd? Flue på veggen? VIF media? Media generelt? Jeg kan også si at "en kompis" mener at er klar for VIF.
Hvis man gir informasjon som dette kan det bli for noen bli klart hvem det er snakk om. La nå oss være glad får at vi får ett rykte, uten at ryktegiver trenger å slenge ut om navn på vedkommene.
Nei jeg kommer ikke til å røpe min kilde, så du får selv velge om du vill tro på det eller ikke. Dette er jo en ryktetråd.
Jeg tror ihvertfall på min kompis :-)
Tolker dette dithen at han har selveste gud som agent. Tipper han kan være en jævel å forhandle med..
Forlenge med Pusic sånn at han med sine høytstående kontakter kan signe denne gutten så kan det ikke gå gæærnt.
Derimot har vi hentet KNALLSPISSEN Chad, som scorer i hver 18. kamp han spiller, noe som gir ham hele 0,05 mål per kamp!
Nå blir det gull! - Endelig en klassespiss på plass! Håper vi fortsetter med 4-4-2 og Chad og Koné sammen på topp ut sesongen...
Han hadde mye bedre statistikk hos de to forrige klubbene sine da. :-)
På Wiki står det at han har scora 8 mål på 45 kamper, og vi vet vel ikke hvor mange minutter han har spilt pr kamp. Regner med at Landon Donovan og Robbie Keane setter han i skyggen.
Comment