Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ole Aasheim View Post
    Når begynte Martin å prate med randoms om hvem som kommer inn eller ikke? Som om Martin ville brukt begrepet "superspiss". Kjøper det ikke, sorry.
    Og hvor har du det ifra at min kompis er Random??
    Er vel muligens Chad han mener da. Siden det virker som han er klar for klubben.
    enga for alltid.

olenga.

Comment

• Originally posted by olenga View Post
      Og hvor har du det ifra at min kompis er Random??
      Er vel muligens Chad han mener da. Siden det virker som han er klar for klubben.
      Han kan umulig være noe annet enn random når du bare sier "en kompis".

Comment

Han kan umulig være noe annet enn random når du bare sier "en kompis".
        Ok så alle kilder her inne må nevnes med navn. Da blir det ikke flere rykter fra meg ihvertfall :-)
        enga for alltid.

olenga.

Comment

Ok så alle kilder her inne må nevnes med navn. Da blir det ikke flere rykter fra meg ihvertfall :-)
          Nei man trenger ikke nevne navn. Uansett så må du ikke bli overasket hvis folk er litt skeptiske når du slenger ut ett rykte som dette.

Uansett hvis dette utsagnet til Martin stemmer så tyder det hvertfall på at noe er på gang på Valle.

Comment

Ikke navn, men feks.. Er han vakt? Er han Martins høyre hånd? Flue på veggen? VIF media? Media generelt? Jeg kan også si at "en kompis" mener at er klar for VIF.

Comment

• Dette er like festlig i hvert overgangsvindu: Noen kommer med et løst rykte om en signering, ønsker ikke oppgi kilden, og blir så skutt i brann (pun intended) her på forumet. Det ender ofte med at ryktesprederen blir snurt og slutter å dele ryktene, hvorpå folket klager over at det er så lite rykter på gang og det virker som om de på Valle ikke gjør noe.

Og sånn går dagene

Comment

Ikke navn, men feks.. Er han vakt? Er han Martins høyre hånd? Flue på veggen? VIF media? Media generelt? Jeg kan også si at "en kompis" mener at er klar for VIF.
                Hvis man gir informasjon som dette kan det bli for noen bli klart hvem det er snakk om. La nå oss være glad får at vi får ett rykte, uten at ryktegiver trenger å slenge ut om navn på vedkommene.

Comment

Nei jeg kommer ikke til å røpe min kilde, så du får selv velge om du vill tro på det eller ikke. Dette er jo en ryktetråd.
                  Jeg tror ihvertfall på min kompis :-)
                  enga for alltid.

olenga.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                    Tolker dette dithen at han har selveste gud som agent. Tipper han kan være en jævel å forhandle med..
                    Forlenge med Pusic sånn at han med sine høytstående kontakter kan signe denne gutten så kan det ikke gå gæærnt.
                    Dette du mente ikke sant ?

Comment

• Originally posted by olemartinboy View Post
                      Hvor har dere sett disse intervjuene?
                      Han sa det under intervjuet med Davy Wathne på TV2 Zebra 10-15 min etter kampen, der forøvrig Martin Andresen også ble intervjuet.
                      - Magnus Fjeld

Vålerenga - Tro. Håp. Kjærlighet. <3

Comment

• Huff. Håper vi kjøper MP

Comment

• Uff

Originally posted by osse-mon View Post
                          Huff. Håper vi kjøper MP
                          Enig, for mye usikkerhet nå. Kjøp MP!!!

Comment

• Originally posted by rolter View Post
                            Enig, for mye usikkerhet nå. Kjøp MP!!!
                            Vi kommer ikke til å kjøpe MP, ledelsen er alt for treig!
                            Let's have it!

Comment

• Derimot har vi hentet KNALLSPISSEN Chad, som scorer i hver 18. kamp han spiller, noe som gir ham hele 0,05 mål per kamp!

Nå blir det gull! - Endelig en klassespiss på plass! Håper vi fortsetter med 4-4-2 og Chad og Koné sammen på topp ut sesongen...

Comment

• Originally posted by osse-mon View Post
                                Derimot har vi hentet KNALLSPISSEN Chad, som scorer i hver 18. kamp han spiller, noe som gir ham hele 0,05 mål per kamp!

Nå blir det gull! - Endelig en klassespiss på plass! Håper vi fortsetter med 4-4-2 og Chad og Koné sammen på topp ut sesongen...
                                Han hadde mye bedre statistikk hos de to forrige klubbene sine da. :-)
                                På Wiki står det at han har scora 8 mål på 45 kamper, og vi vet vel ikke hvor mange minutter han har spilt pr kamp. Regner med at Landon Donovan og Robbie Keane setter han i skyggen.

Comment

Working...
                                X