Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg håper uansett at klubben har sett mer på hva han faktisk har levert under prøvespillet sitt hos oss, enn tall fra Wikipedia.
    Tror dette kan bli bra. Vi trenger en amerikaner!

Comment

• Hvorfor trenger vi en amerikaner?

Comment

• Spesifiserte Opoku noe om når Gud skulle velge for han?

Comment

• Det er vel bare bildet av Troy Perkins før cupfinalen som fortsatt henger igjen hos meg.

Comment

• Originally posted by osse-mon View Post
            Hvorfor trenger vi en amerikaner?
            Ultraprofesjonelle.

Comment

• Hvordan fungerer dette med stenging av overgangsvindu i kveld?
              Jeg vet at vi, her i Norge + Skandinavia etc har et lengre vindu, men betyr dette at vi kan få spillere inn fra alle verdenshjørner? Eller er det begrenset til de stedene som fortsatt har et åpent vindu?

Comment

• Såvidt jeg vet er det bare innkommende spillere som er regulert i overgangsvinduene. Det vil si at man kan selge spillere når som helst på året, men det er bare i overgangsvinduene man kan få "godkjent" og registrert nye spillere.

At andre lands vinduer lukker begrenser bare hvilke klubber vi må kjempe mot for å få signaturen til de spillerene vi vil ha, ikke hvilke spillere vi kan kjøpe

Comment

• Originally posted by aasp View Post
                  Hvordan fungerer dette med stenging av overgangsvindu i kveld?
                  Jeg vet at vi, her i Norge + Skandinavia etc har et lengre vindu, men betyr dette at vi kan få spillere inn fra alle verdenshjørner? Eller er det begrenset til de stedene som fortsatt har et åpent vindu?
                  Det er vinduet nasjonen tilhører som avgjør om en spiler kan hentes inn. Eksempler er jo Singh som gikk fra oss mens det norske vinduet er stengt, men til Nederland hvor vinduet var oppe. Eller Castro som signerte for oss i våres, men som ikke kan spille før vinduet vårt åpner natt til i morgen.

Comment

• Med tanke på noen av overgangene som er ønsket her så er dette godt nytt. Jeg tenker på Børven og Tarik.
                    Gammel inside fra en Tarik venn som er min venn, er at Tarik ikke har lyst til å spille for oss. Aldri hatt sansen for klubben. Vel og merke var dette for et par vinduer siden, vet ikke om han tenker det samme nå, men det er sansynlig at han vil prøve å redde FFK først.
                    Tror ikke MP var engasupporter i sin ham-kam tid heller, men det gikk jo over..

Comment

• Vi kan jo håpe Etzaz har lagt inn et godt ord for oss...

Comment

• Amerikanske Chad Barrett (LA Galaxy) var i juli på prøvespill hos Vålerenga, men dro hjem etter en uke. Nå bekrefter VIF at de har signert en låneavtale med spilleren. Klar for Enga. Økonomisjef Ru…

Comment

• Oser ikke akkurat klasse og målteft av dette,blir mye negativt nå,men vi trenger en som kan putte fra dag en,å ikke trenger å spille seg i form,tror ikke Barrett er rett mann.Håper jeg tar feil.

Kunne tenkt meg no mer spenstig ala Børven,Tarik eller Søderlund.

Comment

• Originally posted by aasp View Post
                            Hvordan fungerer dette med stenging av overgangsvindu i kveld?
                            Som noen nevner lenger opp i tråden er det kun Australia som stenger overgangsvinduet i kveld:

De fleste større nasjoner i Europa stenger overgangsvinduet 31. august, som er samme dato som Norge. Vi kan altså ikke gjøre som på vinteren, der vi kan vente til andre lands overgangsvinduer stenger for så å gå etter de som ikke ble plukket opp av klubber fra større land.

Comment

• Er 80% sikker på at Viktor Prodell er en av spillerne Vif så på i sverige, 12 mål på 15 kamper.
                              http://www.youtube.com/watch?v=1SOyNYulGQg Virker som en klassisk måltyv.

Comment

• Hva har det med noe å gjøre?

Comment

Working...
                                X