Er Sid skadet?
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by osse-mon View PostJeg håper på MP eller Tarik inn som spiss.
Nå har vi Chuma, Sid, Chad og Koné som er spisser. Av disse er to skadet, en helt ny, og en tilbake fra utlån...
Med andre ord, vi har 3 spisser inkludert Chad. Er forøvrig enig med deg, det er latterlig lite med 1 frisk spiss.Er det her jeg skal legge inn signatur?
Comment
-
Originally posted by lokalhelt View PostChuma er ikke spiss. Han er kantspiller. Fortrinnsvis høyre kant.
Med andre ord, vi har 3 spisser inkludert Chad. Er forøvrig enig med deg, det er latterlig lite med 1 frisk spiss.
Comment
-
Originally posted by anderan View PostFor meg høres det ut som om han kommer til å bli for dyr. Dyr i innkjøp og dyr i drift
Dersom det ikke kommer noen bud fra utlandet, så må vi jo gi RBK kamp om signaturen hans. Dyr blir han nok uansett, men han skal jo selges videre etterhvert.
Comment
-
Noen som kjenner til denne "anfallsstjärnan" som er linket til Fredrikstad og Sandnes Ulf?
Navnet er Shpetim Hasani, og han har 24 mål på 70 kamper (scoret i snitt bare hver tredje kamp) for IFK Norrköping.
LD.Vålerenga - Oslos stolthet
Comment
-
Tipper Shpetim Hasani er en Tarik-erstatter.
Tarik er det nok mulig å hente og jeg vil tro vi har gode muligheter. Vi ligger i nærheten av venner og familie, vi har økonomi til å hente han og vi har trolig gode relasjoner til FFK. Vi har jo gitt dem Hussain, kjøpt Thomassen og lånt ut BDH.
Tror vi kan tilby dem noen spillere på lån eller som del av betalingen også, som de sikkert trenger for å prøve å redde plassen.
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View Posthørte forresten et rykte om Koné, om at han er tilbake i Norge nå og dersom han ikke blir bra nå, så skal han legge opp!
Comment
Comment