Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det hadde vel ikke gjort noe. Vi bør ha et økonomisk krav mot denne klinikken han har vært hos, altså...

Comment

• Originally posted by osse-mon View Post
      Det hadde vel ikke gjort noe. Vi bør ha et økonomisk krav mot denne klinikken han har vært hos, altså...
      Sist opphold han hadde der, betalte han ut av egen lomme

Comment

• Tenkte mer i retningen av at de hevdet han var klar til kamp bare kort tid etter at vi kjøpte ham!

Comment

• Vi kan ikke klandre klinikken for at vi gjorde for dårlige undersøkelser før vi signerte kontrakten. Caveat emptor - buyer beware

Comment

• Børven hadde vært bra det---> http://www.ta.no/sporten/article6173863.ece

Comment

• Torgeir Børven har bare blitt bedre og bedre. Han blir dyr, men billigere en Djurdjic mest sannsynlig og viktigst av alt han er 20 år. Man burde betale i nærheten av det Odd vil ha og så har vi en komplett spiss som i tillegg kan selges dyrt om han presterer.
              En langvarig skade er det eneste som kan ødelegge i mine øyne, bank i bordet. Rundt seg vil han ha Fellah og Bojan som kan spille han god og ser man på formkurven hans de siste tre årene har han blitt mer effektiv for hvert år. 1
              MEN: Han har over tid prestert langt jevnere og med bedre resultater en Håvard, og sistnevnte ble solgt for 25!? mill.

Comment

• Det er klubber i Nederland og Danmark som følger situasjonen rundt Børven tett. Noe som likevel er spennende er at 2 av de nærmeste vennene til Børven flytter til Oslo i disse tider.

Les likevel den artikkelen på nytt. Det ser jo ut som det er TA som skal selge Torgeir!
                Og nei, 25 mill? Det er journalistpiss.
                Aalesund fikk bud godkjent på rett i overkant av 5 millioner.

PS! Skal prøve å fiske noe ut av han.

Comment

• Jeg frykter at i en eventuell budrunde med utenlandske klubber vil vi stille svakt både økonomisk og sportslig.
                  Hvis f eks Fc københavn vil ha han så får de han og da er det kun sosiale aspekter som kan avgjøre i Engas favør.
                  Hvorfor han ikke er kjøpt før får tåkefyrstene på valle svare (og angre) på

Comment

• Originally posted by nr 13 View Post
                    Jeg frykter at i en eventuell budrunde med utenlandske klubber vil vi stille svakt både økonomisk og sportslig.
                    Hvis f eks Fc københavn vil ha han så får de han og da er det kun sosiale aspekter som kan avgjøre i Engas favør.
                    Tror ikke han er god nok for FCK eller så mange andre store klubber. Vi kan ikke konkurrere med store europeiske klubber på pris, men jeg tror vi slipper det.

Men jeg vil heller ha Pedersen enn Børven hvis prisen er omtrent det samme. Men jeg gjør gjerne som Ole Brum og sier ja takk, begge deler.

Comment

• Originally posted by nr 13 View Post
                      Jeg frykter at i en eventuell budrunde med utenlandske klubber vil vi stille svakt både økonomisk og sportslig.
                      Liten tvil om at vi taper dersom utenlanske klubber melder seg på, men foreløpig har verken vi eller ande bydd. Kjenner jeg odd rett klarer de vel å prise han ut både for norske og utelandske klubber selv om de trenger penga. Kan nesten se for meg fagermo erklære at han må gå for mer enn nilsen siden han har skåret flere mål...

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
                        Liten tvil om at vi taper dersom utenlanske klubber melder seg på, men foreløpig har verken vi eller ande bydd.
                        Selv ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg gikk direkte til en engelskspråklig klubb fra ODD.

Utover det er vel Alanzinho kontraktløs...?

Comment

• Børven håper jeg virklig kommer. men tviler på det blir nok for dyr!

Comment

• Originally posted by joggehansen View Post
                            Børven håper jeg virklig kommer. men tviler på det blir nok for dyr!
                            Hvorfor for dyr? AaFK fikk et bud på 4,5-5 millioner akseptert i mars. Kanskje vi må strekke oss til 6 millioner, men det er da vel innenfor våre budsjetter. Vi kan kjøpe Børven 4-5 ganger for pengene vi fikk for Håvard.

Comment

• Tror Odd kommer til og presse prisen opp veldig!

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                                Hvorfor for dyr? AaFK fikk et bud på 4,5-5 millioner akseptert i mars. Kanskje vi må strekke oss til 6 millioner, men det er da vel innenfor våre budsjetter. Vi kan kjøpe Børven 4-5 ganger for pengene vi fikk for Håvard.
                                Da er vi veldig nærme det jeg antar vi må ut med for Marcus Pedersen (+/- forskjellene i lønnskrav) og de er vel ca. like gamle. Jeg foretrekker Marcus foran Børven.

Comment

Working...
                                X