Det hadde vel ikke gjort noe. Vi bør ha et økonomisk krav mot denne klinikken han har vært hos, altså...
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Torgeir Børven har bare blitt bedre og bedre. Han blir dyr, men billigere en Djurdjic mest sannsynlig og viktigst av alt han er 20 år. Man burde betale i nærheten av det Odd vil ha og så har vi en komplett spiss som i tillegg kan selges dyrt om han presterer.
En langvarig skade er det eneste som kan ødelegge i mine øyne, bank i bordet. Rundt seg vil han ha Fellah og Bojan som kan spille han god og ser man på formkurven hans de siste tre årene har han blitt mer effektiv for hvert år. 1
MEN: Han har over tid prestert langt jevnere og med bedre resultater en Håvard, og sistnevnte ble solgt for 25!? mill.
Comment
-
Det er klubber i Nederland og Danmark som følger situasjonen rundt Børven tett. Noe som likevel er spennende er at 2 av de nærmeste vennene til Børven flytter til Oslo i disse tider.
Les likevel den artikkelen på nytt. Det ser jo ut som det er TA som skal selge Torgeir!
Og nei, 25 mill? Det er journalistpiss.
Aalesund fikk bud godkjent på rett i overkant av 5 millioner.
PS! Skal prøve å fiske noe ut av han.
Comment
-
Jeg frykter at i en eventuell budrunde med utenlandske klubber vil vi stille svakt både økonomisk og sportslig.
Hvis f eks Fc københavn vil ha han så får de han og da er det kun sosiale aspekter som kan avgjøre i Engas favør.
Hvorfor han ikke er kjøpt før får tåkefyrstene på valle svare (og angre) på
Comment
-
Originally posted by nr 13 View PostJeg frykter at i en eventuell budrunde med utenlandske klubber vil vi stille svakt både økonomisk og sportslig.
Hvis f eks Fc københavn vil ha han så får de han og da er det kun sosiale aspekter som kan avgjøre i Engas favør.
Men jeg vil heller ha Pedersen enn Børven hvis prisen er omtrent det samme. Men jeg gjør gjerne som Ole Brum og sier ja takk, begge deler.
Comment
-
Originally posted by nr 13 View PostJeg frykter at i en eventuell budrunde med utenlandske klubber vil vi stille svakt både økonomisk og sportslig.
Comment
-
Originally posted by bohem33 View PostLiten tvil om at vi taper dersom utenlanske klubber melder seg på, men foreløpig har verken vi eller ande bydd.
Utover det er vel Alanzinho kontraktløs...?
Comment
-
Originally posted by joggehansen View PostBørven håper jeg virklig kommer. men tviler på det blir nok for dyr!
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostHvorfor for dyr? AaFK fikk et bud på 4,5-5 millioner akseptert i mars. Kanskje vi må strekke oss til 6 millioner, men det er da vel innenfor våre budsjetter. Vi kan kjøpe Børven 4-5 ganger for pengene vi fikk for Håvard.
Comment
Comment