Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Arnehgr View Post
    "Kan bare komme på Moa og Håvard som har blitt god her, for så og bli solgt."
    Bare for å starte i en ende: Singh?
    Nå snakka han om eksport av offensive spillere og da tenker jeg spiss/kant. Singh er vel sentral midtbane. Kan jo legge til Shelton blandt Håvard og Moa hvis du vil.

Comment

• Mos

Originally posted by olemartinboy View Post
      Nå snakka han om eksport av offensive spillere og da tenker jeg spiss/kant. Singh er vel sentral midtbane. Kan jo legge til Shelton blandt Håvard og Moa hvis du vil.
      Legg til Mos. Selv om han slo igjennom for Tromsø, så ble han utvikla i Enga. Bøtta inn mål for rekrutt såvidt jeg husker.

Comment

• Er det ikke nok av sytetråder for depresive klansmedlemmer her på forumet? eller er det slik at det er fritt frem å forsøple hver en tråd med depresivt pisspreik?? faen heller a, dette er sillyseason tråden gå å klag et annet sted
        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Lensmann View Post
          Yes, da signer vi forhåpentligvis DAO som er raskere en Shelton? Hva skjer med Vålerenga?

...

Her er en liste over norske spillere som det i en verden uten MA ville vært mulig å signere(da ser jeg bort ifra talentene til dagens topplag som ikke vil gå ned et nivå og gå til enga): Djurdic, Søderlund, Våge Nilsen, Børven, Steffen Hagen, DFH(selvom han kanskje ikke har noen videresalgsverdi, er han absolutt god nok for enga), Veton Berisha, De Lanlay, Kleiven, Matland, Jørgen Horn. Jaja, merker jeg blir mer og mer lei av å lese på dette forumet og se på matcher, da det aldri/ekstremt sjeldent er noe å glede seg over.
          DAO ble i sin tid ikke bare jaget av Tottenham, men i tillegg Bayern Munchen, Barcelona og Chelsea, bare for å nevne noen. Han kan spille på begge kanter og også spille som midtspiss.

Skaden som holdt ham av bana (revet akilles) holdt ham av banen i 21 mnd, men han klarte nå å komme seg opp på et såpass nivå etter det at han fikk noen innhopp på a-laget til Valencia, som på alle mulige måter skulle tilsi at han ikke akkurat svekker angrepsrekka til Enga per i dag. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at vi har mer nytte av DAO enn halvparten av spillerne på lista di. Så mange toppklubber har neppe tatt feil samtidig om en enkelt spiller.

Om skaden: http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...artid=10040790

DFH er en spiller en god del supportere aldri ønsker å se i kongeblått igjen, uten at jeg skal bruke for mye tid på det.
          Steffen Hagen kan det da hende vi får signa selv om vi har MA, uten at det betyr at det er høyrebacken vi vil ha.
          Djurdic vil i utgangspunktet utenlands, og da spiller det neppe noen rolle hvem som er trener for Enga i det store og det hele.
          Børven er slett ikke umulig å hente, med mindre Odd overpriser ham herfra til helvete.
          Våge Nilsen ble ikke solgt for fire mill. som Odense tilbød for ham i fjor. Han er god, men ikke så god at jeg ville satt større summer på ham.
          Søderlund, hvem vet hva som vil skje der. Tror ikke klubben har brukt veldig mye tid og krefter på å vurdere ham til nå.
          Veton Berisha og De Lanlay trives nok i Viking, og Viking vil nok ikke ha ham ut i opprydninga si, følgelig vil de trolig ha økonomi til å si nei til bud i fornuftig størrelse.
          Kleiven kan det hende vi får henta for knapper og glansbildene til MA etter sesongen og Stabekks uunngåelige nedrykk.
          Matland er jeg ikke godt nok kjent med som type, spiller eller noe til å uttale meg like bastant om som det du gjør.
          Jørgen Horn, for det første: jeg synes ikke fyren er god nok til å bli nevnt som mulig spiller for Enga igjen. For det andre, MP er tilsynelatende problemfri sammenligna med godeste Jørgen Horn... http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10025956
          Last edited by arnfinnstorsveen; 05.08.2012, 16:48. Reason: Glemte å kommentere Søderlund

Comment

• Håper DAO blir VIF-spiller. Vi trenger fortsatt en mer etablert spiss, men DAO kan være en smart signering. Lav pris, lave forventninger. Men sannsynligvis stort potensial.

Comment

• Finfin troll-i-eske overraskelse med Dag Aleksander Olsen. Positive initiativ, gode bevegelser og flink til å holde på ball idag.
              Han så litt kamprusten ut, men mere på nett en mange andre utpå der Noen som vet om han enda er under noen kontrakt av noe slag?

Comment

• Tror han er fristilt fra Valencia. Blir uansett ikke noen dyr løsning.

Comment

• Her slenger jeg meg på; DAO er det bare å signere fort som faen!! Kan være gull "from nowhere" dette her.

Comment

• Han er fristilt. Gratis. Eneste blir vel ekstra sign on fee.

Comment

• Han har jo vært her en stund nå. Visste han trente med oss i juni, men han har da trolig vært her hele tiden. At han nå fikk sjansen i dag betyr nok at han vurderes seriøst.

Comment

• Og det betyr trolig også at vi ikke har så mange konkurrenter om signaturen hans. FWIW

Comment

• Signér asap!

Comment

• Originally posted by nissen View Post
                            Her slenger jeg meg på; DAO er det bare å signere fort som faen!! Kan være gull "from nowhere" dette her.
                            Helt enig.Her har vi ingenting å tape! En veldig spennende spiller.

Comment

• DAO høres jo ut som en ny Shelton da, bare med bedre ball kontroll Akkurat hva vi trenger, en spiller med hurtighet som de andre lagene MÅ ta hensyn til
                              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Vi får håpe han tilfører det vi mista med Håvard, gjenstår å se hvordan han er i avslutningsfasen.
                                Lokale Gjøvikrykter skal ha det til at han alltid har scora mye mål på yngre lag og i daværende Gjøvik-lyn som senior.

Comment

Working...
                                X