SIGNER DA!!!! Blir sprø av ventinga, livredd for at noen andre skal plutselig plukke han opp!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ifølge transfermarkt gikk kontrakta med Valencia ut i slutten av juni i år, tipper han skal erstatte Håvard ettersom han også er kantspiller.
Hva som blir trukket opp av hatten som ny midtspiss er spennende fremover det også. Hadde bare enda klubben kunne gått ut med ei pressemelding om at kontrakt på minst 3 år var signert så kunne vi pusta, inntil videre, lett ut.
Comment
-
3. juli trente han med Godset, hvertfall. Ola Niemann, sportsjournalist i Drammens Tidende, la ut dette på Twitter:
"Valencia-spiller Dag Alexander Olsen trener med Godset om dagen. Spennende. 22-åringen utelukker ikke utlån til Norge, og da helst til SIF."
Comment
-
Originally posted by skog View PostTore Reginiussen er klar for rossbårr, de forhandler også med Diskerud i øyeblikket.
kanskje det er de to øl.ene jeg tok tidligere ikveld til maten. men jeg begynner nesten å grine..Er det her jeg skal legge inn signatur?
Comment
-
Tore Reg og mulig Diskerud
Vi låner Chad Barrett og mulig Dag A Olsen.
Ser i alle fall i utgangspunktet ut som om trønderne gjør det best her..
Satser på at den nye stopperen er knallgod. Forresten, har ikke DA Olsen vært på utlån i Norg tidligere uten hell? Eller blander jeg?negativ optimist!
Comment
-
Originally posted by Pagge View PostTore Reg og mulig Diskerud
Satser på at den nye stopperen er knallgod. Forresten, har ikke DA Olsen vært på utlån i Norg tidligere uten hell? Eller blander jeg?
Comment
-
Mitt ønske for dette vinduet er følgende:
Bli kvitt noe daukjøtt i stallen som er langt unna førstelaget og tar opp lønnskostnader:
Deretter hent inn:
1.Spiss/toppscorer som skal lede laget offensivt.
2.Løpsmaskin på midtbanen.
Ville forhørt meg om Djurdic på nytt med et konkret bud og tatt en telefon til Helsingborg for å få Ardian Gashi tilbake.EVIG VIF
Comment
-
Originally posted by Oslo-ess View PostMitt ønske for dette vinduet er følgende:
Bli kvitt noe daukjøtt i stallen som er langt unna førstelaget og tar opp lønnskostnader:
Deretter hent inn:
1.Spiss/toppscorer som skal lede laget offensivt.
2.Løpsmaskin på midtbanen.
Ville forhørt meg om Djurdic på nytt med et konkret bud og tatt en telefon til Helsingborg for å få Ardian Gashi tilbake.
Dersom vi skal spille som Ajax og Barca etterhvert, så trenger vi muligens spillere med bedre ferdigheter!
Egentlig er Qaka og Suleiman perfekte for denne stilen synes jeg. Vi trenger tekniske og ballsikre spillere som også er bra defensivt! Har ikke sett Gashi spille på lenge, men han var ikke så veldig ballsikker mener jeg..Mye vilje da! :-)
Comment
-
Originally posted by Pagge View PostTore Reg og mulig Diskerud
Satser på at den nye stopperen er knallgod. Forresten, har ikke DA Olsen vært på utlån i Norg tidligere uten hell? Eller blander jeg?
Comment
Comment