Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SIGNER DA!!!! Blir sprø av ventinga, livredd for at noen andre skal plutselig plukke han opp!
    https://twitter.com/#!/EvenL

Comment

• Originally posted by Evenb0302 View Post
      SIGNER DA!!!! Blir sprø av ventinga, livredd for at noen andre skal plutselig plukke han opp!
      Tenkte det samme jeg også, han er sikkert i Trondheim i morra...

Comment

• Ifølge transfermarkt gikk kontrakta med Valencia ut i slutten av juni i år, tipper han skal erstatte Håvard ettersom han også er kantspiller.
        Hva som blir trukket opp av hatten som ny midtspiss er spennende fremover det også. Hadde bare enda klubben kunne gått ut med ei pressemelding om at kontrakt på minst 3 år var signert så kunne vi pusta, inntil videre, lett ut.

Comment

• Han har trent med oss siden juni. Tror ikke han signerer for noen andre i løpet av kvelden...

Comment

• Syntes vi burde sjekke ut/vurdere Robert Stene i Ranheim,putter jevn og trutt i Adecco både ifjor og iår.Flere klubber i Allsvenskan har han på blokka.Ranheim sliter vel også voldsomt økonomisk,så det er vel ikke no blivende sted.

Comment

• Til info. DAO Har ikke trent i Vif siden juni, han hadde en trening med vif i juni, en trening med resservene på fredag og en med A-Laget i går.

Han har vel egentlig alltid spilt spiss, det er der han har sine største styrker.

Comment

• 3. juli trente han med Godset, hvertfall. Ola Niemann, sportsjournalist i Drammens Tidende, la ut dette på Twitter:

"Valencia-spiller Dag Alexander Olsen trener med Godset om dagen. Spennende. 22-åringen utelukker ikke utlån til Norge, og da helst til SIF."

Comment

• Tore Reginiussen er klar for rossbårr, de forhandler også med Diskerud i øyeblikket.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                    Tore Reginiussen er klar for rossbårr, de forhandler også med Diskerud i øyeblikket.
                    neeei!! så akkurat dette på NRK. Miks og reginiussen.. hvorfor vil INGEN av spillerene til oss???!

kanskje det er de to øl.ene jeg tok tidligere ikveld til maten. men jeg begynner nesten å grine..
                    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Tore Reg og mulig Diskerud

Vi låner Chad Barrett og mulig Dag A Olsen.

Ser i alle fall i utgangspunktet ut som om trønderne gjør det best her..

Satser på at den nye stopperen er knallgod. Forresten, har ikke DA Olsen vært på utlån i Norg tidligere uten hell? Eller blander jeg?
                      negativ optimist!

Comment

• Originally posted by Pagge View Post
                        Tore Reg og mulig Diskerud

Satser på at den nye stopperen er knallgod. Forresten, har ikke DA Olsen vært på utlån i Norg tidligere uten hell? Eller blander jeg?
                        Da blander du nok.

Comment

• Vi får se hva som skjer, men det er gøy at det faktisk er aktivitet med navn man har hørt før på Valle!

Comment

• Mitt ønske for dette vinduet er følgende:
                            Bli kvitt noe daukjøtt i stallen som er langt unna førstelaget og tar opp lønnskostnader:

Deretter hent inn:

1.Spiss/toppscorer som skal lede laget offensivt.
                            2.Løpsmaskin på midtbanen.

Ville forhørt meg om Djurdic på nytt med et konkret bud og tatt en telefon til Helsingborg for å få Ardian Gashi tilbake.
                            EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post
                              Mitt ønske for dette vinduet er følgende:
                              Bli kvitt noe daukjøtt i stallen som er langt unna førstelaget og tar opp lønnskostnader:

Deretter hent inn:

1.Spiss/toppscorer som skal lede laget offensivt.
                              2.Løpsmaskin på midtbanen.

Ville forhørt meg om Djurdic på nytt med et konkret bud og tatt en telefon til Helsingborg for å få Ardian Gashi tilbake.
                              Jeg synes vi egentlig har nok løpsmaskiner, i og med at vi har spillere som Doffen, Ogude, Suleiman, Pusic..
                              Dersom vi skal spille som Ajax og Barca etterhvert, så trenger vi muligens spillere med bedre ferdigheter!
                              Egentlig er Qaka og Suleiman perfekte for denne stilen synes jeg. Vi trenger tekniske og ballsikre spillere som også er bra defensivt! Har ikke sett Gashi spille på lenge, men han var ikke så veldig ballsikker mener jeg..Mye vilje da! :-)

Comment

• Originally posted by Pagge View Post
                                Tore Reg og mulig Diskerud

Vanskelig å låne en spiller som ikke har klubb?

Comment

Working...
                                X