Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by lokalhelt View Post
    neeei!! så akkurat dette på NRK. Miks og reginiussen.. hvorfor vil INGEN av spillerene til oss???!

kanskje det er de to øl.ene jeg tok tidligere ikveld til maten. men jeg begynner nesten å grine..
    Gode spillere vil til klubber som har sjangsen til å vinne noe, det har ikke vi for tiden, grunnen til det er i en annen tråd.
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
      neeei!! så akkurat dette på NRK. Miks og reginiussen.. hvorfor vil INGEN av spillerene til oss???!

kanskje det er de to øl.ene jeg tok tidligere ikveld til maten. men jeg begynner nesten å grine..
      Men disse to spillerne er vel ikke så veldig interessante for oss?
      Mix kanskje, men det er ikke i den posisjonen der vi trenger spillere først og fremst vil jeg tro.
      Vi trenger først og fremst 1 spiss eller 2, og muligens en ving.
      Så lenge RBK svir av penger på spillere som ikke er de posisjonene der, så blir jeg letta.
      Håper fortsatt på at vi kan prøve å sikre oss Tarik og Børven, og Dag Alexander Olsen. Ihvertfall 2 av dem!

Comment

• Mine ønsker:

Dag Alexander Olsen - Kjempe spiller! Nye Shelton, bare yngre og enda litt bedre.

Høyreback!! - Da helst Steffen Hagen, meget god spiller, burde være i landslagsdiskusjonen.

Kanskje en ving, vil ikke si hverken Pusic, Berre eller Bojan er spesielt skumle vinger. Mulig vi kjører DAO på ving, men da må vi ha spiss, for jeg tror ikke Barret er en god nok spiss for spillestilen vår, altså den vi spilte mot Manu og som vi ønsker å spille. Assante hadde vært en super tilvekst til kant. Da har vi 2 lynkjappe angrepsspillere, sånt kan vinne kamper på egenhånd.
        https://twitter.com/#!/EvenL

Comment

• Hadde jo vært flott om et eller annet skjedde snart...

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Hadde jo vært flott om et eller annet skjedde snart...
            Den som venter på noe godt , venter ikke for gjeves

Comment

• Originally posted by oPsL View Post
              Den som venter på noe godt , venter ikke for gjeves
              Hadde jeg bare vært overbevist om at jeg ventet på noe godt så

Comment

• "Rosenborg vil ha Elyonoussi":

Trønderne jobber for å sikre seg forsterkninger i kampen om edelt metall. Fredrikstad bekrefter nå at RBK er interesserte i deres spissjuvel.
                Last edited by Bayer Frydenlund; 06.08.2012, 13:16. Reason: Skriv hva linken handler om når du poster. - mod

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                  Er 99% sikker på at vi også vil ha han. Og Molde og alle norske klubber som har penger å bruke.
                  Vi var jo med å bøy på han sist..

Comment

• Var det ikke Rosenborg som nesten hadde en fot i grava økonomisk? Hvordan kan de bare handle som fulle sjømenn nå? Gambler de på en ny CL-kvalik neste sommer?

Comment

• Originally posted by skog View Post
                      Var det ikke Rosenborg som nesten hadde en fot i grava økonomisk? Hvordan kan de bare handle som fulle sjømenn nå? Gambler de på en ny CL-kvalik neste sommer?
                      De har vel fått inn litt spenn etter salgene av Bakenga og Jim Larsen, og nå kan det vel hende at Henriksen også selges for en pen slant. I tillegg har de vel solgt noe eiendom ved Lerkendal, så da kan de sikkert loffe ut en del penger uten å gå overende.

Comment

• Originally posted by Pagge View Post
                        Tore Reg og mulig Diskerud

Vi låner Chad Barrett og mulig Dag A Olsen.

Ser i alle fall i utgangspunktet ut som om trønderne gjør det best her..

Satser på at den nye stopperen er knallgod. Forresten, har ikke DA Olsen vært på utlån i Norg tidligere uten hell? Eller blander jeg?
                        Tore Reginiussen og MIX... - puh, er glad til at de går til de fulle sjømennene som fotsetter å svi penger som gress
                        Blått og godt nyttår!

Comment

Var det ikke Rosenborg som nesten hadde en fot i grava økonomisk? Hvordan kan de bare handle som fulle sjømenn nå? Gambler de på en ny CL-kvalik neste sommer?
                          Dem har solgt tomta ved stadiumen, også har de også fått inn litt av bakenga og Larsen pluss at Henriksen muligens blir solgt.

Comment

De fikk 70 millioner i cash når de solgte tomta (parkeringsplassen, tror jeg) ved siden av Lerkendal.

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
                              De fikk 70 millioner i cash når de solgte tomta (parkeringsplassen, tror jeg) ved siden av Lerkendal.
                              Det var 60 mill for tomten selv om de fikk tilbud fra ett Oslo selskap om 70mill rett før man skulle ta en avgjørelse, muligens var de villig til å gå høyere enn det også.

Comment

• Vinner Tromsø sin hengekamp så er vi på 9 plass..
                                kanskje vi må legge lista litt lavere for spillere som kan og vil komme hit?
                                har ingen rykter men noe må skje.
                                BLØ

Comment

Working...
                                X