Originally posted by lokalhelt
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by lokalhelt View Postneeei!! så akkurat dette på NRK. Miks og reginiussen.. hvorfor vil INGEN av spillerene til oss???!
kanskje det er de to øl.ene jeg tok tidligere ikveld til maten. men jeg begynner nesten å grine..
Mix kanskje, men det er ikke i den posisjonen der vi trenger spillere først og fremst vil jeg tro.
Vi trenger først og fremst 1 spiss eller 2, og muligens en ving.
Så lenge RBK svir av penger på spillere som ikke er de posisjonene der, så blir jeg letta.
Håper fortsatt på at vi kan prøve å sikre oss Tarik og Børven, og Dag Alexander Olsen. Ihvertfall 2 av dem!
Comment
-
Mine ønsker:
Dag Alexander Olsen - Kjempe spiller! Nye Shelton, bare yngre og enda litt bedre.
Høyreback!! - Da helst Steffen Hagen, meget god spiller, burde være i landslagsdiskusjonen.
Kanskje en ving, vil ikke si hverken Pusic, Berre eller Bojan er spesielt skumle vinger. Mulig vi kjører DAO på ving, men da må vi ha spiss, for jeg tror ikke Barret er en god nok spiss for spillestilen vår, altså den vi spilte mot Manu og som vi ønsker å spille. Assante hadde vært en super tilvekst til kant. Da har vi 2 lynkjappe angrepsspillere, sånt kan vinne kamper på egenhånd.https://twitter.com/#!/EvenL
Comment
-
Last edited by Bayer Frydenlund; 06.08.2012, 13:16. Reason: Skriv hva linken handler om når du poster. - mod
Comment
-
Originally posted by tordvif View Post
Vi var jo med å bøy på han sist..
Comment
-
Originally posted by skog View PostVar det ikke Rosenborg som nesten hadde en fot i grava økonomisk? Hvordan kan de bare handle som fulle sjømenn nå? Gambler de på en ny CL-kvalik neste sommer?
Comment
-
Originally posted by Pagge View PostTore Reg og mulig Diskerud
Vi låner Chad Barrett og mulig Dag A Olsen.
Ser i alle fall i utgangspunktet ut som om trønderne gjør det best her..
Satser på at den nye stopperen er knallgod. Forresten, har ikke DA Olsen vært på utlån i Norg tidligere uten hell? Eller blander jeg?Blått og godt nyttår!
Comment
-
Originally posted by skog View PostVar det ikke Rosenborg som nesten hadde en fot i grava økonomisk? Hvordan kan de bare handle som fulle sjømenn nå? Gambler de på en ny CL-kvalik neste sommer?
Comment
-
Comment
-
Originally posted by Muppetkokken View PostDe fikk 70 millioner i cash når de solgte tomta (parkeringsplassen, tror jeg) ved siden av Lerkendal.
Comment
Comment