Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg tror ikke verken Carew eller Gamst vil kreve noe mer enn vi betaler andre toppspillere i klubben.

Carew har tjent over 200 millioner på sin karriere. Om han får to eller fire millioner her tror jeg ikke spiller noen rolle for han. Samme med Gamsten, selv om han nok ikke har tjent fullt så mye som Carew.

Ikke dermed sagt at jeg tror noen av de nødvendigvis kommer nå i sommer.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Jeg tror ikke verken Carew eller Gamst vil kreve noe mer enn vi betaler andre toppspillere i klubben.
      Men det er da ikke det jeg skriver.
      Jeg skriver at Carew ikke kommer til å være verdt penga vi må bruke for å få han til å spille for oss.

Han har vært uinteressert i både oss og fotball et par år nå. Da blir minst 2-3 millioner i årslønn altfor mye å gamble på å få han tilbake, trur jeg.

Comment

Ja det er liten tvil at Carew ville vært en gambling! Men på kort sikt og om han sier seg villig til å gå ned i lønn.Men det blir bare hypotetisk.

Sing forsvinner så fort en klubb kommer med et vettu bud.Men hva med Fellah? Hans fremtid på valle er veldig usikkert.Skulle MP også forsvinne..ikke bra:-/

Comment

har ikke tro på noe annet enn gnisninger mellom Carew og MA desverre.. kjenner ingen av dem personlig, men Carew har oppnådd så mye i fotball og virker som mange her inne påpeker, umotivert.
          Utifra det jeg hører, så er MA ganske krevende. Hvordan Lille-John reagerer på å få hårfønern av MA pga slett innsats og lite egentrening, trur jeg fort kan bli ubehagelig..

Comment

[QUOTE=Nils_de-Noia;283874]Carew har tjent over 200 millioner på sin karriere. Om han får to eller fire millioner her tror jeg ikke spiller noen rolle for han. QUOTE]

Med tanke på at han har brukt over 201 millioner i løpet av karriæren, så betyr nok lønna litt for han også...
            Kommer aldri til himmelen.
            Kommer aldri til hælvete.
            Jeg forblir i skjærsilden.

Comment

[QUOTE=Kong Bojan;283951]
              Originally posted by Nils_de-Noia View Post
              Carew har tjent over 200 millioner på sin karriere. Om han får to eller fire millioner her tror jeg ikke spiller noen rolle for han. QUOTE]

Med tanke på at han har brukt over 201 millioner i løpet av karriæren, så betyr nok lønna litt for han også...
              Men i motsetning til mange andre gjør han i det minste mye fornuftig med pengene også.

Carew eier eiendommer i Oslo for godt over 100 millioner kroner..

Comment

MGP hadde vært perfekt for oss! Håper han takker ja til jobbtilbudet fra MA.. Ikke bare fordi han er en god fotballspiller, men fordi jeg tror han passer godt inn i MA filosofi om at gutta helst skal kunne mestre flere posisjoner på banen. Bra defensivt, kan spille sentralt og på kant og sikkert foran som spiss også.
                Og ikke minst, har han en bra innstilling og masse rutine fra verdens nest beste liga! ;-)

Comment

Jeg syns også MGP hadde vært en knallsignering. Har fortsatt mange gode fotballår igjen, og i likhet med JA Riise tror jeg han hadde vært en fantastisk god rollemodell for å prente inn ambisiøs og profesjonell innstilling hos unge talenter i Enga. I motsetning til Carew tror jeg MGP også ville vært et positivt ansikt utad for klubben.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                    MGP hadde vært perfekt for oss! Håper han takker ja til jobbtilbudet fra MA..
                    (...)
                    har han fått jobbtilbud? Noe jeg har gått glipp av?

Comment

Originally posted by donny View Post
                      Ifølge TV2 dagen etter at Blackburn rykka ned. MGP svarte at det var litt for tidlig å kommentere enda.
                      Skal se om jeg finner link!

Comment

Originally posted by donny View Post
                        Veldig merkelig! TV2 intervjuet Gamst Pedersen på Gardermoen der de konfronterte med jobbtilbud fra Vålerenga, men kan ikke finne innslaget på TV2.no lenger. Finner i stedet et annet intervju samme dag, der han skal snakke med en klokkesponsor. Der blir ikke Enga nevnt. Veit ikke hvorfor intervjuet er fjernet, men kan det være at de har fått beskjed om å fjerne det?

Comment

Tror jeg aldri i verden kommer til å skje.Gamsten til Enga nå? Det ville vært en bombe mildt sagt.

Comment

Glem Gamst, glem Carew og glem Riise.

Bruk overgangs- og lønnskroner på å hente Djurdjic. Hat trick og målgivende i dag, det virker som han aldri skal slutte å score. La han fortsette med det, men da i kongeblått, på Ullevål.

LD.
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                              Glem Gamst, glem Carew og glem Riise.

Bruk overgangs- og lønnskroner på å hente Djurdjic. Hat trick og målgivende i dag, det virker som han aldri skal slutte å score. La han fortsette med det, men da i kongeblått, på Ullevål.

LD.
                              Huff, hadde det ikke vært kjipt med en som bare scora på hjemmebane?

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
                                Huff, hadde det ikke vært kjipt med en som bare scora på hjemmebane?
                                Ser poenget ditt, men nå skårer vi jo knapt både borte og hjemme... Uten at det betyr at jeg mener Djurdic er en mirakelkur.

Comment

Working...
                                X