Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1/2VorseN
    replied
    Originally posted by bohem33 View Post
    Veldig rart. Men da må vel noen være på vei inn? Får vi jc er jeg godt fornøyd.
    Ja og helst en kantspiller, men uansett så hadde vel bare Pusic kontrakt ut året så da kan vi vel takke forvell til Pusic sin kariære i VIF.

Da blir det ekstra spennende i morgen. Akkurat nå så begynner alternativene på kant å bli få. Kan vel kanskje bety at prøvespilleren fra Canada får kontrakt ut året?

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    Veldig rart. Men da må vel noen være på vei inn? Får vi jc er jeg godt fornøyd.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Vålerengas midtbanespiller Martin Pusic er klar for Fredrikstad og skal spille for rødbuksene ut årets sesong. Les mer på vif-fotball.no om litt.

Leave a comment:

• Askim
    replied
    Pusic ;-))

Leave a comment:

• Askim
    replied
    Pjusic til FFK

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Originally posted by chasba View Post
    Burde vi ikke gå etter en som kan gå inn på laget i dag og spille kamper nå?
    Det er jo ikke gjensidig utelukkende alternativer. Ser ikke problemet i å signere et stort talent en hvilken som helst dag.. Det kan fortsatt være noe mer på gang.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Han de henta nå er 18 såvidt jeg forsto. Søderlund blir nok ikke i Haugesund for alltid så da har de henta inn et talent for fremtiden og kanskje også for og få litt konkuranse og bredde i stallen. Jeg tror ikke Søderlund forsvinner i dette vinduet.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Nei, det var vel den svenske spissen de hentet.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Betyr kanskje ingen ting, men Haugesund har hentet ny spiss. Søderlund på vei ut?
    nei. fordi det er en erstatning for djurdic som dro

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Betyr kanskje ingen ting, men Haugesund har hentet ny spiss. Søderlund på vei ut?

Leave a comment:

• rolter
    replied
    Fra spøk til allvor

Originally posted by anderan View Post
    Er du sikker på det? Jeg trodde vi var i sluttforhandlinger med Drillo om en byttehandel. Han får Berre og vi får Carew.

Vi beholder Berre, så lenge han kan løpe rundt på 2 bein. Gutten har vært helt konge i klubben og en som alltid har vært lojal og spilt med hjerte utenpå drakta. Kronen på verket etter de siste (gode) signeringene må være JC.

Leave a comment:

• anderan
    replied
    Originally posted by olemartinboy View Post
    Bojan har også likt "Berre på landslaget", men det kommer nok heller ikke til å skje
    Er du sikker på det? Jeg trodde vi var i sluttforhandlinger med Drillo om en byttehandel. Han får Berre og vi får Carew.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by olemartinboy View Post
    Bojan har også likt "Berre på landslaget", men det kommer nok heller ikke til å skje
    men du er vel enig i at det er litt mer iøyenfallende at han "liker" Hønefoss dagen før overgangsvinduet stenger..?

håper dette ikke er noe i det hele tatt... vil gjerne beholde Bojan.

Leave a comment:

• olemartinboy
    replied

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    Originally posted by EngaForAlltid View Post
    Ser på Facebook at Bojan nettopp har "likt" Hønefoss Ballklubb. Hva faen?
    Hah! Bojan til Hønefoss ja.. Hadde vært litt av en bombe!
    Gudene veit hvorfor, men han har kanskje en kompis der..?
    Har ellers vært overraskende lite rykter om spillere på vei ut. Skulle tro vi ville kvitta oss med noe 'dødkjøtt' også, men mulig Martin vil ha litt bredde i troppen sesongen ut.

Leave a comment:

Working...
X