Noen som vet hva som skjedde med David Osei Opuko? Han annonserte jo på Twitter at en norsk overgang var i boks. Sto vist mellom RBK og oss.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vi får vel stikke fingern i jorda og innrømme at RBK fortsatt er mer attraktivt for folk enn oss. Det er litt større sannsynlighet for at de finner tilbake til et seriemesterskap og sjampionslig (da er nok stokke entusiastisk igjen) enn at vi tar steget opp akkurat nå. De virker også å ha mere økonomiske muskler enn oss og en mer verdifull spillerstall i utgangspunktet.
Men Vålerenga lekker ikke som en sil når det gjelder sladder og rykter lenger, og det er bra. Det var jo noe som irriterte oss grenseløst før. Når det gjelder Elyonussi (jeg er ikke på fornavn med han) så er det FFK som annonserer at RBK snuser på han for å varsle andre interesserte parter og kanskje få istand en budrunde, RBK var ikke ute i avisa og plapra om dette.
Så ikke klag for at det har slutta å lekke så mye på valle
Comment
-
Originally posted by Oslo-ess View PostGonzalez går inn som stopper sammen med Muri.
Han har bra kvalitet både med ballen og i duellene.
Så har vi Nordvik som backup som stopper og på venstreback bak Thomasssen.
Vi trenger da en høyreback av kvalitet hvis ikke Larsen tar et steg opp eller Stoor kommer tilbake i kjempeform.
På midtbanen har vi mange alternativer, selv om vi savner Ogude nå.
Jeg savner dog en dynamo på midten som både har løpskraft og er spillefordeler.(Mix mellom Bojan og Hæstad)
Uansett liten tvil om at det er angrepet vi må forsterke.
Helst med en toppspiss + ving(er)
Ønsker at vi henter en hurtig og gjennombruddshissig målscorer som prio 1.
Her må pengene på bordet.
Og jeg tror kanskje vi må se ut av landet.
Comment
-
-
Originally posted by Berre View PostSkjønner ikke helt hvorfor du synes vi trenger en ny høyreback når Larsen spiller kjempebra der.
Comment
-
Originally posted by Sankt Hallvard View PostLarsen - Muri (Castro) - Nordvik (Næss) - Thomassen
Hæstad (Qaka) - Fellah (Bojan) - Ogude (Suleiman)
??? (Berre) - ??? (Anene/Barrett?) - ??? (Pusic)
??? - Muri (Castro) - Nordvik (Larsen/Solli) - Thomassen
Hæstad (Næss/Qaka) - Fellah (Bojan) - Ogude (Solli)
??? (Berre) - ??? (Anene/Barrett?) - ??? (Pusic/Suleiman)
Det blir litt rart i 4-3-3, men jeg har større tro på Larsen som stopper enn Næss, og jeg tror også jeg rangerer (på svært tynt grunnlag) Solli over Næss som defensiv midtbane.
Comment
-
Originally posted by Sankt Hallvard View PostSpiller han kjempebra da? Han har tatt plassen fra Leigh og det er fint det, men så hard konkurranse er det vel ikke på den plassen? Han har ennå til gode å vise noe over tid eller å vise hvorfor han er "den nye Bratseth". Han var vel også tiltenkt først og fremst en plass i midtforsvaret? Nordvik løste jo oppgaven på samme måte på VB og det gikk fint det. Men hvis ambisjonene skal være noe mer enn dagens plassering så er vel dette en posisjon som bør forsterkes?
Comment
-
Originally posted by Oslo-ess View PostGonzalez går inn som stopper sammen med Muri.
Han har bra kvalitet både med ballen og i duellene.
Så har vi Nordvik som backup som stopper og på venstreback bak Thomasssen.
Vi trenger da en høyreback av kvalitet hvis ikke Larsen tar et steg opp eller Stoor kommer tilbake i kjempeform.
På midtbanen har vi mange alternativer, selv om vi savner Ogude nå.
Jeg savner dog en dynamo på midten som både har løpskraft og er spillefordeler.(Mix mellom Bojan og Hæstad)
Uansett liten tvil om at det er angrepet vi må forsterke.
Helst med en toppspiss + ving(er)
Ønsker at vi henter en hurtig og gjennombruddshissig målscorer som prio 1.
Her må pengene på bordet.
Og jeg tror kanskje vi må se ut av landet.
Dette gir oss også bedre fart i bakerste firer.
Comment
-
Originally posted by johnoler View PostJeg mener det burde være Muri som blir backup. Syntes Nordvik har spilt bedre på midtstopper plass i hele år.
Dette gir oss også bedre fart i bakerste firer.Vi er Vål'enga!!
Comment
-
Originally posted by maestro View PostFor ikke å snakke om at han gjerne går i en duell eller to, i motsetning til Hr.250-kamper-uten-taklinger!"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.
Comment
-
Originally posted by tordvif View Posthttp://www.youtube.com/watch?v=1SOyNYulGQg
Nevnte ikke noen her inne at vi så på han her ? noen som vet noe?
Comment
Comment