Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Arnehgr View Post
    Er sikker på at jeg i media har sett at også BHR uttalte at VIF var attraktiv. Det var før det begynte å snakkes om hvordan det er i VIF. Snakket med en som tidligere har vært i trenerteamet til VIF. Han fortalte at det går gjetord om hvordan Martin behandler spillerne. Et slikt rykte er ødeleggende og det som er ille er at infoen kommer fra VIF-hold. Noe må nok gjøres, hvis ikke så blir det ikke mange gode signeringer framover.
    Uff, sånne ting er så lite konstruktivt å komme med. Om man ikke er tøff nok til å stå fram med navn om sånne "ting man hører" så kan man holde kjeft.

Dessuten - gjetord er positivt, ikke negativt.

gjetord (av norr geta 'nevne, tale om' og ord)
    1 rykte, ry, store ord det går g- om styrken hans
    2 stort navn, berømmelse vinne g-
    (Kilde: dokpro)

Comment

• Berre skulle lagt opp i fjor!!! Alt annet er bedre er min mening. Bedre og gi noen unggutter sjansen, ikke bruke en gammel rev.

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
        Uff, sånne ting er så lite konstruktivt å komme med. Om man ikke er tøff nok til å stå fram med navn om sånne "ting man hører" så kan man holde kjeft.

Han har fått ry for, og det går store ord om hvordan Martin Andresen lar sinne gå ut over enkeltspillere. I negativ forstand. At jeg ikke vil navne den som sa det får du bare finne deg i. De som kjenner meg forstår nok hvem det er men jeg vil aldri bekrefte det her.
        Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• Tester om jeg kan poste fra mobil.
          Sist jeg skrev et laaaaaangt innlegg fra mobil ble det postet.

Comment

Han har fått ry for, og det går store ord om hvordan Martin Andresen lar sinne gå ut over enkeltspillere. I negativ forstand. At jeg ikke vil navne den som sa det får du bare finne deg i. De som kjenner meg forstår nok hvem det er men jeg vil aldri bekrefte det her.
            Ja, men sånn er det å være fotballspiller på høyt nivå. Og er det noen som ikke tåler å få huden full av trenern,så kanskje de burde trappe ned eller finne på noe annet.
            Hvis han derimot ikke klarer å kommunisere med spillerne så er det et alvorlig problem!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
              Ja, men sånn er det å være fotballspiller på høyt nivå. Og er det noen som ikke tåler å få huden full av trenern,så kanskje de burde trappe ned eller finne på noe annet.
              Hvis han derimot ikke klarer å kommunisere med spillerne så er det et alvorlig problem!
              Det må vel etterhvert være hevet over enhver tvil at Andresens sterke sider ikke innbefatter klassiske lederegenskaper. Dette får sjølsagt negative konsekvenser.
              Å kreve at folk oppgir interne kilder for sånt her på forumet, er så dumt at det knapt fortjener å bli kommenterte.

Comment

• Kan det snart bli slutt på alt MA sytet i denne tråden eller???? Klikker meg inn her for rykter om overganger osv, ikke for mer surmaga oppgulp om MA sine trener egenskaper!!! Rykter noen???
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Og det er et generelt problem at man ikke vil bekrefte noe eller si noe om hvem som har sagt det. Jeg kan f.eks. si at jeg har hørt det rakt motsatte, og at de som kjenner meg veit hvem det er som har sagt det. Hvem av oss har rett? Så starter ballen å rulle og plutselig sitter man der da, med uttalelser og whatnot som kanskje er feil, men er blitt sannheter på Internett.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
                    Han er det beste alternativet for oss på som Ving ja. Fellah har storspilt i en rolle der han kan dra innover i banen altså ikke en klassisk ving.

Men ja jeg mener pr. dags dato at Berre er den beste alternativet på den siden, tett fulgt av Berre. Problemet er vel kanskje at jeg ikke synes noen av de er spesielt god, Anene er spennede, men han kommer til å bli en midtspiss i fremtiden.

Ok...vi er ihvertfall enige om at ingen av de er spesielt gode

Blitt helt stille rundt han Olsen gutten som prøvespellte?

Comment

Og det er et generelt problem at man ikke vil bekrefte noe eller si noe om hvem som har sagt det. Jeg kan f.eks. si at jeg har hørt det rakt motsatte, og at de som kjenner meg veit hvem det er som har sagt det. Hvem av oss har rett? Så starter ballen å rulle og plutselig sitter man der da, med uttalelser og whatnot som kanskje er feil, men er blitt sannheter på Internett.
                      Tviler på at disse overgangene har strandet pga MA lederegenskaper! Om han bruker mye kjeft eller ikke burde være irrelevant..veldig mange trenere bruker kjeft! Vil påstå at det er enten eller når det kommer til trenere. Hadde vi spilt i Europa, eller vært på topp 3 nå og spilt på vårt beste, så hadde "kanskje" en av disse kommet.
                      El Younoussi får nok bedre betalt og har større muligheter til å vise seg frem i RBK. Uansett, så tviler jeg på at han er der lenge.Han er rett og slett for god til å bli i TL, og han satser alt på VM i Brasil og tar ingen sjanser med utlandet akkuratt nå. Hvis jeg skjønte han rett i et eller annet intervju etter at han sa nei til Pescara!
                      Er vel nesten opplagt at Huseklepp velger Brann og at BHR går tilbake til LSK. Er vel ikke noen grunn til å konspirere så mye over disse overgangene vel?
                      Jeg tror nok vi får Børven, dersom Odd ikke får bud fra utlandet.

Comment

• Attraktiv

Originally posted by JohnF View Post
                        Nå er det ikke mer enn et par måneder siden Vadim Demidov lufta tanker om å gå til Enga..da kan vi vel ikke være så forbanna uattraktive..
                        Helt enig. Gamsten og J A Riise, har vel også yttret seg om hvilken klubb de helst spiller for her i landet! At vi ikke fikk BH og Huseklepp, er jeg veldig glad for. Det er med litt blandede følelser jeg ser Fellah spille så godt nå. Fortsetter han slik, går han neste sesong og vi må igjen ha en erstatter på den plassen.

Comment

• Originally posted by rolter View Post
                          Helt enig. Gamsten og J A Riise, har vel også yttret seg om hvilken klubb de helst spiller for her i landet! At vi ikke fikk BH og Huseklepp, er jeg veldig glad for. Det er med litt blandede følelser jeg ser Fellah spille så godt nå. Fortsetter han slik, går han neste sesong og vi må igjen ha en erstatter på den plassen.
                          det stemmer! alle ville til enga..

det var i 2010!!

i sommeren 2012 er det. INGEN som vil til enga.

det må være umulig å ikke se dette.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Takker.
                            tok altfor lang tid før et slikt innlegg kom, då det var faen meg på tide.
                            dette er en ryktetråd, så jeg beklager OT.
                            (mod: flytt om du vil)

demi så senest for 4månender siden at enga var laget.
                            gamst, carew og riise(han som teller)har alle sagt klart og tydelig at enga et laget. hvor ofte må de ut med dette for å tilfredstille dere? én gang i året? én gang hvert overgangsvidu, eller kanskje aller helst hele tida?

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva folk sutrer for om dagen.
                            vi ligger trygt plassert midt på tabellen og vi har et slags heng på e-cup-plass.
                            for 12 år siden ville dette vært ensbetydende med ren og pur lykke! heldigvis har vi kommet så langt at vi alle føler vi bør kunne kreve mer. men kan vi egentlig det? ærlig talt?
                            i så fall, hvorfor?
                            fordi vi er vålenga? det holder ikke ass.
                            for de fleste i norge er egna i beste fall et lag man elsker å hate.
                            ta f.eks vaaagan moen. det er da for faen uttalt at han hater enga.
                            han er jo en innavla horunge fra hamar så hva pokker venter du?
                            riise har kun lyktes i én eneste klubb, det samme gjelder truseflekk. hvorfor i all verden skulle de velge oss? jeg kan ikke se én eneste grunn. og kan du det, er der antakelig på syltynt grunnlag.
                            og de klarer å finne på en saklig grunn for tarik å velge oss fremfor rbk, ja den fortjener faen meg stolen til lunde eller breen eller hvem nå som styrer med slikt.

carew er vel den eneste av utenlandsproffene som pr nå har noen som helst grunn til p velge oss.
                            det finnes 100 grunner til det.
                            en av dem er ikke martin.
                            hadde vi ligget i førersetet og snust på CL så hadde pipa hatt en annen lyd, og spillere hadde gjerne spilt for oss.
                            det kan dere ta gift på alle som én!
                            men er dét spillerne vi vil ha?
                            de som utelukkende ser på enga som interessant når vi ligger på topp, eller er vi interressert i de spillerne som vil BRINGE oss til topps.
                            kakespisere er det faen meg nok av her i verden. jeg vil ha de som sår, høster og maler kornet for deretter å bake brødet.
                            helt enig i at vi har kastet bort penger på drittspillere. ja, drittspillere ( u heard me. lis, flo, lange, kone, melkadze, mirkovic, pagge og hva faen dere heter alle samma)
                            enga har lang tradisjon for å hente inn skada møkkaspillere og gi dem god lønn.

det jeg derfor mener er det beste som kan skje, er at vi ;
                            a) utvikler talentene selv og selger dem med fortjeneste. (som singh, fellah håvard)

b) kjøper unge talenter med potensial for fortjeneste fra andre klubber.

c) fortsetter som før og treffe på 1 av 1.000.000.000.000.000 kjøp.

d) gjøre alt alle på forumet krever til enhver tid.

et par av disse alternativene står frem som litt mer fristende enn andre.

OG TIL DEG SOM SPURTE OM " VI BARE SKAL SMØRE OSS MED TÅLMODIGHET".

ja.
                            det er akkurat det vi skal!
                            jeg venter mer enn gjerne 2-3-4-5 sesonger for å se at enga blir noe unikt i norge.
                            vi blir ikke det av å ta ett fattig gull vøtt.
                            hvem faen snakker om stabæks gull i 2008 om dagen? bare spør.

jeg er så inni helvete drittlei å høre på sytinga til en del her inne
                            hva faen er det dere forventer egentlig???
                            hvis du tror enga skal kjempe om gull hvert år, så veit du ikke en dritt om enga og ferdig med det.

ja vi kan alle håpe. det er jo nettopp derfor vi er fotballfans.
                            men å kreve trenernes avgang hver gang det butter imot er så dumt at vi får la historien tale sitt tydelige språk. (100 år, 60 trenere, 4 gull)
                            kanskje på tide å forsøke noe annet eller?
                            bare fordi ritalin-generasjonen krever umiddelbar tilfredsstillelse, så er ikke verden programforplikta til å innfri.

når jeg leser kommentarer som " på tide å bla opp. hører dere det fredriksen, trøim å middelfart."
                            så SKAMMER jeg meg over å i det hele tatt være fra samme sted som sånne.
                            hva faen? skal de lissom bare gi oss masse spenn, heøt uten videre?
                            ærlig talt din utakknemlige lille dritt, kommentarer som dét virker nøyaktig motstatt.
                            at det finnes folk som ikke forstår slikt skremmer meg.
                            jeg skulle også ønske de pumpa penger inn i klubben. det hadde jeg gjort om jeg hadde tusen milliarder. men det har jeg ikke. og de kommer neppe av å skjelle ut velgjørerne for å si det sånn.
                            vi får håpe de aldri, aldri leser det innlegget for da. får vi aldri ei krone igjen.

jeg er også skuffa, misfornøyd, forbanna osv hver gang vi ikke presterer som forventet.
                            men når laget etter over 15 år og nesten 1.000 kamper til stadighet prester under det jeg forventer, har jeg forstått at forventningene muligens er noget urealistiske.
                            tarik, børven, bh-riise, vaagan moen, truseflekk, Demidov, reginiussen, carew osv osv.
                            vi skal faen være så happy, vi , om noen av disse hadde giddi å spelle for oss, for som nevnt finnes det ikke et eneste gyldig argument for å velge oss fremfor de valgene de har tatt(børven fortsatt mulig).

er det martins skyld?
                            ikke faen om det er.

akkurat de samme folka som maser om martins avgang var de som klaga på reka i sin tid. noen av dere husker sikkert ikke hva jeg snakker om engang.

ta f.eks "selveste Leif Eriksen" som den dag i dag maser i endinga om hvordan han oppdaget Tobbe og hvordan rekdal kvelte hans kreative talent og presset ham ut av klubben.
                            er dét hele sannheten?
                            ikke faen.
                            bildet er sammensatt. og dersom man skal ta ordet til bortskjemte drittunger som tjener fire ganger så mye som de fortjener for god fisk, ja så vær så god. jeg velger rett og slett å tenke at de ikke har det som skal til for å lykkes i en klubb som enga, og da ei heller i utlandet.

kan ikke vi i klanen bli det vi en gang var igjen?
                            pr nå er vi norges råtneste supporterklubb, og ferig med det.

tilbake OT:
                            børven hadde vært knall!

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                              det stemmer! alle ville til enga..

det var i 2010!!

i sommeren 2012 er det. INGEN som vil til enga.

det må være umulig å ikke se dette.
                              Den ihugga Martin fansen, vil ikke innse at klubben kommer på rett fot uten han. Til og med "dere" må innse at klubben ikke vil få de profilene vi kanskje ønsker. Det blir med en og annen leiesoldat, og vips er penga vi har fått inn på salg i år borte.

Dagens rykte, Martin forsvinner forhåpentligvis før 2013 starter.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                                Massevis
                                Du må jo sitte i sportslig utvalg for å mene detta.
                                Glem historien, du kan ikke sammenligne arbeiderklassen, Vålenga og Tomat Jørgen med dagens "regime".
                                VI SKAL VÆRE I TOPPEN HVERT FAANS ÅR, det samme har Martin uttalt - så her sitter du og forsvarer den rævva prestasjonen Martin har gjort, men du forsvarer ikke hans målsetning? Du er uenig med Martin ser jeg (!?) Da er vi kanskje i samme båt?
                                Klubben er ikke et ønsket sted for mange spillere, noe jeg også har hørt FRA spillere (i og utenfor Vålenga), uten at jeg gidder å nevne navn (arrester meg gjerne for å ikke nevne navn, halleluja).
                                Man må være på lykkepiller for å ikke se at detta er dødfødt.
                                Men ja, du som er så fornøyd med årevis av midt-på-tabellen-plasseringer, foreslår jeg 2.laget. Der er det kamp om å overleve HVERT eneste år. Kanskje det er noe for deg?
                                Breddesatsning kan kanskje være det rette element?
                                Forøvrig enig med loke(for en gangs skyld), la oss holde oss til tema. Jeg gleder meg til å lese denne tråden hver dag, men blir like oppgitt hver gang av all OT dritt.
                                Flytt de siste 5-10 innlegga mod, takk
                                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                                X