Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Flem View Post
    Den ihugga Martin fansen, vil ikke innse at klubben kommer på rett fot uten han. Til og med "dere" må innse at klubben ikke vil få de profilene vi kanskje ønsker.
    Sånn har det alltid vært, og sånn vil det alltid være. Det har ikke noe med MA, Breen eller Lunde å gjøre. Hvis vi forventer at noen spillere skal ha oss som favoritt, må vi også tåle at andre avskyr oss. At noen av spillerne vi ønsker faller i sistnevnte kategori er uunngåelig.

Selv ikke Barca og ManU får alle spillerne de vil ha.

Comment

• Korrekt. Hvor mange millioner har ManC brukt på spillere de knapt har brukt de siste tre åra?

Comment

• Ryktetråd

Skulle ikke dette være en ryktetråd? En tråd der vi spekulerte litt i hvilke spillere vi ønsker til klubben. De menneskene som bare ønsker å dele sin misnøye og sutre over ting som ikke fungerer kan gjøre det i en annen tråd.

Hmmm. Jeg får vel komme med et nytt navn som kan diskuteres.... Øyvind Hoås var jo et navn som ble nevnt i landslagsdiskusjonen i fjor våres. En spiller som dominerte stort på Sarpsborg så lenge han var skadefri og som det til slutt skulle vise seg at Sarpsborg var helt avhengig av for å ta poeng. Nå scorer han og leverer gode kamper i Addecoligaen. Kanskje det er en aktuell spiller og hente? Tror ikke vi alltid skal sikte mot de store stjernene som helst vil spille i større klubber enn Vålerenga.

Ellers håper jeg vi signerer Dag Alexander Olsen!

Comment

• Originally posted by xxerikxx View Post
          Skulle ikke dette være en ryktetråd? En tråd der vi spekulerte litt i hvilke spillere vi ønsker til klubben. De menneskene som bare ønsker å dele sin misnøye og sutre over ting som ikke fungerer kan gjøre det i en annen tråd.

Hmmm. Jeg får vel komme med et nytt navn som kan diskuteres.... Øyvind Hoås var jo et navn som ble nevnt i landslagsdiskusjonen i fjor våres. En spiller som dominerte stort på Sarpsborg så lenge han var skadefri og som det til slutt skulle vise seg at Sarpsborg var helt avhengig av for å ta poeng. Nå scorer han og leverer gode kamper i Addecoligaen. Kanskje det er en aktuell spiller og hente? Tror ikke vi alltid skal sikte mot de store stjernene som helst vil spille i større klubber enn Vålerenga.

Ellers håper jeg vi signerer Dag Alexander Olsen!
          Joda, men ryktet gikk ut på om hvorfor de som var interessante for oss, gikk til andre klubber enn oss. Så da var vi igang igjen..
          Trodde Hoås ikke hadde noen særlig ambisjoner. Han har takket nei til større klubber enn Sarpsborg, og er tydeligvis fornøyd med å være der han er nå. Men spennende spiller! :-) Litt Tore Andre Flo!

Ja, hva skjer med Dag Alexander Olsen? Han ser ut som en spiller med ferdighetene vi trenger sårt! Hurtighet, teknikk, overblikk og målfarlig! Børven kommer til Oslo imorra, så mest sannsynlig skal han og Fagermo i møte med MA etter kampen.

Comment

• Fagermo vurderer å benke Børven til kampen mot oss, Sier at spekulasjoner rundt overgang/rykter forstyrrer Børven

Comment

• Originally posted by Flem View Post
              Den ihugga Martin fansen, vil ikke innse at klubben kommer på rett fot uten han. Til og med "dere" må innse at klubben ikke vil få de profilene vi kanskje ønsker. Det blir med en og annen leiesoldat, og vips er penga vi har fått inn på salg i år borte.

Dagens rykte, Martin forsvinner forhåpentligvis før 2013 starter.
              Dette er jo sprøyt og pisspreik fra ende til annen. Det er ikke så lenge siden at folk faktisk vil til oss, og i Norsk sammenheng så vi blandt de meste attraktive klubbene.

Dette er sannheten, så slutt med dette pispreike om at ingen vil til oss. Slutt med dette pisspreiket om at en eller annen leiesoldat kommer til oss og at penga går opp i røyk. Hvis vi ikke kommer til å kjøpe noe i år, noe jeg tviler på, kommer pengene vi kan bruke til å sta på konto til over jul. Vi har allerede lagt av penger sånn at vi ikke går i underskudd.

En gang i blandt lønner det seg å ta ett skritt tilbake for å se om det du mener faktisk har noe som helst hold i virkligheten.

Comment

• http://www.tv2.no/sport/ol/sommer-ol...n-3847450.html

Her står det om Moussa Konate som spilte JET for oss for 2 år siden. Nå scoret han 4 mål på 5 kamper i OL, og er på vei til PL som 19 åring... Forsåvidt greit nok at vi heller satset på Nielsen og Anene, men det forklarer ikke hvorfor vi da hentet Sidoine Oussou et halvt år senere, da Konate fortsatt var ledig. Nok et tilfelle av dårlig scouting/treg handling ala det vi fikk med Igiebor.

Dag Alexander Olsen bør vi få inn. Skulle helst sett en ny kontrakt på Fellah også, men det er heller tvilsomt nå som han har fått seg Jim Solbakken som agent.

Comment

• fra en nederlandsk avis! brukte google translate for og prøve og forstå litt! virker som Vitesse skal ikke skal satse på Marcus,
                  Vitesse Marcus Pedersen satt tilbake til løftene. Den 22 år gamle spissen ble utleid til Vålerengen IF siden februar, og kan forlate på Arnhem Eredivisionist.

"Situasjonen for Marcus på Vitesse er ikke endret," sier teknisk direktør Ted van Leeuwen på klubbens hjemmeside. "Konkurransen om spissen stilling med Wilfried Bony, Jonathan Reis og Mike Havenaar stor. Så vi ser etter en egnet løsning. Klubb og spiller er alle muligheter åpne. "

"Marcus har gjort det bra i Vålerengen IF og ved den norske treneren også inkludert i utvalget av Young Norge som spiller neste uke. Inntil det er mer klarhet om sin fotball fremtid, trener han sammen med Young Vitesse, "avslutter Van

Comment

• Tre norske klubber takket nei, da må det være noe annet enn bare "rævva scouting". Det står lite om hvorfor han ikke ble signert.

Comment

• Originally posted by joggehansen View Post
                      http://www.vi.nl/nieuws/225372/Peder...-Aselectie.htm
                      fra en nederlandsk avis! brukte google translate for og prøve og forstå litt! virker som Vitesse skal ikke skal satse på Marcus,
                      Vitesse Marcus Pedersen satt tilbake til løftene. Den 22 år gamle spissen ble utleid til Vålerengen IF siden februar, og kan forlate på Arnhem Eredivisionist.

"Situasjonen for Marcus på Vitesse er ikke endret," sier teknisk direktør Ted van Leeuwen på klubbens hjemmeside. "Konkurransen om spissen stilling med Wilfried Bony, Jonathan Reis og Mike Havenaar stor. Så vi ser etter en egnet løsning. Klubb og spiller er alle muligheter åpne. "

"Marcus har gjort det bra i Vålerengen IF og ved den norske treneren også inkludert i utvalget av Young Norge som spiller neste uke. Inntil det er mer klarhet om sin fotball fremtid, trener han sammen med Young Vitesse, "avslutter Van
                      Da kan det jo virke som døra står litt på gløtt for at vi kan hente han tilbake igjen da, hvis han er villig til å gå ned i lønn, for sorry, vi har ikke mulighet til å gi han de lønsbetinegelsene som han har i vitesse
                      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Dette er meget gode nyheter for oss. Han flørta med oss etter siste kamp og har definitivt levert på slutten av låneoppholdet. Om det stemmer at klubben ikke vil satse på han og at han må trene med juniorlaget ders så må han da ønske en overgang. Kan ikke tenke meg det er mange andre enn norske klubber ønsker han og han er villig til å gå til. Har litt tro på at han havner hos oss eller i Drammen. Vil han selv tilbake til Norge så vet han nok omtrent hvor lønsnivået er hen og vi bør både ha ønske om å mulighet til å strekke oss litt. MP er etter min mening den klart beste spissen det er realistisk at vi henter. Selv om jeg ikke sier nei til både han og børven.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
                          Dette er meget gode nyheter for oss. Han flørta med oss etter siste kamp og har definitivt levert på slutten av låneoppholdet. Om det stemmer at klubben ikke vil satse på han og at han må trene med juniorlaget ders så må han da ønske en overgang. Kan ikke tenke meg det er mange andre enn norske klubber ønsker han og han er villig til å gå til. Har litt tro på at han havner hos oss eller i Drammen. Vil han selv tilbake til Norge så vet han nok omtrent hvor lønsnivået er hen og vi bør både ha ønske om å mulighet til å strekke oss litt. MP er etter min mening den klart beste spissen det er realistisk at vi henter. Selv om jeg ikke sier nei til både han og børven.
                          Kunne gjerne ha betalt av egen lomme for å fått kjøpt MP.. - Har nesten 700,- på kontoen min - kan klare meg på spaghetti til lønningen kommer...
                          Blått og godt nyttår!

Comment

• Originally posted by jimmern View Post
                            Kunne gjerne ha betalt av egen lomme for å fått kjøpt MP.. - Har nesten 700,- på kontoen min - kan klare meg på spaghetti til lønningen kommer...
                            :-) er med kronerulling! Da får vi ihvertfall en spiss vi vet scorer mål.

Comment

• Veldig spennende! Her blei han satsa på selv etter byturen og putta bra, så bør absolutt ta en tlf til Nederland nå ja..

Comment

• Fra twitter:

23s Sotahjørnets Venner ‏@Sotahjornet
                                Ryktene i umiddelbar nærhet at Vålerengas treningsfelt sier at Håvard Lunde signérer overgangspapirene til Torgeir Børven idag.
                                Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Working...
                                X