Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Dette er jo sprøyt og pisspreik fra ende til annen. Det er ikke så lenge siden at folk faktisk vil til oss, og i Norsk sammenheng så vi blandt de meste attraktive klubbene.

Dette er sannheten, så slutt med dette pispreike om at ingen vil til oss. Slutt med dette pisspreiket om at en eller annen leiesoldat kommer til oss og at penga går opp i røyk. Hvis vi ikke kommer til å kjøpe noe i år, noe jeg tviler på, kommer pengene vi kan bruke til å sta på konto til over jul. Vi har allerede lagt av penger sånn at vi ikke går i underskudd.

En gang i blandt lønner det seg å ta ett skritt tilbake for å se om det du mener faktisk har noe som helst hold i virkligheten.
    Klarer du å lese hva du selv skriver? For det første har IKKE jeg sagt "ingen vil til oss", for det andre skriver du vi har lagt av penger for å ikke gå underskudd.
    Hva er det jeg sier da? Penga borte = dekke underskudd og evt uforutsette utgifter - med andre ord, penga blir ikke gjenbrukt til nye spillere.
    For deg lønner deg seg å lese innlegget før du raller av deg ord som "pisspreik" - det kler deg ikke, og spesielt ikke en som har rettigheter på forumet.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Arnehgr View Post
      Fra twitter:

23s Sotahjørnets Venner ‏@Sotahjornet
      Ryktene i umiddelbar nærhet at Vålerengas treningsfelt sier at Håvard Lunde signérer overgangspapirene til Torgeir Børven idag.
      Spennende rykter.
      Jeg blir ikke overraska om vi henter Børven etter kampen. Men jeg hadde vært overraska om vi hadde henta han nå og fått han spilleklar til i morgen. Odd har jo alt å tjene på å utsette overgangen en dag eller to til og det virker jo nesten rart om han selv skulle ønske å spille mot tidligere lagkammerater og supportere dagen etter en overgang.

Comment

• Hvis han skriverunder idag så er det vel kanskje en liten gentelmans agreement om at han ikke spiller imorgen.
        Men artig med rykter og håper de stemmer

Comment

• Var på treninga i dag og kan komme med noen rykter:

Håvard Lunde gikk trippende rundt gressmatta, der var også blant andre Ernst Pedersen (pappa'n til Morten) og en fyr i VIF-administrasjonen. Sistnevnte ropte til Andrea Loberto "Du og Martin må skrive under på noen papirer etterpå". I Silly Season-høytida kan ikke det bety annet enn at Morten Gamst Pedersen er klar for Vålerenga!

Nei, litt seriøst så gikk ryktet rundt på Valle at Børven er klar, men hørte ikke dette fra noen som faktisk er In the know. TV 2-bøffel Stokstad var også der for å prate om Veigar som er på vei tilbake til Stabæk ifølge hans kilder. Både Martin og Lunde ble intervjua, men fikk ikke med meg hva dem sa.

Lunde kunne imidlertid forsikre meg om at dem er på spillerjakt, men at prosessen er mye vanskeligere når klubbene de prøver å kjøpe fra vet at Vålerenga har en del penger å bruke.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
            Var på treninga i dag og kan komme med noen rykter:

Håvard Lunde gikk trippende rundt gressmatta, der var også blant andre Ernst Pedersen (pappa'n til Morten) og en fyr i VIF-administrasjonen. Sistnevnte ropte til Andrea Loberto "Du og Martin må skrive under på noen papirer etterpå". I Silly Season-høytida kan ikke det bety annet enn at Morten Gamst Pedersen er klar for Vålerenga!

Nei, litt seriøst så gikk ryktet rundt på Valle at Børven er klar, men hørte ikke dette fra noen som faktisk er In the know. TV 2-bøffel Stokstad var også der for å prate om Veigar som er på vei tilbake til Stabæk ifølge hans kilder. Både Martin og Lunde ble intervjua, men fikk ikke med meg hva dem sa.

Lunde kunne imidlertid forsikre meg om at dem er på spillerjakt, men at prosessen er mye vanskeligere når klubbene de prøver å kjøpe fra vet at Vålerenga har en del penger å bruke.
            Spennende.
            Torgeir Børven og å hente Marcus Pedersen tilbake hadde gjort susen som spisspar hvertfall.

PS: At TV2-bøffelen Stokstad enda har tilgang til treningsfeltet er håpløst.
            EVIG VIF

Comment

• men er Børven Tess nok? har mine tvil.. vil heller ha en Marcus på plass! noe hold i ryktene fra Nederland?

Comment

At vi mest sansynlig nå knytter til oss Børven samt kvitter oss med den "Islandske-Smultebollen" som ikke har vært noe annet enn problemer for Enga fra han signerte er for meg UTROLIG gode nyheter, tipper at dette også vil frigjøre en del lønnsmidler med tanke på at VPG sikkert tar seg FETT betalt for å slite ut stolene på Valle/Burgerking/Dolly Dimple
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• vi trenger Marcus!

Comment

• Originally posted by lasylays View Post
                    men er Børven Tess nok? har mine tvil.. vil heller ha en Marcus på plass! noe hold i ryktene fra Nederland?
                    Uten sammenlikning forøvrig, så vil jeg nevne en liten Kristiansunder som så ut som en 12-åring som hadde vunnet en drømmedag med klubben (Keane sine ord) da han troppet opp på treningsfeltet til de røde i Manchester.

Resten er historie =)

Børven er vel like veik som det Solskjær fremsto som. I tillegg kan han bruke begge bein, samt at han er ganske klinisk i avslutningene sine. Han har også gode headinger og er dyktig på dødball. Han har alle forutsetninger for å lykkes. Litt mer muskler, og/eller smidighet, så kan dette bli en veldig god investering HVIS han kommer til oss.

Comment

• FrankO, jeg forstår at ditt første avsnitt var en spøk. Men var alt innhold om MGP vissvass, eller var det noe av det som holdt vann?

Comment

Bra info FrankO - du er herved vår utskremte inside-man
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by lasylays View Post
                          men er Børven Tess nok? har mine tvil.. vil heller ha en Marcus på plass! noe hold i ryktene fra Nederland?
                          Tja, det vil jo eventuelt tiden vise, men han er i hvertfall mer tess enn Konè (og denne gangen håper jeg det er hold i påstandene om at han er kampklar, men han mangler selvsagt matchtrening), VPG, Berre, Chad (har jo ikke rukket å vise stort ennå) eller Chuma som vel er alternativene på topp. Børven er ung, men har vel i et par sesonger nå vært toneangivende på et drittlag, scora en del mål, noen av dem skikkelige lekkerbiskener, og generelt vært en snakkis i fotballnorge. Men for all del, Marcus og Børven hadde vært noe.
                          Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by maestro View Post
                            Tja, det vil jo eventuelt tiden vise, men han er i hvertfall mer tess enn Konè (og denne gangen håper jeg det er hold i påstandene om at han er kampklar, men han mangler selvsagt matchtrening), VPG, Berre, Chad (har jo ikke rukket å vise stort ennå) eller Chuma som vel er alternativene på topp. Børven er ung, men har vel i et par sesonger nå vært toneangivende på et drittlag, scora en del mål, noen av dem skikkelige lekkerbiskener, og generelt vært en snakkis i fotballnorge. Men for all del, Marcus og Børven hadde vært noe.
                            Chad kan du sett på første fly til LA, men Børven og Marcus, det hadde blitt radar par. Børven er ikke min favoritt, men vet hvor buret står, og det er jo viktigst! Husker med gru hvordan Brattbakk putta, uten å være super stjerne.
                            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Cubbis View Post
                              FrankO, jeg forstår at ditt første avsnitt var en spøk. Men var alt innhold om MGP vissvass, eller var det noe av det som holdt vann?
                              Gamst kommer ikke til VIF nå.

Når det gjelder Børven så er det svært positivt om vi klarer og kjøpe han. Marcus ville også vært kanon. Spillere som er født henholdsvis i 1991 og 1990.

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                                Chad kan du sett på første fly til LA, men Børven og Marcus, det hadde blitt radar par. Børven er ikke min favoritt, men vet hvor buret står, og det er jo viktigst! Husker med gru hvordan Brattbakk putta, uten å være super stjerne.
                                Jeg veit ikke med deg, men ang. Chad så har vi vel strengt tatt bare sett noen minutter av og kan vel ikke trekke en konklusjon av det. Dette var dagen han fløy fra oslo til Haugesund for å spille. Han var ikke med dagen resten av laget dro dit, han fløy vel 10-15 timer fra USA dagen før kampen også. Optimal oppladning før kamp var det vel ikke. Vi får se imorgen hvor jeg regner med at han starter uten særlig konkurranse fra veldig mange andre foreløpig ihvertfall

Comment

Working...
                                X