Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Stingray View Post
    Jeg veit ikke med deg, men ang. Chad så har vi vel strengt tatt bare sett noen minutter av og kan vel ikke trekke en konklusjon av det. Dette var dagen han fløy fra oslo til Haugesund for å spille. Han var ikke med dagen resten av laget dro dit, han fløy vel 10-15 timer fra USA dagen før kampen også. Optimal oppladning før kamp var det vel ikke. Vi får se imorgen hvor jeg regner med at han starter uten særlig konkurranse fra veldig mange andre foreløpig ihvertfall
    Nei jeg vet ikke stort jeg heller, men en kompis av meg som er trener for ett L.A. juniorlag skrev: You signed Chad Barret ha ha ha... regner med det var samme latteren vi lo når vi ble kvitt Levan Melkadze..... men håper for all del han gjør latteren lit min kompis til skamme, men håper ikke det er han vi skal satse på, så den youtube linken på forumet her... huff
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• – Vi har ikke gitt ham opp på noen som helst måte, sier klubbens sportsdirektør.

Vitesse vil leie ut MP igjen. Utelukker heller ikke salg.

Kom igjen nå, Marcus og Børven!

Comment

• Originally posted by loLizm View Post
        http://www.tv2.no/sport/fotball/vite...n-3848303.html

Da er det jo bare å kjøre på! Marcus overbeviste meg i hvert fall..
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

• Virker som det har vært total mangel på kommunikasjon mellom Marcus og Vitesse før han reiste tilbake da.. Hadde han visst før utlånsperioden var omme at de ennå ikke ville satse på ham hadde han kanskje åpnet for en fast overgang.
          Virker for meg som om klubben bevisst har holdt ham utenfor for så å få ham tilbake så de kan kreve enda mer penger for ham om han nå skal dra…

Comment

• Originally posted by j_robber View Post
            Virker som det har vært total mangel på kommunikasjon mellom Marcus og Vitesse før han reiste tilbake da.. Hadde han visst før utlånsperioden var omme at de ennå ikke ville satse på ham hadde han kanskje åpnet for en fast overgang.
            Jeg har ikke inntrykk av at det var Marcus som motsatte seg videre spill hos oss. Snarere tvert i mot, Vif har vært ganske tydelige på at de ikke ønsker ham videre helt siden tidlig på sommeren.

Håper likevel omstendighetene har endret seg nå, når Tarik går til bartene og Djurdic trolig ikke vil til oss.

Comment

• Originally posted by Cubbis View Post
              FrankO, jeg forstår at ditt første avsnitt var en spøk. Men var alt innhold om MGP vissvass, eller var det noe av det som holdt vann?
              Vissvass

Comment

• En på vgd forumet hevder det er en gentlemansagreement mellom odd og vif i morgen. Børven spiller ikke pga overgang. vet ikke hvor mye hold det er i ryktet, men spiller ikke Børveni morra, kan det være derfor. sorry for manglende link. poster fra mobil. se klubbtråden på vgd forumet.

Comment

• Originally posted by loLizm View Post
                  http://www.tv2.no/sport/fotball/vite...n-3848303.html

Jepp, hadde vært godt med både MP og Børven, begge er fortsatt unge spillere som vi kan tjene godt med penger på i fremtiden. Er jo heller ingen umulighet med tanke på at det kan virke som at VPG er på vei ut ifølge ryktene og spilletiden hans. I angrepsrekka vår så er det jo rimelig tynt med tanke på at Chad kun er på lån ut sesongen, Anene har hat lite tid i A-stallen, Kone vil alltid være usikker, Sid har samme problem som Anene, Suleiman har fortsatt noen skritt og ta han også, Ibba er vel mere en som er hentet inn for å lære bort teknikk på små flater og Berre går vel snart inn på banen ved hjelp av rulator.

Med tanke på fremtiden så må jeg si jeg blir en smule opphisset av å tenke på dette angrepsutvalget:
                  - MP
                  - Børven
                  - Anene
                  - Sid
                  - Suleiman

Alle unge, sultene spillere med karieren forann seg og mulighet til å vokse i hverandres selskap
                  "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Var det ikke snakk om at klubben forhørte seg om muligheter for å forlenge lånet rett etter at han dro tilbake? Hadde intrykk av at klubben ville mer enn han fram til intervjuet hans etter siste kamp. Men når han vil og vitess vil så er det uforståelig om vi ikke henter han på lån eller helst permanent. Vi trenger to spisser. Børven og Mp er perfekt skulle kone og chad slå igjennom er det flott da har vi konkurranse og kan rulere. Men å ikke hente en vi vet leverer når alt ligger til rette er tjenesteforsømmelse.

Comment

• Er veldig redd noen av våre konkurrenter nå benytter muligheten til og snappe MP fra oss. Tror jeg får magesår.

Comment

• Sikker på marcus havner hos godset igjen , tror ikke enga bruker penger på både børven og marcus. Hvis vi kjøper børven blir nok ikke det billig . Tipper 7-9mill . ..men skulle gjerne sett børven og marcus i enga!! Lunde og co, kjør på nå!! Vi har vært nok sløve med overganger i år!!

Comment

• Og neste sesong henter vi Bråthen

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                            Sikker på marcus havner hos godset igjen , tror ikke enga bruker penger på både børven og marcus. Hvis vi kjøper børven blir nok ikke det billig . Tipper 7-9mill . ..men skulle gjerne sett børven og marcus i enga!! Lunde og co, kjør på nå!! Vi har vært nok sløve med overganger i år!!
                            7-9 mill høres mye ut.. mer enn Tarik El Younoussi jo!

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                              Sikker på marcus havner hos godset igjen , tror ikke enga bruker penger på både børven og marcus. Hvis vi kjøper børven blir nok ikke det billig . Tipper 7-9mill . ..men skulle gjerne sett børven og marcus i enga!! Lunde og co, kjør på nå!! Vi har vært nok sløve med overganger i år!!
                              Med hvilke midler skal godset kjøpe MP for? De har ikke råd til å kjøpe han og heller ikke råd til å lønne han, så ser på det som ganske utenkelig...
                              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                                Med hvilke midler skal godset kjøpe MP for? De har ikke råd til å kjøpe han og heller ikke råd til å lønne han, så ser på det som ganske utenkelig...
                                Det er en rekke klubber som får eksterne til å hjelpe til med finansiering av spillere. I følge Adressa så hjelper Rema til med Tarik og i Bergen så fiksa Auto23 og gode medhjelpere Huseklepp. Du skal ikke se bort i fra at det blir noe sånt i Drammen også.

Comment

Working...
                                X