Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Loke View Post
    Med hvilke midler skal godset kjøpe MP for? De har ikke råd til å kjøpe han og heller ikke råd til å lønne han, så ser på det som ganske utenkelig...
    Havner han i godset er det nok på lån. Men ikke utenkelig at det skal dukke opp en sponsor der heller til et sånt prosjekt så lenge de leder serien. Kan ikke forstå om prisen på MP har økt siden opsjonen vi inngikk ettersom han har vært tilbake igjen og ikke funnet god nok til en tyve manns tropp eller å trene med a-laget. MP er i match form og resten av laget er i oppkjøringsfasen, er du ikke med i kampen da så er du langt unna. Selvsagt ville det vært veldig dumt av sportsdirektøren å si det så lenge de har et håp om å få solgt han.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
      Havner han i godset er det nok på lån. Men ikke utenkelig at det skal dukke opp en sponsor der heller til et sånt prosjekt så lenge de leder serien. Kan ikke forstå om prisen på MP har økt siden opsjonen vi inngikk ettersom han har vært tilbake igjen og ikke funnet god nok til en tyve manns tropp eller å trene med a-laget. MP er i match form og resten av laget er i oppkjøringsfasen, er du ikke med i kampen da så er du langt unna. Selvsagt ville det vært veldig dumt av sportsdirektøren å si det så lenge de har et håp om å få solgt han.
      De har jo Kovacs og Kamara som gjør det ganske bra nå,så det spørs vel om de henter MP for så å benke noen de allerede eier.

Comment

• – Etter fem minutter ga fysioterapeuten vår klar beskjed: «Løp og kjøp», forteller tidligere Hønefoss-trener Reidar Vågnes.

Smigrende for Chuma og Haavard da

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
          Nei jeg vet ikke stort jeg heller, men en kompis av meg som er trener for ett L.A. juniorlag skrev: You signed Chad Barret ha ha ha... regner med det var samme latteren vi lo når vi ble kvitt Levan Melkadze..... men håper for all del han gjør latteren lit min kompis til skamme, men håper ikke det er han vi skal satse på, så den youtube linken på forumet her... huff
          Hva veit vel amrikanere om fotball? De tror jo at den kastes, og ei heller er rund.
          Chad er sikkert grei TL-standard, han.
          Når du spiller på lag med Beckham, Robbie Keane og Landon Donovan, er det ført gjort å virke dårlig... Det hadde flere av våre gjort.
          Vi kan sende latteren tilbake når vi har lært ham å putte.

Syns det er helt sykt hvor mange som syter over en spiller vi har sett i én omgang, dagen etter han fløy over dammen.
          Gi for faen de som prøver den vakre blå en sjanse da!
          Bøfler ass...

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post

Syns det er helt sykt hvor mange som syter over en spiller vi har sett i én omgang, dagen etter han fløy over dammen.
            Gi for faen de som prøver den vakre blå en sjanse da!
            Bøfler ass...
            Faktisk er Barrettsytinga ganske interessant... Den stod jo i taket FØR han hadde spilt ett eneste minutt for oss... og når han ikke briljerte i sine første spilleminutter har det jo tatt helt av!

OK, vi har blitt skuffet mye i forhold til spilleroverganger (også glemmer man lett de som IKKE har vært skuffelser) og en viss skepsis i forkant er sunt, men dette er jo bare latterlig.

Jeg har nå tenkt til å gi yankeen en del spilletid før jeg begynner å hyle.

Børven-ryktet i forhold til benkinga i morgen er spennende! Men dersom han kommer til oss så bør han nesten score før dommeren blåser i gang hans første kamp for oss, ellers blir det hyling om bomkjøp!

Comment

• Originally posted by FuriousMachine View Post
              Faktisk er Barrettsytinga ganske interessant... Den stod jo i taket FØR han hadde spilt ett eneste minutt for oss... og når han ikke briljerte i sine første spilleminutter har det jo tatt helt av!

OK, vi har blitt skuffet mye i forhold til spilleroverganger (også glemmer man lett de som IKKE har vært skuffelser) og en viss skepsis i forkant er sunt, men dette er jo bare latterlig.

Jeg har nå tenkt til å gi yankeen en del spilletid før jeg begynner å hyle.

Børven-ryktet i forhold til benkinga i morgen er spennende! Men dersom han kommer til oss så bør han nesten score før dommeren blåser i gang hans første kamp for oss, ellers blir det hyling om bomkjøp!
              Spørs vel om han i det heletatt kommer til å tørre å gå ut av den potensielle nye leiligheten sin for å trene på "Kriminelle Østkants Oslo", så er mer spent på om han i det hele tatt klarer å aklimatisere seg etter å ha vokst opp med nett tilgang til VG og Dagbladet. Han har jo trossalt dette friskt i minne: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...n-3690769.html :P hehe
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                :-) er med kronerulling! Da får vi ihvertfall en spiss vi vet scorer mål.
                Jeg er også med! Har et berg av tomme ølbokser jeg kan pante! Så med Jimmerns bidrag burde vi ha...
                (teller)

730 spenn!

OK, er vel kanskje ikke allverden... Noen "rik onkel" er jeg nok ikke... til mine nevøers store frustrasjon

Det sagt, håper vi har noen i klubb, styre eller utenfor som er villige til å flekke opp noen kroner for videre lån av MP (tar gjerne et kjøp også med mindre det blakker oss helt). Synes han absolutt hjalp oss på rett vei under oppholdet sitt.

Comment

• Vi kunne hatt Moussa Konate og dermed en av OLs stjerner nå. Tenk at han har spilt OG scora for oss.

Comment

• Børven er ikke klar. Han starter kampen i morra.

Comment

• Originally posted by Termii View Post
                      Børven er ikke klar. Han starter kampen i morra.
                      Kan jeg få spørre hvor du fant denne informasjonen hen? står ingenting på Odd sine sider
                      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by nr 13 View Post
                        Vi kunne hatt Moussa Konate og dermed en av OLs stjerner nå. Tenk at han har spilt OG scora for oss.
                        Men vi statset isteden på Håvard Nielsen som er en lokal gutt. Det syntes jeg er 10x bedre!

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                          Kan jeg få spørre hvor du fant denne informasjonen hen? står ingenting på Odd sine sider
                          Han er bekjent av Børven.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Absolutt, Haavard er en gedigen suksesshistorie
                            Konate derimot kunne vært veldig fin å hatt ifjor og i år, samt det hadde vært stas å solgt ham til PL for en mulig Norsk overgangsrekord.
                            A story is to good if there is too many ifs

Comment

• Mix også klar for RBK, har de nå funnet frem det sjekkheftet som holdt på å kjøre dem konkurs ifjor?

Comment

• Originally posted by Alex Malager View Post
                                Mix også klar for RBK, har de nå funnet frem det sjekkheftet som holdt på å kjøre dem konkurs ifjor?
                                De solgte eiendom for 60 mill tidligere i år og fikk inn noen kroner for Jim Larsen. Tipper de har råd til dette.

Comment

Working...
                                X