Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by arnfinnstorsveen View Post
    Ser poenget ditt, men nå skårer vi jo knapt både borte og hjemme... Uten at det betyr at jeg mener Djurdic er en mirakelkur.
    Poenget var ikke bare at Haugesund kun er gode på hjemmebane, men også at han sa at han håpet Djurdjic begynte å score i kongeblått på Ullevål. Så jeg ser poenget ditt

Comment

Ser på facebook siden til VIF at MGP trener med laget. Ser også at noen skriver at han er i kontraktsforhandlinger. Han har jo trent med VIF tidligere også, men kan det være at han er i Oslo for mer enn bare trening denne gangen? *ønsketenking*

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
        Ser på facebook siden til VIF at MGP trener med laget. Ser også at noen skriver at han er i kontraktsforhandlinger. Han har jo trent med VIF tidligere også, men kan det være at han er i Oslo for mer enn bare trening denne gangen? *ønsketenking*
        Det hadde vært helt konge, men for å være ærlig.. Hvis jeg hadde vært en 30 år gammel lojal spiller som har mulighet for å skrive en siste feit kontrakt tror jeg ikke jeg hadde reist hjem.

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
          Ja Carew trener også med Vålerenga støtt å stadig.Gjorde det før dog,skal ta det for hva det er.

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
            Ja Carew trener også med Vålerenga støtt å stadig.Gjorde det før dog,skal ta det for hva det er.
            Det er flere forskjeller her:
            - Carew har sagt gang på gang at det ikke er aktuelt å komme hjem, og til oss ennå.
            - Carew har hatt store problemer med å motivere seg til både klubbfotball og landslagspill, og har i perioder vært veldig langt unna kampform.
            - MGP har vært fast i premier league i en årrekke.
            - Har ikke hatt spesielle motivasjonsproblemer-
            - MPG har sagt han vil spille for oss en gang, og er yngre enn Carew.
            - MPG er fortsatt en god fotballspiller.

Håper at MGP kommer nå, men er enig i at det nok ikke er veldig sannsynlig.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
              Det er flere forskjeller her:
              - Carew har sagt gang på gang at det ikke er aktuelt å komme hjem, og til oss ennå.
              - Carew har hatt store problemer med å motivere seg til både klubbfotball og landslagspill, og har i perioder vært veldig langt unna kampform.
              - MGP har vært fast i premier league i en årrekke.
              - Har ikke hatt spesielle motivasjonsproblemer-
              - MPG har sagt han vil spille for oss en gang, og er yngre enn Carew.
              - MPG er fortsatt en god fotballspiller.

Håper at MGP kommer nå, men er enig i at det nok ikke er veldig sannsynlig.
              Det virker som om MGP liker seg godt i Oslo ihvertfall. Er ofte observert i Oslo sentrum etter midnatt når han har spillefri.

Comment

Er det tilbake til den tiden med rangling på byen...?!

Nei, skal ikke trekke opp den diskusjonen igjen... Men bare bra at Marcus liker seg i Oslo... Da er det jo større sannsynlighet for at han blir lenger enn i sommer!
                Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

MGP er Morten Gamst Pedersen, ikke Marcus Pedersen.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                    Detaljer detaljer. Er det så farlig...?!

Beklager!
                    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by eiks View Post
                      Detaljer detaljer. Er det så farlig...?!

Beklager!
                      En av grunnene til at man skal skrive navnet og ikke bare initialene.

-jørn-
                      (*´ェ`*)

Comment

Ønsketråd; det er det jeg trenger nå. Gamst, Huseklepp og en vinnerskalle på høyreback.
                        Da blir det gull! Om ikke i serien, så i cup

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                          Faen... Trudde dere snakka om Melodi Grand Prix, jeg...
                          Kommer aldri til himmelen.
                          Kommer aldri til hælvete.
                          Jeg forblir i skjærsilden.

Comment

Originally posted by Gert Bjarne View Post
                            Et lite rykte er på gang. Det er trolig på vei en senegalser til VIF som har spilt i Brøndby. Etter hva jeg vet er han i Oslo allerede å venter på vinduet. Har prøvd å søke litt rundt, men finner ingen potentsielle navn. Eneste jeg vet at han skal være høy (som i lengde).
                            Venter han fortsatt på vinduet tro?

Comment

Bjørn Helge Riise har takket nei til et tilbud fra Vålerenga.

LD.
                              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                                Bjørn Helge Riise har takket nei til et tilbud fra Vålerenga.

LD.
                                Takk og pris for det La bare Viking få fyren.

Comment

Working...
                                X