Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Demidov på TV 2 akkurat nå: Det som er viktigst for meg er at jeg kommer i en klubb som virkelig vil ha meg, og som alle i hele Norge vet, at det passer med privatlivet.

Han sa tidligere i saken at han prater med flere klubber, men ingen navn nevnt. Antar vi er en av dem.

Comment

Ingenting ville gledet meg mer enn at Demidov signerte for oss og er spilleklar fra og med sommeren! Jeg har på en måte ikke helt troa på akkurat det. Under Martin Andresen mener jeg å ha sett en prioritering av store midler til offensive spillere. I forsvaret har vi gått for halvgode, billige løsninger og solgt ved mulighet. Vi har vel ikke investert stort i forsvaret mens han har vært her og Demidov - han blir dyr!

Krysser fingre og tær og alt som er for at Demidov blir en realitet for ingen trenger han mer enn oss for øyeblikket.

Comment

Demidov?! LØP OG KJØP!!

Originally posted by Daniel View Post
        Ingenting ville gledet meg mer enn at Demidov signerte for oss og er spilleklar fra og med sommeren! Jeg har på en måte ikke helt troa på akkurat det. Under Martin Andresen mener jeg å ha sett en prioritering av store midler til offensive spillere. I forsvaret har vi gått for halvgode, billige løsninger og solgt ved mulighet. Vi har vel ikke investert stort i forsvaret mens han har vært her og Demidov - han blir dyr!

Krysser fingre og tær og alt som er for at Demidov blir en realitet for ingen trenger han mer enn oss for øyeblikket.
        Sier som Siem sa da han fikk muligheten til å signere Magne Hoseth sommern 2005:
        'Å ikke signere han, hadde vært tjenesteforsømmelse'.

Demidov hadde vært den desidert beste forsterkninga Vålerenga kan få i neste vindu. Han kan bli redninga for klubbens (og Martins) ambisjoner om å kjempe helt i toppen i år!!

Hører du Martin/investorer/sponsorer: Løp og kjøp!
        (Og bruk gjerne noen egne penger om nødvendig. Rekdal investerte jo én mill. i Enga - og regna ikke med å gå i pluss med de penga...)

Comment

Ønsker meg Demidov og Gamsten til sommeren.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
            Ønsker meg Demidov og Gamsten til sommeren.
            Ja takk!

Men ikke for enhver pris. Eller jo, forresten. Demidov for enhver pris

Gamsten vil jeg gjerne ha, men ikke sinnsyke lønninger.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Demidov på TV 2 akkurat nå: Det som er viktigst for meg er at jeg kommer i en klubb som virkelig vil ha meg, og som alle i hele Norge vet, at det passer med privatlivet.

Han sa tidligere i saken at han prater med flere klubber, men ingen navn nevnt. Antar vi er en av dem.
              Det hadde vært så knæsh som det kan få blitt!

Her er link til saken på teve2dåttnu:
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Thorstein Helstad kan bli Bittelillestrøm spiller:

Hadde vært en god spiss det, om MP reiser i sommer.
                engaman
                -----------
                Ære Være Enga!!!

Comment

Originally posted by engaman View Post
                  Thorstein Helstad kan bli Bittelillestrøm spiller:

Hadde vært en god spiss det, om MP reiser i sommer.

"Gamle" spisser som ønsker å avslutte karrieren med to Tippeliga-sesonger fylt av skader, er jeg ferdig med. Det gjelder Carew, og det gjelder Helstad.

LD.
                  Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Det virker som om Demidov hinter litt i tv2 reportasjen. ønsketenking FTW!

Comment

• Hadde vært dritkult å hente han her foran nesa på RBK: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...r-3787351.html

Urealistisk, men jeg skulle gitt mye for å se ett trønderansikt hvis han hadde signert for oss!

Comment

• Originally posted by olemartinboy View Post
                        Hadde vært dritkult å hente han her foran nesa på RBK: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...r-3787351.html

Urealistisk, men jeg skulle gitt mye for å se ett trønderansikt hvis han hadde signert for oss!
                        Nå vet jeg fint lite om kontraktsdetaljene til "hain Majeed" som han allerede heter oppi der, men jeg tipper eventuell overgangssum blir en neve dollars mer enn vi har. Like greit å la Rosenborg fortsette sitt økonomiske prosjekt forfall...selv om det hadde vært gøy å knabbe han rett foran snuta på evigbitre trøndere
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
                          Nå vet jeg fint lite om kontraktsdetaljene til "hain Majeed" som han allerede heter oppi der, men jeg tipper eventuell overgangssum blir en neve dollars mer enn vi har. Like greit å la Rosenborg fortsette sitt økonomiske prosjekt forfall...selv om det hadde vært gøy å knabbe han rett foran snuta på evigbitre trøndere
                          ... med mindre det er bartenes nye innkjøpstriks; lekke usanne rykter om dyre spillere til media slik at VIF kaster seg inn i kampen og svir av unødvendig med cash (Hei Kone, Hei Stoor, Hei Veigar...) mens de selv jobber med superhemmelige planer i det stille og i fred og ro...

Nei, så smarte er dem vel ikke

Comment

• Demidovs flørt fortsetter i Dagbladet.

Vadim Demidov har tidligere uttalt at han kunne tenke seg å flytte hjem til Norge og Oslo. På spørsmål fra Dagbladet om han har vært i kontakt med Martin Andresen og Vålerenga, ler Real Sociedad-spilleren.

- Jeg har en del alternativer. Jeg har et år igjen i Real Sociedad, men jeg forsvinner nok i løpet av sommeren. Det tror jeg både de og jeg er innstilt på. Men hvor det blir, har jeg ikke bestemt meg for enda, sier Demidov.

- Er Tippeligaen bra nok for deg?

- Det er klart at nivået har vært bedre før. Men for meg er det viktigst og trives og ha tillit. Og hvis alle skal sitte og klage på nivået så blir det ikke bedre heller, sier Spania-proffen.

- Vålerenga har vært nevnt, men kan det være aktuelt med en retur til Trondheim og Rosenborg?

- Jeg vet at Rosenborg har forhørt seg om min situasjon. Så jeg holder alle muligheter åpne. Det viktigste for meg er at det føles riktig. Det er mange som fokuserer på at jeg har kjæreste her i Oslo, og alt må klaffe for både meg og livet mitt rundt, sier Demidov.

Comment

• http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3403239.ece

rbk flørter med Demidov...

Jeg liker ham som type både på og utenfor banen, sier Jan Jönsson.
                              Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Lurer på en ting angående Castro, er han best som back eller stopper? Hvis han er stopper må vi vel ha inn en høyreback også? Jeg tror dette blir et spennende overgangsvindu.

Comment

Working...
                                X