Originally posted by g-maZta
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Diskusjonen om Chad Barrett stopper uansett her. Dere kan ta den videre i tråden hans: #35 Chad Barrett.
Comment
-
Lurer på noe: jeg leste for ikke mange ukene siden at RBK var i over 100mill minus, og ja så solgte de et par spillere og eiendom,men er det ikke en regel hos nff at hvis en klubb er så så mye i minus-kapital, får de kjøpenekt?? Blir jo selvfølgelig ikke overraska at nff evt ser gjennom fingrene når det gjelder favorittklubben sin
Comment
-
Originally posted by nico70 View PostLurer på noe: jeg leste for ikke mange ukene siden at RBK var i over 100mill minus, og ja så solgte de et par spillere og eiendom,men er det ikke en regel hos nff at hvis en klubb er så så mye i minus-kapital, får de kjøpenekt?? Blir jo selvfølgelig ikke overraska at nff evt ser gjennom fingrene når det gjelder favorittklubben sin
Comment
-
Originally posted by nico70 View PostLurer på noe: jeg leste for ikke mange ukene siden at RBK var i over 100mill minus, og ja så solgte de et par spillere og eiendom,men er det ikke en regel hos nff at hvis en klubb er så så mye i minus-kapital, får de kjøpenekt?? Blir jo selvfølgelig ikke overraska at nff evt ser gjennom fingrene når det gjelder favorittklubben sin"When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
Comment
-
Originally posted by nico70 View PostLurer på noe: jeg leste for ikke mange ukene siden at RBK var i over 100mill minus, og ja så solgte de et par spillere og eiendom,men er det ikke en regel hos nff at hvis en klubb er så så mye i minus-kapital, får de kjøpenekt?? Blir jo selvfølgelig ikke overraska at nff evt ser gjennom fingrene når det gjelder favorittklubben sin
Comment
-
I aftenpostens papir utgave i dag sier håvard lunde: "det er ønskelig å få forsterkere i den offensive lagdelen. Vi ser på 12-14 spillere i inn og utland. Per nå er ingen overgangsprosesser underveis". Han utelukker ikke at vi kan hente mer enn en spiss, men både han og fagermo avkrefter at børven er klar eller nesten klar.
Comment
-
Det er veldig sjelden overganger er "nesten klare". Offisielt har det ikke skjedd noe som helst inntil det tidspunktet der alt er signert og klart. Man går ikke rundt og er "litt gravid" i overgangsmarkedet (selv om noen av aktørene ser ut som om de skulle være det)
Comment
-
Må arrestere deg her. Ingen kan vel nekte for at vår egen islending er litt gravid.
Men enig i budskapet det skjer nok noe raskt etter kampen og børven virker sannsynlig. Syns imidlertid det har tatt litt lang tid. Koster poeng å ikke ha spisser i to kamper selv om poeng sjelden har vært så lite verdifulle som nå (ingen fare for nedrykk og små mulighetdr for medalje).
Comment
-
Originally posted by Loke View PostKan jeg få spørre hvor du fant denne informasjonen hen? står ingenting på Odd sine sider
"En vi kjenner er Torgeir Børven. Han starter for Odd som spiss, tross mange rykter om overgang til nettopp VIF på sosiale medier i dag."
Comment
-
Jeg hentet min informasjon direkte av Børven. Ser det i ettertid også har kommet ut på Odd sine hjemmesider. VIF har ikke gått så veldig mye lenger enn å forhørt seg om hvilke muligheter de har for å hente han. Så de ryktene som ble spredd på sosiale medier er tatt ut fra ingenting.
Jeg holder dere selvfølgelig oppdatert så fort jeg VET noe mer.
Comment
-
Originally posted by Termii View PostJeg hentet min informasjon direkte av Børven. Ser det i ettertid også har kommet ut på Odd sine hjemmesider. VIF har ikke gått så veldig mye lenger enn å forhørt seg om hvilke muligheter de har for å hente han. Så de ryktene som ble spredd på sosiale medier er tatt ut fra ingenting.
Jeg holder dere selvfølgelig oppdatert så fort jeg VET noe mer.
Comment
Comment