Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Akuratt skaffa meg twitter... Hvem burde jeg følge får og få med meg saftige rykter fra norsk fotball?

Comment

• I denne tråden finner du en del navn på Vålerengapersoner. I tillegg finner du sikkert folk fra forumet (meg blant annet) der.
      www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
      Glemmer passordet mitt...

Comment

• Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
        Kan du ikke være litt konkret når du er så bastant. Hvem gjelder dette? Simon Larsen? Moa? Suileiman? Pusic? Det sto vel skrevet at Shelton fikk en stor sign-on-fee, men vi betalte vel også overgangssum for ham. Det er vel troverdig om Koné og Stoor har fått en sign-on-fee, men det vet vi vel strengt tatt ikke?
        Kone, Stoor, Hirschfeld, Ogude, Boakye, Hussain er vel de som har fått mest ihvertfall. I den rekkefølgen.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
          Kone, Stoor, Hirschfeld, Ogude, Boakye, Hussain er vel de som har fått mest
          ihvertfall. I den rekkefølgen.
          Boakye hadde vi vel på en veldig kort kontrakt så jeg antar(håper) ikke det var så stort beløp der, for en spiller som vel var klubbløs.

Uansett så legges det ut bomkjøp i øst og vest her. Jeg mener det er viktig å også ta med forventningene. Ved feks kjøpet av Levan, gikk reka ut og sa at dette var en ren(og billig) gambling. Bla han og Boakye, samt en del andre, mener jeg blir helt feil å kalle bomkjøp. LIS og VPG derimot....

Det er ingen klubber som treffer helt og hvis man snakket med andre lags supportere så sitter de ofte med samme følelse for sitt lag og bomkjøpene.

Er vi sikre på at vi virkelig er sååå mye dårligere enn våre konkurrenter? Jeg vet ikke...

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
            Kone, Stoor, Hirschfeld, Ogude, Boakye, Hussain er vel de som har fått mest ihvertfall. I den rekkefølgen.
            Sorry dude, men tror virkelig ikke no på at Hussain fikk en saftig sign-on bonus for så å bli sluppet gratis til FFK. Faller på sin egen urimelighet. Samme med Boakye. Man sløser ikke bort mye penger (for jeg går ut i fra du snakker om summer som nærmer seg millionen og som passer millionen) på en spiller man tidlig uttaler kun skal være der en ytterst begrenset periode.

Comment

• Originally posted by ReeZ View Post
              tror det ble spekulert på ett tall mellom 15 og 25 %
              Er vel mange som har hørt mye rart antar jeg - jeg hørte selv fra en av de som samarbeider tett på at prosenten ligger på nærmere 30%. mellom 25 og 30 antagelig? Men det er vel sånn at man skal trekke fra kjøpssum også går videresalgsprosenten på overskuddet? Blir uansett noen kroner det..

Comment

• Originally posted by enga86 View Post
                http://www.dagbladet.no/2012/08/10/s...nsea/22899527/

Moa kobles til Swansea for 28mill.
                Da vanker det det en pen sum vi kan handle for. Hadde vi ikke 50% videresalg?
                Da kan vi jo like gjerne kjøpe han tilbake og få x antall prosent igjen Og tilby han god lønn for mål
                VAR, nei takk!

Comment

• Og fra Swansea er veien kort til Liverpool, Go Moa! :-)

Comment

• http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.8277038 Vålerenga med bud på Søderlund!

Comment

• Originally posted by St. Hallvards Menn View Post
                      Er nok ikke mange som har spilt for både Namur, Treviso, Hafnafjordur, Calcio Lecco (Serie D) og Vard. Rimelig spesiell karriere må en si. Allikevel, han er jo faktisk fra Haugesund. Jeg sitter også en med følelse av at det er Djurdjic som er mesteparten av drivkrafta i det tospannet. Men interessant uansett.

Comment

• Hvis Simon Larsen fortsetter å spille på dette nivået så er ikke behovet for høyreback så stort. Har jo i tillegg BDH i bakhånd, pluss at Norvik kan spille alle 3 plassene bak i forsvaret.

Rykter om bud på Søderlund er jo spennende, men frykter at det blir en dyr mann. Er nok oppimot 10 mill for han, da mener jeg personlig vi kunne gått for MP. Han kjenner klubben etter å ha vært her et halvt år, og ble jo bare bedre utover sesongen, pluss at han er 3 år yngre. Nå er det 2 uker til neste match, så føler meg ganske sikker på at det kommer et par nye spillere på den tiden.
                        <3 Vål\'enga <3

Comment

• Originally posted by MartinFL View Post
                          Hvis Simon Larsen fortsetter å spille på dette nivået så er ikke behovet for høyreback så stort. Har jo i tillegg BDH i bakhånd, pluss at Norvik kan spille alle 3 plassene bak i forsvaret.

Rykter om bud på Søderlund er jo spennende, men frykter at det blir en dyr mann. Er nok oppimot 10 mill for han, da mener jeg personlig vi kunne gått for MP. Han kjenner klubben etter å ha vært her et halvt år, og ble jo bare bedre utover sesongen, pluss at han er 3 år yngre. Nå er det 2 uker til neste match, så føler meg ganske sikker på at det kommer et par nye spillere på den tiden.
                          Når Tarik går for 8 og MP rundt en 7-10 så nekter jeg å tro at Søderlund skal gå for ca 10mill
                          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by skog View Post
                            Er nok ikke mange som har spilt for både Namur, Treviso, Hafnafjordur, Calcio Lecco (Serie D) og Vard. Rimelig spesiell karriere må en si. Allikevel, han er jo faktisk fra Haugesund. Jeg sitter også en med følelse av at det er Djurdjic som er mesteparten av drivkrafta i det tospannet. Men interessant uansett.
                            Meget interessant ja. Til Tv2sporten sier han det er smigrende med interesse fra VIF. Og at vi er en storklubb i norsk målestokk. http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...d-3849280.html

Comment

• Det at Søderlund er inne i landslagstroppen, har vist over 2 år at han scorer mye mål i TL og at han har 2,5 år igjen av kontrakten tok jeg med som grunner. Pluss at jeg sjekket på transfermarkt. Han er der priset litt over Tarik og Marcus.

FFK har ikke økonomi til å si nei til 8 mill. Men det tror jeg Haugesund har, pluss at de er nok med lystne på å selge Djurdic som har sagt at han vil prøve seg i en større liga.

Søderlund : http://www.transfermarkt.co.uk/en/al...ler_87479.html

MP : http://www.transfermarkt.co.uk/en/ma...ler_41609.html

Tarik: http://www.transfermarkt.co.uk/en/ta...ler_37287.html
                              <3 Vål\'enga <3

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                                Hyggelig av deg, men du bør vel kanskje avklare det med kompisen din først? Kan jo hende man vil annonsere det på "riktig" måte dersom han signerer for oss.
                                Takk for omtanken! Vi har selvfølgelig snakket sammen på forhånd om hva jeg kan 'avsløre', og hva jeg kan holde for meg selv.

Comment

Working...
                                X