Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by MartinFL View Post
    Det at Søderlund er inne i landslagstroppen, har vist over 2 år at han scorer mye mål i TL og at han har 2,5 år igjen av kontrakten tok jeg med som grunner. Pluss at jeg sjekket på transfermarkt. Han er der priset litt over Tarik og Marcus.

FFK har ikke økonomi til å si nei til 8 mill. Men det tror jeg Haugesund har, pluss at de er nok med "ystne på å selge Djurdic som har sagt at han vil prøve seg i en større liga.

Søderlund : http://www.transfermarkt.co.uk/en/al...ler_87479.html

MP : http://www.transfermarkt.co.uk/en/ma...ler_41609.html

Tarik: http://www.transfermarkt.co.uk/en/ta...ler_37287.html
    Disse listene giir ingen god pekepinn i det virkelige liv. Haugesund har forbredt seg på å miste spiss v å skaffe seg en ny. Erstatter er skaffet. De ventet nok at djurdic skulle bli solgt men stille rundt han så langt jeg har sett. Dermed kan det åpnes for Søderlund for en plass mellom 5 og 8 millioner. Ikke mer.
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• Transfermarkt er nok ingen fasit i forhold til spillerverdier. Jeg tror ikke vi skal orientere oss etter en side som verdsetter Muri til mer enn 10 millioner.

Comment

• Bakenga på vi til VIF sies det på twitter. kilden skal være Håvard Nilsen. Tru det den som vil.
        Arne G

Comment

• Originally posted by Arnehgr View Post
          Bakenga på vi til VIF sies det på twitter. kilden skal være Håvard Nilsen. Tru det den som vil.
          Er det Håvard som twitrer det?

Comment

• Originally posted by skog View Post
            Er det Håvard som twitrer det?
            Nei. Slik er meldingen:
            NikolaiSkaslien ‏@NikolaiSkaslien
            @Sotahjornet Bakenga på vei til enga. Kilde er Håvard Nilsen, de to er gode kompiser.
            Arne G

Comment

• BakENGA, det må jo bare slå an!

Comment

• Originally posted by Berre View Post
                BakENGA, det må jo bare slå an!
                Med den trykkleggina ser jeg helst at han signer for LSK.

Ellers aner jeg ikke hvem denne fyren er, men han avkrefter at det er noe i sant i ryktet om Bakenga til Enga. Kilden han oppgir; Håvard Nilsen

Ole Aasheim ‏@OleAasheim

Nielsen bekrefter til meg som jeg forventa, ryktene om at Bakenga skal til VIF er sprøyt. Håvard har ikke sagt noe til noen om det. #2fx

Comment

• Hadde vært rått å snytt fugla for han her. Slik som de gjorde med Ujah og Igiebor, http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6184044.ece.

Comment

• Originally posted by g-maZta
                    Tv2 melder at NRK vet at Vålerenga har lagt inn bud på alexander søderlund!
                    spennede!

Definitivt spennende.
                    Mitt inntrykk: En solid avslutter uten noen utpregede svakheter. Ikke ulik Moa sånn sett.
                    Blant de bedre kandidatene som har blitt lufta på forumet i mine øyne..
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by arnfinnstorsveen View Post
                      Med den trykkleggina ser jeg helst at han signer for LSK.

Ellers aner jeg ikke hvem denne fyren er, men han avkrefter at det er noe i sant i ryktet om Bakenga til Enga. Kilden han oppgir; Håvard Nilsen

Ole Aasheim ‏@OleAasheim

Nielsen bekrefter til meg som jeg forventa, ryktene om at Bakenga skal til VIF er sprøyt. Håvard har ikke sagt noe til noen om det. #2fx
                      Vil du ha skjermdump av samtalen min med Nielsen?

Comment

• Er vel litt avhengig av om Djurdic blir solgt eller ikke. Haugesund selger neppe begge i samme vindu og danske OB er visstnok interessert i Djurdic.

At OB skal være så mye mer spennende for Djurdic enn oss må eventuelt tilskrives danskenes lave kunstnerskatt.

Comment

• Søderlund

Originally posted by JohnF View Post
                          Definitivt spennende.
                          Mitt inntrykk: En solid avslutter uten noen utpregede svakheter. Ikke ulik Moa sånn sett.
                          Blant de bedre kandidatene som har blitt lufta på forumet i mine øyne..
                          Tror ikke *Søderlund er aktuell nå som de selger Djudjic. Tror uansett vi trenger en mer typisk bakromsspiller enn Søderlund. Vi har duellstyrke og hengende spisser. Det vi mangler er angrepsspillere med fart og gjennombrudskraft. Føler at Dag Alexander Olsen er det klart beste alternativet av de navnene som har vært nevnt.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            At OB skal være så mye mer spennende for Djurdic enn oss må eventuelt tilskrives danskenes lave kunstnerskatt.
                            Danske ligaen er bedre en den norske.

Comment

• Originally posted by Ole Aasheim View Post
                              Vil du ha skjermdump av samtalen min med Nielsen?
                              Det kan jo hende kameraten din ikke setter pris på at han blir oppgitt som kilde, og spesielt ikke en skjermdump av en privat samtale.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                                Det kan jo hende kameraten din ikke setter pris på at han blir oppgitt som kilde, og spesielt ikke en skjermdump av en privat samtale.
                                Jeg hadde ikke gjort det, ville bare forklare at det er rimelig sikkert. Han hadde aldri hørt om dette engang.

Comment

Working...
                                X