Originally posted by MartinFL
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Arne G
søvnløs om natta - bevisstløs om dagen
-
-
Originally posted by Berre View PostBakENGA, det må jo bare slå an!
Ellers aner jeg ikke hvem denne fyren er, men han avkrefter at det er noe i sant i ryktet om Bakenga til Enga. Kilden han oppgir; Håvard Nilsen
Ole Aasheim @OleAasheim
Nielsen bekrefter til meg som jeg forventa, ryktene om at Bakenga skal til VIF er sprøyt. Håvard har ikke sagt noe til noen om det. #2fx
Comment
-
Hadde vært rått å snytt fugla for han her. Slik som de gjorde med Ujah og Igiebor, http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6184044.ece.
Comment
-
Originally posted by g-maZtaTv2 melder at NRK vet at Vålerenga har lagt inn bud på alexander søderlund!
spennede!
Definitivt spennende.
Mitt inntrykk: En solid avslutter uten noen utpregede svakheter. Ikke ulik Moa sånn sett.
Blant de bedre kandidatene som har blitt lufta på forumet i mine øyne..In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Comment
-
Originally posted by arnfinnstorsveen View PostMed den trykkleggina ser jeg helst at han signer for LSK.
Ellers aner jeg ikke hvem denne fyren er, men han avkrefter at det er noe i sant i ryktet om Bakenga til Enga. Kilden han oppgir; Håvard Nilsen
Ole Aasheim @OleAasheim
Nielsen bekrefter til meg som jeg forventa, ryktene om at Bakenga skal til VIF er sprøyt. Håvard har ikke sagt noe til noen om det. #2fx
Comment
-
Søderlund
Originally posted by JohnF View PostDefinitivt spennende.
Mitt inntrykk: En solid avslutter uten noen utpregede svakheter. Ikke ulik Moa sånn sett.
Blant de bedre kandidatene som har blitt lufta på forumet i mine øyne..
Comment
-
Comment