hadde håpet på DAO , tror han ville passa inn i måten vi ønsker å spille på også. Vi må nok se utenlands etter forsterkninger, pågrunn av tidligere saker hvor Martin sin stilling har blitt satt på prøve i Media og rykter om at det har vært en del rusk og rask mellom Martin og spillerene som også har vært ute i media, om de ryktene er sant eller ikke kan diskuteres, men det er klart at spillere heller velger andre klubber da.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tordvif View Posthadde håpet på DAO , tror han ville passa inn i måten vi ønsker å spille på også.
Comment
-
Originally posted by FrankO View PostEr det bare meg, eller forventa jeg litt mer av en prøvespiller enn det jeg fikk si mot United? Jo da, han løp kjapt, men det var jo flere ganger hvor han hadde muligheten til å gjøre noe hvor han i stedet valgte å ignorere muligheten. Er man på prøvespill, synes jeg man skal være punch 100 % av tida man er på banen.
Om ikke annet så burde han jo svidd av alt krutt han hadde i den omgangen han fikk spille.
Det sagt; så er Olsen fremdeles en av de jeg virkelig håper vi signerer.
Men det er en gambling, ettersom han er den eneste som ikke har bevist at han holder tippeligastandard. (ref: Børven, Søderlund, Marcus Pedersen, Djurdic, Bakenga m.fl.).
På den annen side så er det ingen av disse som har vært i både Tottenham OG Valencia.
At gutten har potensiale er nok ganske sikkert.
Søderlund og Olsen?
Ja, takk.
Comment
-
Originally posted by FrankO View PostEr det bare meg, eller forventa jeg litt mer av en prøvespiller enn det jeg fikk si mot United? Jo da, han løp kjapt, men det var jo flere ganger hvor han hadde muligheten til å gjøre noe hvor han i stedet valgte å ignorere muligheten. Er man på prøvespill, synes jeg man skal være punch 100 % av tida man er på banen.
Comment
-
Originally posted by tordvif View PostEr det ikke sånn at han har vært skada en stund og vært uten klubb ?
Comment
-
Originally posted by FrankO View PostTja. At touchen mangler er greit nok, men jeg synes ikke innsatsen var all verdens. Da blir jeg også litt skeptisk. Hvis han ikke gir 100 % når han prøvespiller mot United, hvordan blir han da i en seriekamp mot Sogndal?
Comment
-
Originally posted by JohnF View PostDefinitivt spennende.
Mitt inntrykk: En solid avslutter uten noen utpregede svakheter. Ikke ulik Moa sånn sett.
Blant de bedre kandidatene som har blitt lufta på forumet i mine øyne..
" Per nå er vi et bedre lag. Men det er flere som ser kamper i Oslo...det er fordeler med begge steder, sier Søderlund som understreker at han trives meget godt i FKH" (h-avis.no)
Comment
-
Originally posted by Ole Aasheim View PostVil du ha skjermdump av samtalen min med Nielsen?
Ellers slutter jeg meg til konklusjonen til deg og skog om at det neppe er hensiktsmessig å legge ut skjermdump av det hele. Godt å se at noen er kalde nok rundt hodet til å ikke poste sånt i hui og hast.
Comment
-
Spørs jo hvilken fremtid Gamst Pedersen har i Blackburn etter denne: http://www.dagbladet.no/2012/08/11/s...rsen/22917472/
Comment
-
Originally posted by arnfinnstorsveen View PostTrengs ikke for min del, det jeg mente er at jeg ikke vet nok om deg til å gå god for deg som kilde, like lite som jeg kan gå god for han som "hadde fått beskjeden om det fra Håvard". Var mest for å illustrere at man ikke skal kaste seg på alt av rykter på twitter, eller om det er noen god ide å velge hvilke av ryktene på twitter man vil gjengi, når flere av de slår hverandre ihjel.
Ellers slutter jeg meg til konklusjonen til deg og skog om at det neppe er hensiktsmessig å legge ut skjermdump av det hele. Godt å se at noen er kalde nok rundt hodet til å ikke poste sånt i hui og hast.
Comment
-
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostSpørs jo hvilken fremtid Gamst Pedersen har i Blackburn etter denne: http://www.dagbladet.no/2012/08/11/s...rsen/22917472/Vi er Vål'enga!!
Comment
Comment