Det er det nok, men nå har jo MPG gjentatte ganger sagt han skal spille her.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostDet er det nok, men nå har jo MPG gjentatte ganger sagt han skal spille her.
Tviler veldig sterkt på at vi får se han i enga. Vet han ikke lenger trener med enga men med Strømsgodset når han er i Norge.
Jeg tror grunnen til at han trente med oss var at kompissen hans fra Tromsø spilte for oss, ettersom han ikke akkuratt var fornøyd når han forlot klubben tror jeg ikke MGP vil ha så fryktelig mye med enga å gjøre.
Tror DAO ville være det klart beste alternativet vi har. Han er rask, sterk, god spenst så han er også en trussel i luftrommet, men viktigst av alt så er han en naturlig målskårer. Klarer ikke å se at det er mange i spisser i Norge som skulle være en bedre signering. Når det gjelder Manu kampen synes jeg han gjorde det bra, som spiss er man tross alt avhengig å få de riktige passningene noe han ikke fikk når han spillte spiss, han ble senere flyttet ned på ving hvor han fikk ballen en del mer å kunne innvolvere seg i å starte et angrep, han ble mer synlig og er langt fra dårlig i denne rollen men det er som bakromsspiss han er virkelig god.
Comment
-
Originally posted by Originale View PostTviler veldig sterkt på at vi får se han i enga. Vet han ikke lenger trener med enga men med Strømsgodset når han er i Norge.
Jeg tror grunnen til at han trente med oss var at kompissen hans fra Tromsø spilte for oss, ettersom han ikke akkuratt var fornøyd når han forlot klubben tror jeg ikke MGP vil ha så fryktelig mye med enga å gjøre.
Tror DAO ville være det klart beste alternativet vi har. Han er rask, sterk, god spenst så han er også en trussel i luftrommet, men viktigst av alt så er han en naturlig målskårer. Klarer ikke å se at det er mange i spisser i Norge som skulle være en bedre signering. Når det gjelder Manu kampen synes jeg han gjorde det bra, som spiss er man tross alt avhengig å få de riktige passningene noe han ikke fikk når han spillte spiss, han ble senere flyttet ned på ving hvor han fikk ballen en del mer å kunne innvolvere seg i å starte et angrep, han ble mer synlig og er langt fra dårlig i denne rollen men det er som bakromsspiss han er virkelig god.
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostTror grunnen til at han har trent med Godset er fordi han har vært sammen med LIS. Han har jo trent med oss og sett Engakamper etter at LIS dro til Godset.Evig ung, Evig pen, Visste du at Berre er et evig fenomen!
Comment
-
Originally posted by oPsL View PostDanske ligaen er bedre en den norske.
Comment
-
Originally posted by oPsL View PostDanske ligaen er bedre en den norske.https://twitter.com/#!/EvenL
Comment
-
Originally posted by olemartinboy View PostKanskje like greit å ikke blåse penger på en dyr spiss som har scora 1 mål siden Mai? Kun en spiller jeg vil at klubben skal bruke 7+ millioner på, og det er Marcus Pedersen. Han har allerede vist at han duger hos oss.
Comment
Comment