Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det er det nok, men nå har jo MPG gjentatte ganger sagt han skal spille her.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Det er det nok, men nå har jo MPG gjentatte ganger sagt han skal spille her.

Tviler veldig sterkt på at vi får se han i enga. Vet han ikke lenger trener med enga men med Strømsgodset når han er i Norge.

Jeg tror grunnen til at han trente med oss var at kompissen hans fra Tromsø spilte for oss, ettersom han ikke akkuratt var fornøyd når han forlot klubben tror jeg ikke MGP vil ha så fryktelig mye med enga å gjøre.

Tror DAO ville være det klart beste alternativet vi har. Han er rask, sterk, god spenst så han er også en trussel i luftrommet, men viktigst av alt så er han en naturlig målskårer. Klarer ikke å se at det er mange i spisser i Norge som skulle være en bedre signering. Når det gjelder Manu kampen synes jeg han gjorde det bra, som spiss er man tross alt avhengig å få de riktige passningene noe han ikke fikk når han spillte spiss, han ble senere flyttet ned på ving hvor han fikk ballen en del mer å kunne innvolvere seg i å starte et angrep, han ble mer synlig og er langt fra dårlig i denne rollen men det er som bakromsspiss han er virkelig god.

Comment

• Originally posted by Originale View Post
        Tviler veldig sterkt på at vi får se han i enga. Vet han ikke lenger trener med enga men med Strømsgodset når han er i Norge.

Jeg tror grunnen til at han trente med oss var at kompissen hans fra Tromsø spilte for oss, ettersom han ikke akkuratt var fornøyd når han forlot klubben tror jeg ikke MGP vil ha så fryktelig mye med enga å gjøre.

Tror DAO ville være det klart beste alternativet vi har. Han er rask, sterk, god spenst så han er også en trussel i luftrommet, men viktigst av alt så er han en naturlig målskårer. Klarer ikke å se at det er mange i spisser i Norge som skulle være en bedre signering. Når det gjelder Manu kampen synes jeg han gjorde det bra, som spiss er man tross alt avhengig å få de riktige passningene noe han ikke fikk når han spillte spiss, han ble senere flyttet ned på ving hvor han fikk ballen en del mer å kunne innvolvere seg i å starte et angrep, han ble mer synlig og er langt fra dårlig i denne rollen men det er som bakromsspiss han er virkelig god.
        Tror grunnen til at han har trent med Godset er fordi han har vært sammen med LIS. Han har jo trent med oss og sett Engakamper etter at LIS dro til Godset.

Comment

• Ernst Pedersen spilte for VIF og er faren til MGP. Far og sønn Pedersen ble uvenner med TIL etter overgangen til Blackburn. Derfor har MGP nå VIF som "sin" norske klubb.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
            Tror grunnen til at han har trent med Godset er fordi han har vært sammen med LIS. Han har jo trent med oss og sett Engakamper etter at LIS dro til Godset.
            Grunnen til at han trente med Godset, var fordi Vålerenga hadde det en liten periode med "oppvask". Da ville ikke Martin ha spillere fra andre steder på treninga.
            Evig ung, Evig pen, Visste du at Berre er et evig fenomen!

Comment

• Originally posted by oPsL View Post
              Danske ligaen er bedre en den norske.
              Kan vel diskuteres. FCK var best i Norden for et par sesonger siden, men er ikke det i dag. Jeg tror det er ganske jevnt nivå på Tippeligaen og superligaen. OB fikk spille i gruppespillet i europaligaen i fjor, men hadde en elendig sesong i superligaen og får ikke spille e-cup i år, de har et publikumssnitt som ligger langt under vårt, og ligger i en vesentlig mindre trivelig by enn Oslo - så jeg ser ikke annet enn kunstnerskatt som kan friste der. Djurdic er ikke så god og så ung at han havner i et ekstremt godt lag. En toppklubb i Skandinavia eller halvdårlig klubb i en passe god europeisk liga (Belgia, Nederland, Østerrike) er vel det han kan håpe på. Ikke sikkert vi er helt uaktuelle ennå.

Comment

Danske ligaen er bedre en den norske.
                Tullprat! FCK er bra, men det syns jeg også Molde har blitt de to siste åra. Og for et par år sia var RBK bare et stolpeskudd unna å slå dem ut. Dansk liga er relativt jevn med den norske.
                https://twitter.com/#!/EvenL

Comment

• Ingen vill til oss

Comment

• Originally posted by Askim View Post
                    Ingen vill til oss
                    Ingen norske, eller fra norsk liga, vil gå til oss. Får satse på god scouting og godt talentarbeid.

Comment

• Kanskje like greit å ikke blåse penger på en dyr spiss som har scora 1 mål siden Mai? Kun en spiller jeg vil at klubben skal bruke 7+ millioner på, og det er Marcus Pedersen. Han har allerede vist at han duger hos oss.

Comment

• Originally posted by Grovern View Post
                        Grunnen til at han trente med Godset, var fordi Vålerenga hadde det en liten periode med "oppvask". Da ville ikke Martin ha spillere fra andre steder på treninga.
                        Dårlig gjort å ødelegge den fine konspirasjonsteorien så fort...

Comment

• Hva skjer med dag alexander Olsen ?

Comment

Hva skjer med dag alexander Olsen ?
                            Trener med laget, har ikke imponert veldig.

Comment

• Originally posted by olemartinboy View Post
                              Kanskje like greit å ikke blåse penger på en dyr spiss som har scora 1 mål siden Mai? Kun en spiller jeg vil at klubben skal bruke 7+ millioner på, og det er Marcus Pedersen. Han har allerede vist at han duger hos oss.
                              Jeg skjønner ikke helt at ingen her tenker at kanskje MP ikke fikk fornyet tillit, og heller ikke kommer til oss igjen, pga at han er en av dem som Martin snakket om etter oppvasken som setter seg selv foran laget! Han viste jo ikke særlig gode holdninger den tida han var her (en bytur dagen før kamp per halve-sesong er et alt for høyt snitt iforhold til å vise gode holdninger mener nå jeg). Jeg tenker at han kanskje var en av gutta som Martin uansett ville/måtte kvitte seg med (selvom han spilte etter byturen, og var vel forholdsvis bra de kampene også). Og det er vel en grunn til at han ikke er med i framtidsplanene i sin nåværende klubb også...? Jeg veit ikke, men jeg hadde ikke blitt overraska dersom det kom fram at han var en av dem som Martin mente måtte bort fra spillergruppa (men håper forsåvidt jeg tar feil da, for han kunne blitt bra hvis det viser seg at han plutselig kan bli voksen og at vi dermed får han tilbake).

Comment

Working...
                              X