Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Håper virkelig ikke de signerer DA Olsen. Etter skaden har noe av farten forsvunnet. Han er liten og jeg ser ikke mye kvalitet i han. Men er virkelig bekymret for klubben og innkjøp om dagen. Masse spillerer som for noen år siden hadde signert takker direkte nei til oss i media nå. Gjerne med en kjapp replikk som faktisk er sann. Vi har ett dårlig lag om dagen. Helstad og Riise takket nei. Huseklepp, Tarik, Sødelund, Djurdic og Børven ligger ann til å glippe. Håper de oppe på Valle snart gjør noen positive grep. På Fredag mot ODD kan det umulig ha vært over 4500 tilskuere. Dette er pinlig.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
      Trener med laget, har ikke imponert veldig.
      Er det din eller trenerteamets oppfatning?

Comment

• Er egentlig ganske fornøyd med at alle "stjernene" glipper, er ingen av dem jeg skikkelig kicker på å se i enga av forskjellige årsaker. Tarik er den som ferdighetsmessig hadde vært dritkult å ha i Enga men er ikke helfrelst over totalpakka.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
          Håper virkelig ikke de signerer DA Olsen. Etter skaden har noe av farten forsvunnet. Han er liten og jeg ser ikke mye kvalitet i han. Men er virkelig bekymret for klubben og innkjøp om dagen. Masse spillerer som for noen år siden hadde signert takker direkte nei til oss i media nå. Gjerne med en kjapp replikk som faktisk er sann. Vi har ett dårlig lag om dagen. Helstad og Riise takket nei. Huseklepp, Tarik, Sødelund, Djurdic og Børven ligger ann til å glippe. Håper de oppe på Valle snart gjør noen positive grep. På Fredag mot ODD kan det umulig ha vært over 4500 tilskuere. Dette er pinlig.
          Helstad takket nei? Er dette bekreftet? Ifølge mine kilder så fikk Martin nei til å skaffe Helstad.
          Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• Folks, det kan være mange grunner til at spillere ikke ender opp her. Det er jo ingen bombe at Bjørn Helge Riise drar tilbake til klubben han kjenner, er det vel? Det virker som om folk tror vi bare skal ha hevd på enhver spiller som kunne tenke seg å spille i tippeligaen. Det kan være helt enkle ting som at man kjenner folk som spiller i en klubb, eller at man rett og slett får tilbud om høyere lønn (en mindre attraktiv klubb kan gjøre seg mer attraktiv med å betale mer, serru!).

Det er også meget mulig at vi ikke har forhandlet med enkelte av de spillerne folk mener har glippet for oss.

Dessuten skal jeg love dere at det er mange potensielle overganger vi aldri får høre om..

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
              Er det din eller trenerteamets oppfatning?
              Det ryktes så innad i VIF uten at jeg har førstehåndskunnskap om det.

Comment

• Lurer på hvor gamle enkelte av supporterne her inne må bli før de innser at de ikke kan stole på alt som "kommer frem i media" enten det er på trykk, nett eller tv... TV2sporten sier til meg at Djurdic og Søderlund hater enga... Ingen vil til oss... blablabla... Fakta faen, vi ER en av de største klubbene i Norge, og det at vi ikke henter inn gud og hverman som enkelte forumnisser her inne mener hadde vært perfekt i Enga er en ting jeg er utrolig glad for. Feks: hente Tarik på en 6mnd kontrakt sånn som RBK, NEI TAKK!
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by skog View Post
                  Folks, det kan være mange grunner til at spillere ikke ender opp her. Det er jo ingen bombe at Bjørn Helge Riise drar tilbake til klubben han kjenner, er det vel? Det virker som om folk tror vi bare skal ha hevd på enhver spiller som kunne tenke seg å spille i tippeligaen. Det kan være helt enkle ting som at man kjenner folk som spiller i en klubb, eller at man rett og slett får tilbud om høyere lønn (en mindre attraktiv klubb kan gjøre seg mer attraktiv med å betale mer, serru!).

Det er også meget mulig at vi ikke har forhandlet med enkelte av de spillerne folk mener har glippet for oss.

Dessuten skal jeg love dere at det er mange potensielle overganger vi aldri får høre om..
                  Ok skog, godt å høre at du er positiv, men:
                  Tror du virkelig vi signerer en "klassespiller" i dette vinduet?
                  Salg av spillere i 2012 - tror du de går til investering av nye spillere?
                  Synes ikke du det er merkelig at for et år siden, ville "alle" til oss, og nå er det "ingen" som ønsker det?

Selvom det ser bedre ut på banen om dagen, må nok hele det sportslige apparatet vekk før neste sesong, hvis ikke vi ønsker å være en middelhavsfarer med 5-10.000 på tribunen da - det er jo flott.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Gunnarson nærmer seg vistnok en overgang til Stabæk hvis man skal tro det Tv2sporten skriver: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...g-3850037.html

Hadde vært utrolig godt hvis det var hold i dette, smultebollen har ikke imponert meg på noen som helst måte, hverken på eller utenfor banen
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                      Gunnarson nærmer seg vistnok en overgang til Stabæk hvis man skal tro det Tv2sporten skriver: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...g-3850037.html

Hadde vært utrolig godt hvis det var hold i dette, smultebollen har ikke imponert meg på noen som helst måte, hverken på eller utenfor banen
                      Om han går eller ikke, kan fort avhenge av resultatet i kampen mellom han derre Ulf fra Sandnes og Stabæk i kveld. Hvis Stabæk taper trur jeg de resignerer og forbereder seg på nedrykk. Hvis de vinner derimot, kan det tenkes at de vil ha tilbake VPG for å prøve å berge plassen.

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                        Gunnarson nærmer seg vistnok en overgang til Stabæk hvis man skal tro det Tv2sporten skriver: http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...g-3850037.html

Håper det er permanent og ikke på lån. MA har ytret ønske om å kvitte seg med spillere med dårlige holdninger og i følge det jeg har hørt og lest i media er det positivt om VPG drar. Fellah er uansett mye bedre.

Her kan vi frigi en stor lønnspost.

Comment

• Jeg vet bittelitt som jeg kan dele.

Dag Alexander Olsen
                          - Trener med laget
                          - Martin har ikke bestemt seg enda

Søderlund kommer ikke som kjent, men det er én i Norge som vil. Vi må bare ha bittelitt tålmodighet.

Comment

• Originally posted by Ole Aasheim View Post
                            Jeg vet bittelitt som jeg kan dele.

Dag Alexander Olsen
                            - Trener med laget
                            - Martin har ikke bestemt seg enda

Søderlund kommer ikke som kjent, men det er én i Norge som vil. Vi må
                            bare ha bittelitt tålmodighet.
                            Stiller du deg positiv til denne spilleren?

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                              Stiller du deg positiv til denne spilleren?
                              Hvem tenker du på nå? DAO eller han som vil?

Comment

• Han som vil selvfølgelig. (Håper det er Børven)

Comment

Working...
                                X