Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Jeg vil anta at DAO også vil, men tenkte på han andre
Vi vil absolutt ha ham.
Dessverre får jeg ikke lov å si hvem det er. Vet historikken med folk her inne som har sagt noe osv, men jeg kan faktisk ikke. Det er ikke så lenge igjen av vinduet, så bør vel ikke ta lang tid før resten av Norge vet.
Dessverre får jeg ikke lov å si hvem det er. Vet historikken med folk her inne som har sagt noe osv, men jeg kan faktisk ikke. Det er ikke så lenge igjen av vinduet, så bør vel ikke ta lang tid før resten av Norge vet.
Sorry, men hvor mye hold er det i dette? Du har jo kommet med en del rykter både på twitter og på vgd, uten at noen særlig av de har stemt. Håper seff dette er riktig, men vet ikke hvor mye man skal legge i det.
Etter hva jeg har hørt via en kamerat, som har en kamerat av en viss spiller, ( ja mye bekjent av en bekjent osv), så er det faktisk en meget bra tippeligaspiller som ikke har noe imot å spille for Vålenga,men som hittil har fått nei av klubben sin grunnet visse omstendigheter, og han heter Søderlund . ...men pga usikkerhet rundt framtida til Djurdic vegrer klubben seg til å selge. Det skal IKKE stå på Søderlund og etter det jeg leste på nette i dag så høres dette riktig ut. Søderlund ville jo ikke si om det er han eller klubben som har sagt nei til Vålenga, og hadde det vært han så hadde han nok sagt det. Tror nok ikke Vålenga har gitt opp han enda
Ok skog, godt å høre at du er positiv, men:
Tror du virkelig vi signerer en "klassespiller" i dette vinduet?
Salg av spillere i 2012 - tror du de går til investering av nye spillere?
Synes ikke du det er merkelig at for et år siden, ville "alle" til oss, og nå er det "ingen" som ønsker det?
Selvom det ser bedre ut på banen om dagen, må nok hele det sportslige apparatet vekk før neste sesong, hvis ikke vi ønsker å være en middelhavsfarer med 5-10.000 på tribunen da - det er jo flott.
Positiv? Jeg bare argumenterer at livet ikke er som Football Manager, og at det vi leser i media ikke nødvendigvis er absolutt alt som skjer på Valle.
Om jeg tror vi signerer en "klassespiller"? Jeg vet ikke. Hva legger du i klassespiller? Et stort navn? Synes Gonzales ser ut som en potensiell klassespiller allerede. Jeg ser gjerne at klubben kjøper unge, lovende spillere som slår til og som kan selges med pent overskudd til utlandet. Det er også det de har vært gode på de siste åra.
Jo, jeg synes det er merkelig som du sier at at for et år siden, ville "alle" til oss, og nå er det "ingen" som ønsker det. Jeg tror riktignok det var noe som var konstruert av media, sånn at nissene kunne sitte og kalle oss Chelsea og Real Madrid bare fordi vi kjøpte noen navn. Media liker å konstruere narrativer, for så å male videre på dem for å bekrefte narrativet de har funnet opp sjøl. Jeg tror fakta er at noen ville til oss før, og noen vil til oss nå.
Selvom det ser bedre ut på banen om dagen, må nok hele det sportslige apparatet vekk før neste sesong, hvis ikke vi ønsker å være en middelhavsfarer med 5-10.000 på tribunen da - det er jo flott.
Det er såpass ja. Det første er jeg rimelig sikker på ikke kommer til å skje. Jeg kan ikke helt se for meg at klubben sparker absolutt alle personer som har noe befatning med det sportslige å gjøre. Men dersom det blir igjen en stakkars materialforvalter eller juniortrener så har du noen å legge skylda på hvis vi tar en 5. plass da veit du.
hvilke lag spiller han på?. har han spillt for oss før?
Ta å google da for svarte. Ikke forvent at folk skal bruke tid og plass her til å tette igjen hullene du har i kunnskapen din. (Regner med du spør om Dag Alexander Olsen, siden du ikke siterer noen.)
Nå ser det ut til at Stabæk slår Ulf, og da trur jeg VPG går tilbake til Bærum til uka. Ellers synes jeg at vi skal vurdere å hente Fredrik Brustad. Han har stor fart og duellstyrke. Mangler litt på nærteknikk, men synes han har tatt steg også på dette i det siste. Er 23 år, og kan spille både kant og spiss.
Morsomt å notere at flere Haugesund-spillere sier at dem er bedre enn oss.
Hva er det egentlig Haugesund har vunnet gjennom tidene?
Nada.
Like mange poeng i år også.
Jeg antar at Søderlund går til Enga hvis vi legger inn et høyt nok bud til Haugesund.
Ellers vil jeg si at jeg tror vi allerede har skaffet oss en absolutt toppspiller i Tippeligaen. Gonzales !
Nå har vel Lehne Olsen scoret hattrick i dag. Har akkurat fylt 21 år og er kanskje moden for større utfordringer? Kjenner ikke spillertypen noe særlig, men målstatistikk og alder tilsier i alle fall at det er en vi bør se nærmere på.
Håper på minst to offensive spillere. En etablert spiller som vi er ganske sikre på vil levere. Og en, to som kanskje kan bli noe. Type DAO eller kanskje Lehne Olsen?
Comment