Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nico70 View Post
    Må si jeg også nå håper at enga har lært med tanke på salg av Nilsen , over hvor fort det gikk, og at de nå har i bakhånd en erstatter for fellah i 10'r rollen... For han forsvinner og kan forsvinne fort hvis han fortsetter storspillet sitt. Jim Solbakken er satt på saken for han vet man . Han blir ikke lett og erstatte, så her håper jeg ledelsen er på utkikk. For vet ikke hvem vi har av yngre som er like god teknisk , har blikk osv som Fellah...? Qaka??
    Qaka kan bli vel så god, men er ikke klar for å fylle rollen riktig ennå. Håper derfor, som deg, at det jobbes kontinuerlig med scouting, planlegging. Dvs det vet jeg at gjøres, men så var det dette med evnene da...
    Vi er Vål'enga!!

Comment

• Også skal vi vel selge han for småpenger fordi vi ikke har evna å forlenge kontrakten hans som går ut neste år.
      Originally posted by maestro View Post
      Qaka kan bli vel så god, men er ikke klar for å fylle rollen riktig ennå. Håper derfor, som deg, at det jobbes kontinuerlig med scouting, planlegging. Dvs det vet jeg at gjøres, men så var det dette med evnene da...

Comment

Også skal vi vel selge han for småpenger fordi vi ikke har evna å forlenge kontrakten hans som går ut neste år.
        Eller så får vi 25 mill for han om et par år.

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
          Det er ett fett for meg. Karen er særdeles dyktig!

Mitt ønske denne runden er Hussein som erstatter for Berre og spissen Søderlund for håvard, i tillegg til Gonzales som vi allerede har sikret.

Det er mitt drømmevindu.
          Du fleiper nå, ikke sant?
          Jeg har veldig vanskelig for å ta dette seriøst.

Du vet at Hussein kom hjem til oss fra man.u. i fjor vinter, bare for å bli å pælma på huet og ræva ut et par uker seinere?

Du vet kanskje også at en spiller ikke kan spille for mer enn så og så mange klubber på så og så lang tid?

Altså, enten følger du jo ikke med i det hele tatt, eller så er du rusa.
          Hussein ble jo kjøpt av molde nå, i dette vinduet. han har jo så vidt debutert også mener du vi skal kjøpe ham nå.

dagens minst gjennomtenkte...

men enig i at han er bra, og det er synd det ikke ordna seg i enga.
          tror dette hadde mye å gjøre med at han ikke aksepterte å.være nummer 6-7 i køen bak fellah, bojan, Ogude, doffen, veigar og singh.

nå er jo to av disse borte og fellah forsvinner snart, så nå kunne han vært kjekk å ha.
          men det kommer aldri i verden til å skje.
          ikke i dette vinduet. ikke så lenge martin er sjef.
          no way no how
          Last edited by FrankO; 12.08.2012, 21:55.

Comment

• Originally posted by poiuy View Post
            Men vi trenger også en midtspiss, det blir for tynt med en Barrett på lån, og Chuma i bakhånd.
            Jeg tror ikke Chuma kommer til å bli et alternativ i midten enda. Tror MA kommer til å fortsette å matche han på kant ihvertfall en god stund til! Chuma er nok kant for nå..Ihvertfall, om vi skal fortsette 433.

Comment

• Kunne tenkt meg Ørjan Hopen. Har vært stille rundt han etter en strålende vår sesong. Ung Norsk med vidresalgs potensiale.

Comment

• En av de viktigste tingene dette vinduet for min del er å sikre ny kontrakt på Fellah. Hadde vært veldig gunstig, siden vi da hadde sluppet en situasjon ala Singh neste år også. Forhåpentligvis er Zahid klar for å ta over den plassen om 1 og 1/2 år når Fellah blir solgt. Ghayas og Qaka i rollene til Fellah og Singh om et par år hadde vært knall. Gjerne Chuma som en slags Nielsen også.

Comment

Må si jeg også nå håper at enga har lært med tanke på salg av Nilsen , over hvor fort det gikk, og at de nå har i bakhånd en erstatter for fellah i 10'r rollen... For han forsvinner og kan forsvinne fort hvis han fortsetter storspillet sitt. Jim Solbakken er satt på saken for han vet man . Han blir ikke lett og erstatte, så her håper jeg ledelsen er på utkikk. For vet ikke hvem vi har av yngre som er like god teknisk , har blikk osv som Fellah...? Qaka??
                  Altså, jeg vet ikke om dette med Jim Solbakken er en dårlig idé. Vil tro at Enga ønsker å selge Fellah i vinter, og sjansene for å få han solgt i vinter vil jeg tro øker med Solbakken som agent. Skaffer han oss en god pris for Fellah,så er dette bra for klubben..selv om vi gjerne skulle hatt Fellah lenger i klubben,så må vi innse at Fellah har ambisjoner om å dra ut!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                    Altså, jeg vet ikke om dette med Jim Solbakken er en dårlig idé. Vil tro at Enga ønsker å selge Fellah i vinter, og sjansene for å få han solgt i vinter vil jeg tro øker med Solbakken som agent. Skaffer han oss en god pris for Fellah,så er dette bra for klubben..selv om vi gjerne skulle hatt Fellah lenger i klubben,så må vi innse at Fellah har ambisjoner om å dra ut!
                    Bra sagt. Spillere som Fellah er i klubben vår på lånt tid. Det samme var NIelsen, Singh, Moa osv.

Comment

• Lehne Olsen putta 3 i dag. Kanskje se på han?

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                        Lehne Olsen putta 3 i dag. Kanskje se på han?
                        veldig fine mål han putta idag ihvertfall! Bra fremtidsprospekt ihvertfall,men man skal ikke forvente at han går inn å dominerer i TL med en gang. Han har bare spilt i Oddsenligaen og Adecco tross alt..
                        Ikke gal statistikk ihvertfall!

Comment

• Originally posted by maefteda View Post
                          En av de viktigste tingene dette vinduet for min del er å sikre ny kontrakt på Fellah. Hadde vært veldig gunstig, siden vi da hadde sluppet en situasjon ala Singh neste år også. Forhåpentligvis er Zahid klar for å ta over den plassen om 1 og 1/2 år når Fellah blir solgt. Ghayas og Qaka i rollene til Fellah og Singh om et par år hadde vært knall. Gjerne Chuma som en slags Nielsen også.
                          Mange spennende unggutter på gang nå, Chuma, Qaka, Zahid, Næss, Shola, i tillegg til Shåmer og han som fikk kontrakt tidligere i år. Et bevis på at de faktisk har potensiale er jo seier i ungdomsturneringene i år. Håper de fortsetter å få innhopp, det motiverer vel ikke bare dem, men også hele junioravdelinga ved å vise at de som presterer på rekrutt får prøve seg i TL . Litt OT, men jeg håper vi velger å satse på disse spillerne i årene som kommer, framfor å kjøpe gamle helter som VGP og Kone osv.

Comment

• Originally posted by Originale View Post
                            Kan jo ha noe med det å gjøre at han skal være usedvanlig glad i en tur på byen, å ifølge ryktene skal han ha en ganske ufyselig væremåte.
                            Jeg var å så på to treninger mens han var i klubben. Begge gangene var han borte og snakket med meg. Slo meg som en hyggelig fyr, egentlig, uten at jeg vet hvordan han er i garderoben...

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                              veldig fine mål han putta idag ihvertfall! Bra fremtidsprospekt ihvertfall,men man skal ikke forvente at han går inn å dominerer i TL med en gang. Han har bare spilt i Oddsenligaen og Adecco tross alt..
                              Ikke gal statistikk ihvertfall!
                              http://no.wikipedia.org/wiki/Thomas_Lehne_Olsen
                              Vi har vel hatt suksess med det før, i Moa. Også Mos forøvrig, selv om det ikke var oss han slo gjennom i.. og de kom vel fra 2.div på det tidspunktet, men hadde vel spilt litt i adecco også.

Har en bekjent fra Hamar som sier at han ikke skjønner hvorfor ingen henter Lehne Olsen. Har sagt det i minst et halvår allerede.

Vil vel ikke koste allverden om vi henter han og lar han få sjansen.

Comment

• Hvis jeg ikke husker feil prøvde vi og hente han når HamKam rykka ned.

Comment

Working...
                                X