Originally posted by ziggy75
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by poiuy View PostJa jeg mente Shåresh selvfølgelig. Han fikk jo et innhopp i TL og et par treningskamper i fjor, hvor han vel også scorte (mot KFUM) hvis jeg ikke husker feil. Hvordan kontrakt han har er jeg usikker på, men han har jo vært fast på et av u-landslagene de siste årene. Jeg tenkte på Deniz Payasli når jeg snakka om proffkontrakt.
http://www.vif-fotball.no/latest-new...1bkylolfd3ltg/
Comment
-
Originally posted by aasp View PostVanligvis er ikke keepere bunnsolide i så ung alder. Tviler ikke på talentet, men føler Hirschfeld er bedre en stund til. Har ikke sett mye spill fra Kongshavn annet en Unitedkampen. Noen som har sett mange kamper over lengre tid?
Comment
-
Originally posted by olemartinboy View PostKanskje vi bevisst ønsker og satse på Kongshavn som 1.keeper neste sesong? Han virker som et kjempetalent og han er 21 år. På tide at han får spilletid.
Comment
-
Noen i denne tråden nevnte at Simen Wangberg kunne vært noe for oss.
Nå har han signert for Brann.
LD.Vålerenga - Oslos stolthet
Comment
-
Gamstens Blackburn framtid avgjøres denne uken..
Aftenposten gir deg ny innsikt og et raskt nyhetsoverblikk. Vi hjelper deg med å forstå hvorfor ting skjer, og hvordan verden henger sammen.
"Jeg har hatt en prat med manageren og eierne. Så vil det bli tatt en beslutning om ting som skjer når jeg er tilbake etter landskampen. Jeg vil ikke gå inn på hva vi pratet om, men det kommer fram senere i uka"
Comment
-
Originally posted by donny View PostGamstens Blackburn framtid avgjøres denne uken..
Aftenposten gir deg ny innsikt og et raskt nyhetsoverblikk. Vi hjelper deg med å forstå hvorfor ting skjer, og hvordan verden henger sammen.
"Jeg har hatt en prat med manageren og eierne. Så vil det bli tatt en beslutning om ting som skjer når jeg er tilbake etter landskampen. Jeg vil ikke gå inn på hva vi pratet om, men det kommer fram senere i uka"
Comment
-
Originally posted by aasp View PostVanligvis er ikke keepere bunnsolide i så ung alder. Tviler ikke på talentet, men føler Hirschfeld er bedre en stund til. Har ikke sett mye spill fra Kongshavn annet en Unitedkampen. Noen som har sett mange kamper over lengre tid?
Slapp ikke inn noen mål
Comment
-
Originally posted by tordvif View PostHva tror dere? Kanskje vi venter på den avgjørelsen og snapper opp Gamst hvis han er ferdig i Blackburn ? Det er ihvertfall rimelig sikkert at hvis han kommer til Norge blir det oss, itilegg er vi på jakt etter en kant. Er Gamst den rette? Han må ihvertfall skjønne at han må en god del ned i lønn hvis han kommer.
Comment
-
Originally posted by Sankt Hallvard View PostAlt er mulig i fotball. Det hadde vært en kjempesignering men er vel i samme kategori som da vi "snappet" Iversen. Skjer kanskje en gang hvert 10. år? Han har vel et for stort navn og er fortsatt "for ung" for en retur. Men lov å drømme!
Comment
-
Her er en noen av spillerne jeg ville vurdert å hente fra addecco/2.divisjon:
(Spisser/vinger)
Ernest Asante fra Start,23 år
Svært rask ving som fort kan bli en ny Luton Shelton.
Thomas Lehne Olsen fra Ham-kam.21 år
Notorisk målscorer.
Rozhat Shaswari fra Bærum 21 år
God fart og dribleteknikk.Imponerer på bunnlaget Bærum.
Jean Alassane Mendy fra Elverum,22 år
Han har tidligere hospitert hos oss i JET-turneringen.
Rask spiss med svært mange mål i 2.divisjon i år.EVIG VIF
Comment
-
Vi har brent oss på gamle hjemvendte "navn" tidligere. Rune Lange, T.A. Flo for å nevne noen. Vi fikk det til med Iversen, men det tror jeg Gamle medisinmann Schwabe skal ha en porsjon av æren for. Har ikke like stor tiltro til det medisinske apparatet vi har i disse dager. Hatt 2 vårsessonger delvis spolert pga skalder.
Silkefoten til Gamst eller farten til Assante? hmm. Ikke lett hvis man må velge.
Comment
Comment