Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Føler at fart kan utgjøre veldig store forskjeller på en fotballbane, tenk og fått to vinger med ekstremfart!!!

Comment

• Originally posted by aasp View Post
      Vi har brent oss på gamle hjemvendte "navn" tidligere. Rune Lange, T.A. Flo for å nevne noen. Vi fikk det til med Iversen, men det tror jeg Gamle medisinmann Schwabe skal ha en porsjon av æren for. Har ikke like stor tiltro til det medisinske apparatet vi har i disse dager. Hatt 2 vårsessonger delvis spolert pga skalder.
      Silkefoten til Gamst eller farten til Assante? hmm. Ikke lett hvis man må velge.
      Jeg ville tatt Gamsten anyday.

Gamsten er vel noe av det beste vi kan håpe på, han er heller ikke så skadeutsatt som Rune Lange, T.A. Flo og mange av de andre eldre spillerne vi har hentet hjem. Nå mener jeg det er små sjanser for at Gamsten signerer.

Comment

• Originally posted by Askim View Post
        Føler at fart kan utgjøre veldig store forskjeller på en fotballbane, tenk og fått to vinger med ekstremfart!!!
        Som ikke kan jobbe hjemmover, og ikke er så god i pasningspillet.

Nei vi kan godt ha en med ekstremfart, men selv med Shelton på banen så kom det med noen drawbacks. For det første så brente han utrolig mye krutt når han dro i gang + at han sluntra unna mye defensivt.

Midtbanespillere som jeg kunne tenke meg er spillere som Amir Askar som er hardtarbiedene, rask, driblesterk og målfarlig. Nå solgte vi akkurat en slik spiller i Håvard Nielsen og det kryr ikke akkurat av slike spillere.

Comment

• Forventer ikke Gamsten før om et par år minst, så blir veldig (positivt) overrasket hvis han skulle komme nå.

Comment

• Har Assante hatt mye skader? Shelton var jo en vandrende strekkskade. Jeg tror jeg ville ønsket gamsten selv. Iallefall hvis vi skal prøve ballbesittende pasningsfotball. I standard tippeligafotball med kontringer som et av de viktigste våpen er kanskje Assante bedre.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
              Som ikke kan jobbe hjemmover, og ikke er så god i pasningspillet.

Nei vi kan godt ha en med ekstremfart, men selv med Shelton på banen så kom det med noen drawbacks. For det første så brente han utrolig mye krutt når han dro i gang + at han sluntra unna mye defensivt.

Midtbanespillere som jeg kunne tenke meg er spillere som Amir Askar som er hardtarbiedene, rask, driblesterk og målfarlig. Nå solgte vi akkurat en slik spiller i Håvard Nielsen og det kryr ikke akkurat av slike spillere.
              Selv om shelton slurvet litt så skapte han veldig mye farligheter fremover på banen, skaper også usikkerhet hos motstandern vår.

Comment

• er det sånn at klubben er interessert i Asante også? De kampene jeg har sett av han har han bidratt med fart og ikke så mye annet. De fleste spillere med høy fart er ettertraktet fordi det er et farlig angrepsvåpen. Det som er med Asante er at han er veldig spinkel da.

Comment

• Hva med Tetty da?

Han vil bort fra Frankrike, og legger en liten åpning for retur til Norge: penger betyr ikke alt, men trenger tillit og spilletid..

Comment

• INGEN som har noen snev av rykter på spillere som er på vei til oss???
                    Lehne Olsen har jeg sagt lenge,han hadde vært konge,bra fart,teknikk og i tillegg målteft.

Comment

• I følge denne karen på Twitter så vil ikke Dag Alexander Olsen få kontrakt:

Christian Husby ‏@chusby
                      Dag Alexander Olsen fikk ikke kontrakt i VIF.. enda en idiotisk avgjørelse fra Martin Andresen.. #2fx #vif

Expand Collapse Reply RetweetedRetweet
                      Delete
                      FavoritedFavorite

Så kan man tolke det som man vil.
                      ------
                      228
                      All Colours Are Beautiful!

Comment

• Originally posted by oslo 3 View Post
                        I følge denne karen på Twitter så vil ikke Dag Alexander Olsen få kontrakt:

Christian Husby ‏@chusby
                        Dag Alexander Olsen fikk ikke kontrakt i VIF.. enda en idiotisk avgjørelse fra Martin Andresen.. #2fx #vif

Expand Collapse Reply RetweetedRetweet
                        Delete
                        FavoritedFavorite

Så kan man tolke det som man vil.
                        Håper virkelig dette stemmer! Martin har muligens lært etter en lang liste med bomkjøp opp igjennom i klubben på spiss plass. DAO så i mine øyne dårlig ut. Greit tempo, men uvenn med ball og fysisk svak.

Comment

• Jens August Dalsegg ‏@UngeDals
                          Alex Mathisen og en okse av en nigerianer på dagens VIF trening! #2fx
                          Fra en kar på twitter.. Hvem er denne nigerianeren..?! Er Alex på vei hjem..? :-)
                          Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• I følge noen som følger Start tett så har Asante høy fart og en helt grei førstetouch. Det er ikke en fyr jeg er gira på, merker jeg. Han har også akkurat signert ny kontrakt med Start så jeg tviler han drar noe steds.

Comment

• Jeg finner ikke Alex i spillertroppen på Lierse sine sider. Det kan vel tyde på at han er på vei bort?
                              Jeg har ikke fulgt ham spesielt tett mens han har vært i Lerse, men med tanke på de kvalitetene han viste da han var hos oss fram til 2006 er jeg positiv til at vi har ham på prøvespill!

Comment

• Originally posted by Greger View Post
                                Jeg finner ikke Alex i spillertroppen på Lierse sine sider. Det kan vel tyde på at han er på vei bort?
                                Jeg har ikke fulgt ham spesielt tett mens han har vært i Lerse, men med tanke på de kvalitetene han viste da han var hos oss fram til 2006 er jeg positiv til at vi har ham på prøvespill!
                                Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.

Kontrakten hans gikk ut nå i sommer. Kunne godt tenkte meg han i Berre rollen.

Comment

Working...
                                X