Originally posted by Stingray
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
engaman
-----------
Ære Være Enga!!!
Comment
-
Originally posted by eiks View PostFra en kar på twitter.. Hvem er denne nigerianeren..?! Er Alex på vei hjem..? :-)
Åssen kan han være så sikker at han er Nigerianer? Med mindre det er Ogude som er i ferd med å gjøre et rekord-comeback =)Jeg holder jo alltid med dommer’n
Fagermo 2020
Comment
-
Originally posted by wanderer View PostFyren veit sikkert ikke åssen Kone ser ut
Åssen kan han være så sikker at han er Nigerianer? Med mindre det er Ogude som er i ferd med å gjøre et rekord-comeback =)
Edit: så bildene på FB, men nå er det bildet av han afrikanern borte. Hmmm..
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostPå et av bildene fra treninga, så var det en afrikaner som så ganske sterk ut. Så ikke ut som Koné eller Ogude. :-)
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostPå et av bildene fra treninga, så var det en afrikaner som så ganske sterk ut. Så ikke ut som Koné eller Ogude. :-)
Sett de samme FB bildene.Er det her jeg skal legge inn signatur?
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View Post
Comment
-
Nigerias største talent
Originally posted by Hakara View PostLitt usikker. Fikk kun sett bildet en gang når jeg gikk gjennom. Når jeg gikk tilbake for å se nærmere på hvem det var, så var bildet borte. Noen som var på treninga i dag?
ent. Fellah mener han var driiit god.
Comment
-
-
Spennende rykter. Alex Mathisen hadde vært et gledelig gjensyn. Lurer veldig på om han har tatt noen steg i utlandet. Denne Aron er det umulig å si hvordan er. Men utifra beskrivelsen er det ikke dumt med en skikkelig tanks på topp. Sånn som Pagge ;-)
Comment
Comment