Er bilde av at han gruser Martin på Facebooksiden til VIF. (Hvis han spilte med nr.14..) Også bilde av Alex, det hadde vært et kult come back hvis han er i form!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by O.S.L.O. View PostHåper virkelig dette stemmer! Martin har muligens lært etter en lang liste med bomkjøp opp igjennom i klubben på spiss plass. DAO så i mine øyne dårlig ut. Greit tempo, men uvenn med ball og fysisk svak.
Kan også avkrefte fysisk svak, denne gutten har en mildt sagt rå fysikk ulikt noe av det du finner i enga. Har selv sett kamper i spania der store midtstoppere prelles av han som små guttespillere, vet at han ser liten ut men fakta er at gutten er rett å slett råsterk.
Her hadde mitt kjære enga muligheten til å skaffe seg en potensiel toppskårer for en meget billig penge. Men det går nok ikke opp for de fleste hva slags tabbe som har blitt gjordt før sesongen sparkes igang igjen å han begyner å dundre in mål for et lag som ligger over oss på tabellen.
Klart gutten har jo vært plaget mye med skader tidligere men for en slik spiller mener jeg det er vært rissikoen, Vi snakker tross alt om en spiller som før skaden ble kåret til banens beste spiller mot u-21 troppen til Barca som vi tross alt ble knust av, å holdt nå svært etableberte Primiera spisser ute av start oppstillingen til resserve laget til Valencia (B.l.a Miku) men men sikkert ikke værdens undergang for DAO.
Comment
-
Originally posted by Originale View PostDet er ikke så enkelt som at han ikke fikk kontrakt, men det har litt med det å gjøre at ting tar tid, noe en klubbløs spiller ikke altid har.
Kan også avkrefte fysisk svak, denne gutten har en mildt sagt rå fysikk ulikt noe av det du finner i enga. Har selv sett kamper i spania der store midtstoppere prelles av han som små guttespillere, vet at han ser liten ut men fakta er at gutten er rett å slett råsterk.
Her hadde mitt kjære enga muligheten til å skaffe seg en potensiel toppskårer for en meget billig penge. Men det går nok ikke opp for de fleste hva slags tabbe som har blitt gjordt før sesongen sparkes igang igjen å han begyner å dundre in mål for et lag som ligger over oss på tabellen.
Klart gutten har jo vært plaget mye med skader tidligere men for en slik spiller mener jeg det er vært rissikoen, Vi snakker tross alt om en spiller som før skaden ble kåret til banens beste spiller mot u-21 troppen til Barca som vi tross alt ble knust av, å holdt nå svært etableberte Primiera spisser ute av start oppstillingen til resserve laget til Valencia (B.l.a Miku) men men sikkert ikke værdens undergang for DAO.
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostVi spilte mot b-laget til Barca med bl a Zlatan, Keita, Maxwell, Kirkic. Er ikke samme som U21..og vif spilte bra de da. ;-) men håper du tar feil om at dette var en tabbe.Han kom ble svett og dett var dett
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostVi spilte mot b-laget til Barca med bl a Zlatan, Keita, Maxwell, Kirkic. Er ikke samme som U21..og vif spilte bra de da. ;-) men håper du tar feil om at dette var en tabbe.
Comment
-
Fra FrankO : Hva har du sett? Det som befant seg inne i TV-ruta i den ene omgangen mot United?
Litt barnslig kommentar, men jeg skal svare deg..
Ja, det er bedre enn de 2 kampene jeg så med Chad..., nå hadde Chad litt bedre touch i den 3 kampen, men blei ikke mål, og etter som jeg husker er han innkjøpt som spiss, og skal muligens nette selv istedet for å dytte ballen videre, de spillerene har vi nok av... nei jeg håper fortsatt at det søkes med lykt og lampe etter en GOD spiss, ser forøvrig at Brann har signa Wangberg, der glapp den muligheten for å få ett super par i Gonzales og Wangberg, heldigvis har vi ennå sjangs til å hente en klasse stopper før vinduet stenger, helst en som vil bli hos oss i ett par år, håper dette er siste sessongen Muri er førstevalg...Han kom ble svett og dett var dett
Comment
-
Originally posted by Wild Touch View PostFra FrankO : Hva har du sett? Det som befant seg inne i TV-ruta i den ene omgangen mot United?
Ja, det er bedre enn de 2 kampene jeg så med Chad..., nå hadde Chad litt bedre touch i den 3 kampen, men blei ikke mål, og etter som jeg husker er han innkjøpt som spiss, og skal muligens nette selv istedet for å dytte ballen videre, de spillerene har vi nok av... nei jeg håper fortsatt at det søkes med lykt og lampe etter en GOD spiss, ser forøvrig at Brann har signa Wangberg, der glapp den muligheten for å få ett super par i Gonzales og Wangberg, heldigvis har vi ennå sjangs til å hente en klasse stopper før vinduet stenger, helst en som vil bli hos oss i ett par år, håper dette er siste sessongen Muri er førstevalg...
Wangberg ble til slutt 4-5 valget i RævBK. Tviler på at han får en av de to stopperplassene i Brann også..Korczmar og han svenske kapteinen dems er gode de.
Comment
-
Originally posted by Wild Touch View PostFra FrankO : Hva har du sett? Det som befant seg inne i TV-ruta i den ene omgangen mot United?
Ja, det er bedre enn de 2 kampene jeg så med Chad..., nå hadde Chad litt bedre touch i den 3 kampen, men blei ikke mål, og etter som jeg husker er han innkjøpt som spiss, og skal muligens nette selv istedet for å dytte ballen videre, de spillerene har vi nok av... nei jeg håper fortsatt at det søkes med lykt og lampe etter en GOD spiss, ser forøvrig at Brann har signa Wangberg, der glapp den muligheten for å få ett super par i Gonzales og Wangberg, heldigvis har vi ennå sjangs til å hente en klasse stopper før vinduet stenger, helst en som vil bli hos oss i ett par år, håper dette er siste sessongen Muri er førstevalg..."When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
Comment
-
Originally posted by skog View PostHvem er det som sier at en spiss SKAL score mål istedet for å dytte videre? Etter denne definisjonen var Chad helt ræva selv om han hadde to målgivende..Han kom ble svett og dett var dett
Comment
Comment