Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er bilde av at han gruser Martin på Facebooksiden til VIF. (Hvis han spilte med nr.14..) Også bilde av Alex, det hadde vært et kult come back hvis han er i form!

Comment

• Originally posted by Alex Malager View Post
      Er bilde av at han gruser Martin på Facebooksiden til VIF. (Hvis han spilte med nr.14..)
      Det er nok Koné..

Comment

• Originally posted by Alex Malager View Post
        Er bilde av at han gruser Martin på Facebooksiden til VIF. (Hvis han spilte med nr.14..) Også bilde av Alex, det hadde vært et kult come back hvis han er i form!
        Det er Kone det. det andre bildet er fjernet! Og det er sikkert ikke tilfeldig!

Comment

• He he,ja kom akkurat på det, kan vel nesten kalles prøvespill det og. ;-)

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
            Håper virkelig dette stemmer! Martin har muligens lært etter en lang liste med bomkjøp opp igjennom i klubben på spiss plass. DAO så i mine øyne dårlig ut. Greit tempo, men uvenn med ball og fysisk svak.
            Det er ikke så enkelt som at han ikke fikk kontrakt, men det har litt med det å gjøre at ting tar tid, noe en klubbløs spiller ikke altid har.
            Kan også avkrefte fysisk svak, denne gutten har en mildt sagt rå fysikk ulikt noe av det du finner i enga. Har selv sett kamper i spania der store midtstoppere prelles av han som små guttespillere, vet at han ser liten ut men fakta er at gutten er rett å slett råsterk.

Her hadde mitt kjære enga muligheten til å skaffe seg en potensiel toppskårer for en meget billig penge. Men det går nok ikke opp for de fleste hva slags tabbe som har blitt gjordt før sesongen sparkes igang igjen å han begyner å dundre in mål for et lag som ligger over oss på tabellen.

Klart gutten har jo vært plaget mye med skader tidligere men for en slik spiller mener jeg det er vært rissikoen, Vi snakker tross alt om en spiller som før skaden ble kåret til banens beste spiller mot u-21 troppen til Barca som vi tross alt ble knust av, å holdt nå svært etableberte Primiera spisser ute av start oppstillingen til resserve laget til Valencia (B.l.a Miku) men men sikkert ikke værdens undergang for DAO.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
              Det er Kone det. det andre bildet er fjernet! Og det er sikkert ikke tilfeldig!
              Så sinnsykt digg med rykter

Comment

• Originally posted by Originale View Post
                Det er ikke så enkelt som at han ikke fikk kontrakt, men det har litt med det å gjøre at ting tar tid, noe en klubbløs spiller ikke altid har.
                Kan også avkrefte fysisk svak, denne gutten har en mildt sagt rå fysikk ulikt noe av det du finner i enga. Har selv sett kamper i spania der store midtstoppere prelles av han som små guttespillere, vet at han ser liten ut men fakta er at gutten er rett å slett råsterk.

Her hadde mitt kjære enga muligheten til å skaffe seg en potensiel toppskårer for en meget billig penge. Men det går nok ikke opp for de fleste hva slags tabbe som har blitt gjordt før sesongen sparkes igang igjen å han begyner å dundre in mål for et lag som ligger over oss på tabellen.

Klart gutten har jo vært plaget mye med skader tidligere men for en slik spiller mener jeg det er vært rissikoen, Vi snakker tross alt om en spiller som før skaden ble kåret til banens beste spiller mot u-21 troppen til Barca som vi tross alt ble knust av, å holdt nå svært etableberte Primiera spisser ute av start oppstillingen til resserve laget til Valencia (B.l.a Miku) men men sikkert ikke værdens undergang for DAO.
                Vi spilte mot b-laget til Barca med bl a Zlatan, Keita, Maxwell, Kirkic. Er ikke samme som U21..og vif spilte bra de da. ;-) men håper du tar feil om at dette var en tabbe.

Comment

Vi spilte mot b-laget til Barca med bl a Zlatan, Keita, Maxwell, Kirkic. Er ikke samme som U21..og vif spilte bra de da. ;-) men håper du tar feil om at dette var en tabbe.
                  Hvis dem ikke signer DAO mener jeg av hva jeg har sett av han at dert er en tabbe! Det kan jo være han ikke ville være hos oss... som så mange andre
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                    Hvis dem ikke signer DAO mener jeg av hva jeg har sett av han at dert er en tabbe!
                    Hva har du sett? Det som befant seg inne i TV-ruta i den ene omgangen mot United?

Comment

Rettelse han spilte mot resservene. DAO har så vidt jeg vet aldri spilt U21 fotball i Spania. Sløvt av meg.

Comment

• Fra FrankO : Hva har du sett? Det som befant seg inne i TV-ruta i den ene omgangen mot United?

Litt barnslig kommentar, men jeg skal svare deg..

Ja, det er bedre enn de 2 kampene jeg så med Chad..., nå hadde Chad litt bedre touch i den 3 kampen, men blei ikke mål, og etter som jeg husker er han innkjøpt som spiss, og skal muligens nette selv istedet for å dytte ballen videre, de spillerene har vi nok av... nei jeg håper fortsatt at det søkes med lykt og lampe etter en GOD spiss, ser forøvrig at Brann har signa Wangberg, der glapp den muligheten for å få ett super par i Gonzales og Wangberg, heldigvis har vi ennå sjangs til å hente en klasse stopper før vinduet stenger, helst en som vil bli hos oss i ett par år, håper dette er siste sessongen Muri er førstevalg...
                        Last edited by Wild Touch; 14.08.2012, 17:10. Reason: Skrivefeil

Comment

Fra FrankO : Hva har du sett? Det som befant seg inne i TV-ruta i den ene omgangen mot United?

Ja, det er bedre enn de 2 kampene jeg så med Chad..., nå hadde Chad litt bedre touch i den 3 kampen, men blei ikke mål, og etter som jeg husker er han innkjøpt som spiss, og skal muligens nette selv istedet for å dytte ballen videre, de spillerene har vi nok av... nei jeg håper fortsatt at det søkes med lykt og lampe etter en GOD spiss, ser forøvrig at Brann har signa Wangberg, der glapp den muligheten for å få ett super par i Gonzales og Wangberg, heldigvis har vi ennå sjangs til å hente en klasse stopper før vinduet stenger, helst en som vil bli hos oss i ett par år, håper dette er siste sessongen Muri er førstevalg...
                          Vi har da ikke behov for en ny midtstopper?!
                          Wangberg ble til slutt 4-5 valget i RævBK. Tviler på at han får en av de to stopperplassene i Brann også..Korczmar og han svenske kapteinen dems er gode de.

Comment

• Hvem er det som sier at en spiss SKAL score mål istedet for å dytte videre? Etter denne definisjonen var Chad helt ræva selv om han hadde to målgivende..

Comment

Fra FrankO : Hva har du sett? Det som befant seg inne i TV-ruta i den ene omgangen mot United?

Du er meg en type du... Så det at Chad faktisk var tilrettelegger på 2 av måla våres i kampen mot ODD mens han ikke selv fysisk puttet den mellom stolpene selv er noe du ser på som feil... Er personlig faen meg så glad jeg for at Chad ikke er typen som fyrer av mot mål uansett utfall
                              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by skog View Post
                                Hvem er det som sier at en spiss SKAL score mål istedet for å dytte videre? Etter denne definisjonen var Chad helt ræva selv om han hadde to målgivende..
                                Selvfølgelig har du rett der Skog, men var det ikke en SPISS vi signa, det har kommet så mange meldinger om at folk er glade for at vi ikke handler som "fulle sjømenn", og når vi handler en spydspiss som ikke scorer har vi ikke da per definisjon handla galt? Har ingen ting imot hvis han fortsetter sånn, men kan vi stole på at dem rundt han gjør jobben hans med å putte. Nei vi trenger en klasse spiss, gjerne ved siden av "servitør" Barret.

Comment

Working...
                                X