I dette vinduet trenger vi ikke fler midtstoppere, vi har vel en lovende Simon Larsen som har midtstopper som favorittplass(?). Men en høyreback hadde vært fint, er ikke like begeistra som flere her over Larsen på back, Dawda er også langt ifra nivå.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by skog View PostMuri har hatt en sesong under pari som flere andre spillere. Vi kan godt ha et bra alternativ til på stopperplass, men det er ikke dermed sagt at fyren må dras bak loven og skytes.
Evenb0302: Jo da, Larsen er et alternativ på sikt, men det blir nok backplass på han resten av sesongen, så da må det i så fall drilles hardt til vinteren.Vi er Vål'enga!!
Comment
-
Midtstopper1: Gonzales Midtstopper2: Muri, Nordvik, Solli, Larsen, Næss...
HB: Larsen, Dawda
Kanter: Berre...
Er det noe vi ikke trenger så er det enda en midtstopper! (gitt at Gonzales er så god som vi håper og tror vel å merke) Der skoen virkelig trykker er på kant/ving og det vi trenger er 2 spillere som er slik Ibba skulle ha vært eller slik Berre har vært og var nå i siste kamp. Altså en som har god forståelse, bra tempo, pasningssikker, teknisk i tillegg til rask og/eller driblesterk.
Sånn denne DAO beskrives hadde han vært perfekt, men må si jeg så lite til det av det jeg så da han prøvespilte. Er jo noen spennende rykter ute og går nå og håper vi kan finne flere ukjente navn med de ferdighetene vi trenger. Kjenner jeg også har blitt langt mindre skeptisk til Barrett og er spent på fortsettelsen..
Comment
-
Litt enig, litt uenig om midtstopper 2: Tvilende til om Muri og også Nordvik er bra nok om neste sesong skal bli bedre enn inneværende, Solli kan bli bra, Larsen er sannsynligvis bra nok, Næss må snart ta det siste steget (bør lånes ut til Addeco?). Poenget e r jo ikke å ha flest mulig, men hele tiden være på utkikk etter det som kan gjøre oss bedre. Ang kantspillere/ backer er vi helt på linje.Vi er Vål'enga!!
Comment
-
Originally posted by maestro View PostLitt enig, litt uenig om midtstopper 2: Tvilende til om Muri og også Nordvik er bra nok om neste sesong skal bli bedre enn inneværende, Solli kan bli bra, Larsen er sannsynligvis bra nok, Næss må snart ta det siste steget (bør lånes ut til Addeco?). Poenget e r jo ikke å ha flest mulig, men hele tiden være på utkikk etter det som kan gjøre oss bedre. Ang kantspillere/ backer er vi helt på linje.
Comment
-
Originally posted by MartinFL View PostSynes vel vi skal gi Muri ut sesongen på å bevise at han kan komme tilbake! Det har vel kommet frem i overkant mange hatere av han her siste 2 ukene.Vi er Vål'enga!!
Comment
-
Last edited by 1/2VorseN; 14.08.2012, 23:14.<3 Vål\'enga <3
Comment
-
-
Originally posted by Sankt Hallvard View PostMidtstopper1: Gonzales Midtstopper2: Muri, Nordvik, Solli, Larsen, Næss...
HB: Larsen, Dawda
Kanter: Berre...
Men enig i at vi ikke bør prioritere en ny stopper, også så blir det spennende å se hva som skjer med Fredrik Stoor neste sesong. Han er vel bare på lån nå, om jeg ikke tar feil.
Comment
-
Originally posted by usbenga View PostEr dette noe du vet, eller bare noe du forventer at hjernetrusten på Valle har lagt inn som en naturlig klausul i en svært billig overgag?
Comment
-
Originally posted by 1/2VorseN View PostDe har vel blitt sagt at vi har en attraktiv klausus som kan gi oss mere penger ved ett senere salg, uten at jeg husker noe om hvor denne informasjonen kommer fra. Det vi ikke vet er om det er prosenter av neste salg eller fortjeneste av neste salg, og vi vet ikke hvor mange prosenter det er snakk om, men jeg synes det er naivt å håpe på noe mer enn 30%.
Comment
-
Originally posted by MartinFL View Posthttp://www.tv2.no/sport/fotball/ital...a-3851794.html
Lazio interessert i Moa, det er jo bra for Vålerengas økonomi! Han burde vel gå for over 40 mill nå. Ved 40 mill får jo vi 10, om 25% videresalg stemmer.
Comment
Comment