Originally posted by Cubbis
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Torsdag ettermiddag var Veigar Páll Gunnarsson i møte med Stabæk. Bare timer senere kom beskjeden fra Vålerenga: Gunnarsson er fristilt fra kontrakten.
Vpg kan bli klar for stabæk i dag, han sitter angivelig i møte med stabæk nå. Har vel vært kjent lenge at dette ville skje. Selv om det er skuffende at vi ikke fikk mer ut av en spiller av hans kaliber. Håper ikke stabæk får opsjon på noen av våre på kjøpet.
Comment
-
Originally posted by bohem33 View Posthttp://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...a-3853430.html
Vpg kan bli klar for stabæk i dag, han sitter angivelig i møte med stabæk nå. Har vel vært kjent lenge at dette ville skje. Selv om det er skuffende at vi ikke fikk mer ut av en spiller av hans kaliber. Håper ikke stabæk får opsjon på noen av våre på kjøpet.
Comment
-
-
Originally posted by oPsL View PostVålerenga er enig med Veigar Pall Gunnarsson om å avslutte kontrakten han har med klubben. Les mer på vif-fotball.no om kort tid.Vi er Vål'enga!!
Comment
-
Selv om jeg er en av som er relativt positiv til "regimet", plager det meg litt at vi virker litt maktesløse på markedet om dagen. Nå mangler vi enda en spiller(selv om han ikke har utrettet så mye). Jaja, vi inviterer vel en tre-fire nye på prøvespill...
Comment
-
Originally posted by Cubbis View PostSelv om jeg er en av som er relativt positiv til "regimet", plager det meg litt at vi virker litt maktesløse på markedet om dagen. Nå mangler vi enda en spiller(selv om han ikke har utrettet så mye). Jaja, vi inviterer vel en tre-fire nye på prøvespill...
Jeg begynner også å svette litt med tanke på at det virker fryktelig dødt på overgangsmarkedet for vår del...
Vi har jo i prinsippet vært på jakt etter en storscorer siden Moa dro, og i hvert vindu siden dess har vi fått høre en drøss med unnskyldninger for hvorfor det ikke er blitt ordnet.
Spørsmålet jeg stiller meg er: "Har de ennå ikke klart å kartlegge markedet?"
Jeg kjenner ikke alle mekanismene i overgangsmarkedet, men jeg syns noe skurrer.
Flere enn oss hadde mistanker før sesongen om at Veigar ikke holdt mål, og vi hentet inn Marcus for å ha en spydspiss.
Vi klarte sågar å sikre oss en opsjon på kjøp hvor vi kunne få ham relativt billig.
Men hva er vitsen med det, når vi ikke engang har råd til den avtalte prisen?
Ikke før Håvard ble solgt hadde vi penger til dette, men da var opsjonen gått ut.
Kanskje ville ikke Marcus, kanskje ville ikke Enga?
ikke vet jeg, men det fortoner seg i mine øyne som merkelig okke som.
Jeg er sikker på at de fleste her innem pro eller con Martin, er skjønt enige om at vi må ha inn en skikkelig spiss, av tett opp mot landslagskaliber - minst og at dette haster å få på plass.
Hvis ikke dette ordnes i dette overgansvinduet heller, stiller jeg meg sterkt tvilende til de som styrer med dette.
Det holder ikke lenger med dårlige unnskyldninger og mumlede bortforklaringer.
Vi må ha en spiss, og vi må ha ham nå!
Det er heldigvis 14 dager til vinduet stenger, og da regner jeg faktisk med at dette er på plass, hvis ikke tror jeg det kan bli hett rundt øra på noen og enhver der oppe.
Comment
-
Originally posted by osse-mon View PostVel, nå har vi frigitt lønna til VPG, så mulighetene til å hente inn noe bra er ganske så stor..
Comment
-
Det kan jo være lov til å håpe på at han nå blir frigjort fordi vi nærmer oss en overgang på en annen spiller. Det kan jo også hende at vallefolket "gir opp" dette vinduet for å heller gjøre gode kjøp til vinteren. Er usikker på om jeg vil ha en gamblingovergang før vinduet stenger, eller en solid overgang til vinteren. Noen som vet noe mer om denne "Aaron"? Har han vært på flere treninger?
Comment
Comment