Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Så du mener muligheten ikke var så stor nå som vi solgte for 24 mill(Håvard og Harmet) dette vinduet og 9 mill rett før sesongen(Mos), samt 4-5 mill på United kampen. Tror pengene skal brukes på noe annet. Noen oppe på Valle som ikke liker å vinne fotball kamper.
Det er forskjell på handlebudsjettet og lønnsbudsjett
Det er forskjell på handlebudsjettet og lønnsbudsjett
Joda! Men begge er like viktige.
Når man frigjør lønnsbudsjett, er dette på mange måter viktigere enn handlebudsjett. Det er å redusere faste kostnader som strekker seg over mange år.
Saken med VPG er genial! Mannen aksepterte å gå ned i lønn i stabæk (det sier seg selv), og vi frigjorde mange mange millioner til evt. nye spillere. Vinn - Vinn situasjon.
Skulle ønske vi fikk til noe lignennde med Koné. Så hadde vi vært helt ferdig med opprydding av kostnadsposter. Lars Iver Strand, Stoor, Koné og VPG.
Når man frigjør lønnsbudsjett, er dette på mange måter viktigere enn handlebudsjett. Det er å redusere faste kostnader som strekker seg over mange år.
Saken med VPG er genial! Mannen aksepterte å gå ned i lønn i stabæk (det sier seg selv), og vi frigjorde mange mange millioner til evt. nye spillere. Vinn - Vinn situasjon.
Skulle ønske vi fikk til noe lignennde med Koné. Så hadde vi vært helt ferdig med opprydding av kostnadsposter. Lars Iver Strand, Stoor, Koné og VPG.
3 down, 1 to go.
Begynner å bli solide kostnadskutt dette her.
Dette vet du ikke. Rett som det er skjer avskjed øyeblikkelig mot at arbeidstaker beholder lønn. Kan være et ledd i å bli kvitt en som forsurer miljøet.
Dette vet du ikke. Rett som det er skjer avskjed øyeblikkelig mot at arbeidstaker beholder lønn. Kan være et ledd i å bli kvitt en som forsurer miljøet.
Helt enig.
Det er fullt mulig at han beholder deler av lønnen, men det tviler jeg på. VPG har vært laaangt nede. Tror han aksepterer hva som helst for å komme seg bort, og begynne et "nytt liv".
Dette finner vi nok ut av etterhvert, men jeg tror VIF ledelsen her har virkelig gjort et kupp.
Det er fullt mulig at han beholder deler av lønnen, men det tviler jeg på. VPG har vært laaangt nede. Tror han aksepterer hva som helst for å komme seg bort, og begynne et "nytt liv".
Dette finner vi nok ut av etterhvert, men jeg tror VIF ledelsen her har virkelig gjort et kupp.
Mulig det, men skulle ønske kuppene snart kom andre veien også, altså kupp i form av spillere inn og ikke bare folk som av ulike årsaker ikke holder mål.
Mulig det, men skulle ønske kuppene snart kom andre veien også, altså kupp i form av spillere inn og ikke bare folk som av ulike årsaker ikke holder mål.
Jeg håper også maestro.. Men Martin har vært soleklar på akkurat dette her.
Han vil sikre salg av spillere, kutte kostnader før vi skaffer ny. Nå har vi kuttet mye, og fått litt penger. Nå BØR det komme inn noen.
OBS. Idag signere Robin Van Persie for United. Arsene Wenger sikret seg Podolski tidligere i sommer, i tilfelle han ikke greide å beholde RVP. Det kalles god ledelse.
OBS. Idag signere Robin Van Persie for United. Arsene Wenger sikret seg Podolski tidligere i sommer, i tilfelle han ikke greide å beholde RVP. Det kalles god ledelse.
Du mener for eksempel at vi skulle hatt en ny spiss klar før Moa dro? Og før Nielsen dro? Det er ikke forenelig med god drift av en fotballklubb. Arsenal ville beholde RvP selv om de hentet to nye spisser så en direkte erstatter er han vel ikke. Selv om Arsenal har blitt drevet økonomisk fornuftig er det sjanseløst å i det hele tatt sammenligne oss med dem. Tenk om Moa hadde brukket foten og ikke blitt solgt. Da ville vi fått et nytt dundrende underskudd.
En annen ting er å ha kartlagt markedet før en spiller blir solgt og der (uten å vite for mye om hvordan de jobber på Valle) tror jeg vi kan bli bedre.
Eller forsvant Persie fordi Podolski ville holdt han ute av laget
Kommer aldri til himmelen.
Kommer aldri til hælvete.
Jeg forblir i skjærsilden.
Rykte som sprer seg på VPN nå om at en spiller vil bli klar i løpet av dagen eller i morgendagen.
20åring som skal ha fra sikre skilder at en spiller er på vei til oss, han mente jeg var inne på noe når jeg nevte at han burde være i samme alder som ryktestarter. Folk var vel mildt sakt skeptisk, men nå er det faktisk to stykker som har nevt akkurat det samme ryktet og han andre har betydligere større pondus. Jeg vet at han har relativt gode kontakter på det som skjer i RBK.
Skulle vistnokk koste oss rundt 5mill.
Ta det med en liten klype salgt, men jeg begynner faktisk å tro at det er hold i disse ryktene.
Tror du Odd slipper han for fem? Jeg skulle mene det er en passe pris selv, men ville ikke overraske meg om de krever noe mer. Hvordan er økonomien i Skien?
Comment