Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Braaten usikker på Toulouse-fremtiden (VG Nett)

Franskmennene har signalisert at de ønsker å sette seg ned for å snakke om nok en avtale med spilleren som fyller 30 fredag, men landslagsspilleren ønsker i kjent stil ikke å stresse klubbvalget for de neste årene.

- De har begynt å snakke litt løst om det. Jeg har ett år igjen og vet jeg spiller der nede om jeg gjør sakene mine riktig. Å være Bosman-spiller åpner opp noen muligheter, men det finnes faremomenter med det og, sier Braaten til VG Nett.

- I utgangspunktet fortsetter jeg i Toulouse neste sesong, men vi får se. Jeg har kost meg der i fire år og koser meg fortsatt med sol i Sør-Frankrike og en god liga, men man vet aldri. Det er sånn det fungerer, sier Braaten om fremtiden.

- Hjem er i utgangspunktet Oslo. Man skal aldri si aldri, men det er der jeg har lyst til å slå meg ned, sier Braaten, og svarer følgende på om han da ser for seg spill i Vålerenga.

- Det spørs om jeg er god nok da! Men Vålerenga er en god representant for Oslo øst, så det passer fint det.

Comment

• Denne faller vel mest under ønsker, og kanskje mer under sommerpause enn sommervindu, men jeg håper virkelig gutta skal trene mye SAMMEN i pausen. Knyt sammen skolissene dems 2og2 eller hva som skal til. Ønsker å se et lag som jobber sammen etter pausen.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
        Braaten usikker på Toulouse-fremtiden (VG Nett)

Franskmennene har signalisert at de ønsker å sette seg ned for å snakke om nok en avtale med spilleren som fyller 30 fredag, men landslagsspilleren ønsker i kjent stil ikke å stresse klubbvalget for de neste årene.

- De har begynt å snakke litt løst om det. Jeg har ett år igjen og vet jeg spiller der nede om jeg gjør sakene mine riktig. Å være Bosman-spiller åpner opp noen muligheter, men det finnes faremomenter med det og, sier Braaten til VG Nett.

- I utgangspunktet fortsetter jeg i Toulouse neste sesong, men vi får se. Jeg har kost meg der i fire år og koser meg fortsatt med sol i Sør-Frankrike og en god liga, men man vet aldri. Det er sånn det fungerer, sier Braaten om fremtiden.

- Hjem er i utgangspunktet Oslo. Man skal aldri si aldri, men det er der jeg har lyst til å slå meg ned, sier Braaten, og svarer følgende på om han da ser for seg spill i Vålerenga.

- Det spørs om jeg er god nok da! Men Vålerenga er en god representant for Oslo øst, så det passer fint det.
        Svarte. Hadde vi i det minste hatt europaliga eller champiosleague potensiale å vise til, så kunne vi sikkert fristet store utenlandsproffer. Når vi endte midt på treet er det vanskeligere å friste folk hjem
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
          Svarte. Hadde vi i det minste hatt europaliga eller champiosleague potensiale å vise til, så kunne vi sikkert fristet store utenlandsproffer. Når vi endte midt på treet er det vanskeligere å friste folk hjem
          Han stiller jo spørsmålstegn ved om han er god nok i dag. Han trenger sikkert ikke å være mindre god om vi i tillegg spiller Champions League. Utover det sier han vel at Vålerenga passer han fint.

Comment

• Noen som har hørt noe mer om demidov??
            Hadde blitt et greit bra forsvar med: thomassen-Muri-Demidov-Gonzales

Comment

• Jeg har lyst på joshua King!

Comment

• Originally posted by joggehansen View Post
                Jeg har lyst på joshua King!
                Den slags hører vel strengt tatt til i den private sfære og ikke på et forum..men nå er vel katta ute av sekken...

Noen som har sett noe til han i det siste? (Som spiller altså). Han gjorde det vel ikke så stas i Borussia?
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

• kan ikke noen komme med noen rykter?. har noen hørt noe om Marcus Pedersen skal komme permanent?

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
                    Noen som har sett noe til han i det siste? (Som spiller altså). Han gjorde det vel ikke så stas i Borussia?
                    Spilte bare to kamper. Men sist sesong spilte han 18 kamper i Hull City og scora ett mål ifølge Wikipedia. Det er litt merkelig så langt under radaren han har havnet.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                      Spilte bare to kamper. Men sist sesong spilte han 18 kamper i Hull City og scora ett mål ifølge Wikipedia. Det er litt merkelig så langt under radaren han har havnet.
                      noen beskriver han som en selvgod kjekkas!
                      Holdningsproblemer?

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                        noen beskriver han som en selvgod kjekkas!
                        Holdningsproblemer?
                        Neida, bare "fotballspiller".

Comment

• Dette hadde jo vært en våt drøm på kanten (snakker så klart om Berisha):

Viking vil selge Berisha og Jarstein i sommer

Comment

• Originally posted by randomshiet View Post
                            Dette hadde jo vært en våt drøm på kanten (snakker så klart om Berisha):

Viking vil selge Berisha og Jarstein i sommer
                            Leste du hele artikkelen?

– Berisha og Jarstein vil ta steget ut til utlandet, og med 18 måneder igjen av kontraktene er det nå de har en verdi. Vi har snakket med spillerne og vært i kontakt med agenter og klubber, men har ikke mottatt noen tilbud, forteller styrelederen.
                            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

• Nå håper jeg Martin klarer å se at det er bakover vi sliter mest. Og prioriterer forsvarsspillere fremfor dyre angripere. Er det forresten noen som vet om vi har videresalgsklausul på Moa?? Han er vel ganske het i Europa for tiden.

Comment

• Originally posted by Vommy McFat View Post
                                Nå håper jeg Martin klarer å se at det er bakover vi sliter mest. Og prioriterer forsvarsspillere fremfor dyre angripere. Er det forresten noen som vet om vi har videresalgsklausul på Moa?? Han er vel ganske het i Europa for tiden.
                                Det har vi, er derfor har gikk såpass "billig" som 12 mill. Tror det var snakk om 30-50 %...

Comment

Working...
                                X