Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Det samme som alle andre selskaper, resultat av inntekter og utgifter + verdier i selskapet. (enkelt nok?) :-)
Leave a comment:
-
Jeg er ikke noen regnskapsmann, og jeg forstår ikke hvilke regnskapsprinsipper klubben skal følge Hvis vi fører et kontantregnskap skal vel kjøp og salg av spillere regnes som rene kostnader og inntekter i det året transaksjonene skjer?
Alternativt skal spillerverdien nedskrives over kontraktens varighet. I så fall skal ikke spillerkjøpet kostnadsføres i sin helhet i året vi kjøper, og bare verdien av differansen mellom gjenstående "bokført" verdi og salgssum skal inntektsføres når spilleren blir solgt. Hvis vi skriver ny avtale med en eksisterende spiller skal verdien av kontrakten inntektsføres der og da, og skrives ned over kontraktstiden.
Kan noen på en enkel måte forklare hva klubbregnskapet (og dermed årsresultatet) egentlig uttrykker? (Flytt dette gjerne i en egen tråd, dette er ikke noe overgangsrykte)
Leave a comment:
-
Originally posted by FrankO View PostUnderskudd i fjor, enda færre tilskuere i år. Tror vi kan si at at vi taper penger i år også...
De spillerne vi har solgt er ikke bokført med verdi i regnskapet. Å selge ting som i regnskapet har null verdi for til sammen 45-50 millioner gir overskudd.
I 2012 ble det, om jeg husker riktig, budsjettert med minst 10 millioner mindre i inntekter enn budsjettet i 2011 la opp til. Hvis man har justert kostnadene for å matche dette så bør det vel se greit ut. Og Man U kampen ga vel større overskudd enn forventet.
Tror på overskudd i år.
Leave a comment:
-
Originally posted by McCabre View PostDet vi ser konturene av er vel at store deler av inntektene fra "spillerhjulet" til Andresen går rett inn for å dekke underskudd på drifta. Jeg trur derfor at du ikke bør holde pusten i påvente av kjempesigneringer. Jeg synes dette går mer i retning av butikk enn fotballag.
Leave a comment:
-
Originally posted by McCabre View PostDet vi ser konturene av er vel at store deler av inntektene fra "spillerhjulet" til Andresen går rett inn for å dekke underskudd på drifta. Jeg trur derfor at du ikke bør holde pusten i påvente av kjempesigneringer. Jeg synes dette går mer i retning av butikk enn fotballag.
Leave a comment:
-
Litt tynt dette, men ser Fegor har trykket liker på Anthony Ujah på fb, kanskje han er på vei, har jo vært linket tilbake til Bittelillestrøm. :-D
Leave a comment:
-
Originally posted by tordvif View PostNoen som har sett han på bildet i aksjon på trening ? http://www.dagsavisen.no/sport/carew-for-dyr-for-vif/
Trener han fortsatt med oss ?
Leave a comment:
-
Noen som har sett han på bildet i aksjon på trening ? http://www.dagsavisen.no/sport/carew-for-dyr-for-vif/
Trener han fortsatt med oss ?
Leave a comment:
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostSå langt har vi altså solgt/kvittet oss med Singh, Nielsen og VPG. Samt Pedersen er tilbake i Nederland. Inn har kommet to spillere på lån og Børven. I tillegg har Gonzales konnet, men han ble hentet i våres.
Diamanka = Singh
Barrett < Nielsen
Børven = Pedersen
En tepose > VPG anno 2012.
Det ble solgt unna spillere for 30 mill i sommer. I tillegg for 14 i vinter.
Nå vil jeg se noen skikkelige forsterkninger. Ikke bare erstatte de vi mister med noen som er omtrent like bra.
Leave a comment:
-
Så langt har vi altså solgt/kvittet oss med Singh, Nielsen og VPG. Samt Pedersen er tilbake i Nederland. Inn har kommet to spillere på lån og Børven. I tillegg har Gonzales konnet, men han ble hentet i våres.
Diamanka = Singh
Barrett < Nielsen
Børven = Pedersen
En tepose > VPG anno 2012.
Det ble solgt unna spillere for 30 mill i sommer. I tillegg for 14 i vinter.
Nå vil jeg se noen skikkelige forsterkninger. Ikke bare erstatte de vi mister med noen som er omtrent like bra.
Leave a comment:
-
Originally posted by 1/2VorseN View PostÅ nå begynner vi igjen og nerme oss offtopic. Så kan dere være så vendlige og diskutere alt annet en rykter og spilleroverganger i en annen tråd så hadde det vært perfekt.
Leave a comment:
Leave a comment: