Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nå snakker vi! Ung, lovende. Kvalitetssignering!

Comment

• Etter det tv2.no erfarer betaler Vålerenga rundt fire millioner kroner nå for å sikre seg Odds toppscorer.

Da er min "katte" ut av sekken.

Comment

• børven klar for VIF, fantastisk signering! Født i 91 og allerede en etablert tippeligaspiller!

Comment

• Originally posted by Ole Aasheim View Post
          Du får rope ut hvis du ser flere katter der nede

Comment

• Jeg så akkurat direkteintervju med Børven uttafor Vallhall på TV 2 Sport nå. Han har ikke signert. Han var på vei inn for å forhandle om sine personlige betingelser med sin agent nå. Selv om TV 2-reporteren anslo at Børven kom ut med signerte papirer om noen minutter, virka det ikke sånn på Børven.

Klubbene er dog enige og det var der den største utfordringen nå.

EDIT: Dersom det stemmer at han har signert for 4,5 år så er også det helt genialt. Han kommer sannsynligvis til å bli solgt før den tid så da slipper vi i så fall eventuelt mas om å måtte selge før han blir Bosmann...

Comment

• Vil bli veldig overrasket hvis ikke dette går i orden. Vi har helt sikkert signalisert et lønnsnivå. Og det må ha vært bra nok til at Børven reiser til Oslo.

Comment

• Torgeir Børven (20) signerte nettopp for Vålerenga. Les mer på vif-fotball.no om kort tid.

Comment

• Fantastisk signering!

Torgeir Børven er en fyr jeg lenge har ønsket å se i Egna, og jaggu fikk vi ham ikke, etter mye om og men!
                  han bli sågar klar til neste match, og jeg tror vi alle sover litt bedre i natt.

Velkommen skal du være Torgeir!
                  Måtte ditt opphold hos oss bli en ubetinget suksess.
                  Men bli gjerne et par-tre sesonger iallefall

Comment

• Originally posted by Ole Aasheim View Post
                    Jepp, min også. Har visst det en liten stund, men fikk beskjed om å la være å si noe. Godt å se han i kongeblått!

Comment

• Barret og Børven som spisspar og Fellah liggende i mellomleddet mellom spiss og midtbane tror jeg kommer til å bli en veldig bra kombinasjon. Fysikken til Barrett, hurtigheten, teknikken og tilretteleggingen til fellah (pluss en veldig tung skuddfot) og avslutningsferdighetene til Børven tror jeg kan få oss med i medaljekampen.

Om vi får skaffet en til på vingen, en spiss som kan erstatte Barrett (regner med at han drar tilbake til LA Galaxy) og kanskje forsterket forsvaret med en eller to spillere så tror jeg vi kan ha skaffet oss mannskapet som skal sikre oss gull i 2013 sesongen!

Dog er jeg kun en ung optimist med generell fotballforståelse.

Comment

• Originally posted by Sannerud View Post
                        Barret og Børven som spisspar og Fellah liggende i mellomleddet mellom spiss og midtbane tror jeg kommer til å bli en veldig bra kombinasjon. Fysikken til Barrett, hurtigheten, teknikken og tilretteleggingen til fellah (pluss en veldig tung skuddfot) og avslutningsferdighetene til Børven tror jeg kan få oss med i medaljekampen.

Om vi får skaffet en til på vingen, en spiss som kan erstatte Barrett (regner med at han drar tilbake til LA Galaxy) og kanskje forsterket forsvaret med en eller to spillere så tror jeg vi kan ha skaffet oss mannskapet som skal sikre oss gull i 2013 sesongen!

Dog er jeg kun en ung optimist med generell fotballforståelse.
                        Vi kommer til å spille i en 4-2-3-1 formasjon fremover, men børven kan vel også spille kant? mener hvertfall jeg har sett flere kamper hvor han spiller på kanten, uansett så kan vel også Barrett spille offensive midt. Men jeg frykter vi får se litt mindre av Barrett i kampene som kommer.

Comment

• Børven signere kontrakt som strekker seg over 4,5 år. Kilde Aalbu på twitter.

"Torgeir Børven klar for Vålerenga. Signert en 4.5 års kontrakt og bør bli en fin forsterkning for VIF. Klar til neste helgs kamp mot Molde"

Nå burde vi kanskje åpne egen tråd.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
                            Børven signere kontrakt som strekker seg over 4,5 år. Kilde Aalbu på twitter.

"Torgeir Børven klar for Vålerenga. Signert en 4.5 års kontrakt og bør bli en fin forsterkning for VIF. Klar til neste helgs kamp mot Molde"

Nå burde vi kanskje åpne egen tråd.
                            Du som vaktmester burde vite at dette allerede er gjort 20 minutter før ditt innlegg:

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                              Du som vaktmester burde vite at dette allerede er gjort 20 minutter før ditt innlegg:

Ja men på rett sted. De som ønsker å diskutere dette videre kan gjøre det i spillertråden om Torgeir Børven

Mod

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
                                Vi kommer til å spille i en 4-2-3-1 formasjon fremover, men børven kan vel også spille kant? mener hvertfall jeg har sett flere kamper hvor han spiller på kanten, uansett så kan vel også Barrett spille offensive midt. Men jeg frykter vi får se litt mindre av Barrett i kampene som kommer.

Med en 4-2-3-1 formasjon ser jeg for meg at Martin kommer til å bruke Børven som han brukte Nielsen, med en Barrett alene på topp. Jeg har troen på at dette kan fungere, med tanke på at Barrett har fysikken til å kunne plukke ned baller og spille dem ut på kant eller til Fellah som jeg håper fortsetter som offensiv midtbane.

Comment

Working...
                                X