Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sannerud View Post
    Med en 4-2-3-1 formasjon ser jeg for meg at Martin kommer til å bruke Børven som han brukte Nielsen, med en Barrett alene på topp. Jeg har troen på at dette kan fungere, med tanke på at Barrett har fysikken til å kunne plukke ned baller og spille dem ut på kant eller til Fellah som jeg håper fortsetter som offensiv midtbane.
    Tipper Fellah forsvinner før 31. august, desverre.

Comment

• Originally posted by olemartinboy View Post
      Tipper Fellah forsvinner før 31. august, desverre.
      Med bakgrunn i hva?
      Now I know I'm pretty, but I ain't as pretty as a couple of titties.

Comment

• Originally posted by VilleValle View Post
        Med bakgrunn i hva?
        1. Ung
        2. Liten kontrakts tid igjen
        3. God (noe ustabil men la gå)
        4. Enga er billig

Comment

• Originally posted by oPsL View Post
          1. Ung
          2. Liten kontrakts tid igjen
          3. God (noe ustabil men la gå)
          4. Enga er billig
          Da burde vel over halve stallen forsvinne før31.august da

Comment

Med bakgrunn i hva?
            1. Fordi han nettop fikk Jim Solbakken som agent
            2. Har hatt en fantastisk utvikling de siste 2-3 månedene
            3. Kontrakt ut neste sesong
            4. VIF vil selge mens man enda får penger for han

Comment

Da burde vel over halve stallen forsvinne før31.august da
              Nei, de faller ut på punkt 3

Comment

• I følge TV2 koster Børven oss 4 millioner pluss litt til, avhengig av prestasjoner og spilletid.
                Etter det tv2.no erfarer betaler Vålerenga rundt fire millioner kroner nå for å sikre seg Odds toppscorer.

Dette bør vel bety at det fortsatt er midler til en kvalitetsving i løpet av sommervinduet.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

• VALLE (VG Nett) For fire millioner ble Torgeir Børven Vålerenga-spiller. Mohammed Fellah brukte alle triksene han kunne for å få 20-åringen til Oslo.

Samtidig varsler Lunde at Børven neppe blir sommerens siste Vålerenga-ervervelse.

- Det er større sjanse for at det kommer noen flere inn, enn at det ikke gjør det.

-------------------------------------------------------------------------

Kan vi håpe på en superrask og driblesterk ving?
                  EVIG VIF

Comment

• Og samtidig deilig å lese at Fellah virkelig ønsker å spille med Børven.Slike relasjoner kan gjøre underverker.....

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post
                      http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10067791

Samtidig varsler Lunde at Børven neppe blir sommerens siste Vålerenga-ervervelse.

- Det er større sjanse for at det kommer noen flere inn, enn at det ikke gjør det.

-------------------------------------------------------------------------

Kan vi håpe på en superrask og driblesterk ving?
                      Drøssevis med karma til Fellah for å bidra i prosessen

Også betryggende å lese at det trolig kommer flere inn. Håper, som du, det er snakk om en hurtig driblefant på kant.
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
                        Drøssevis med karma til Fellah for å bidra i prosessen

Også betryggende å lese at det trolig kommer flere inn. Håper, som du, det er snakk om en hurtig driblefant på kant.

Det virker som at Fellah og Børven har god kjemi. Jeg er utrolig spent, og det hadde vært utrolig deilig om Fellah/Børven blir nye Moa/DFH

Comment

• Originally posted by Sannerud View Post
                          Det virker som at Fellah og Børven har god kjemi. Jeg er utrolig spent, og det hadde vært utrolig deilig om Fellah/Børven blir nye Moa/DFH
                          Også er det litt digg at han var med å overtalte Børven da det kanskje betyr at han ikke har planer om å stikke fra klubben med det første. Han ville vel ikke overtalt han til å komme for å spille med han hvis han ikke har planer om å være der. Videre tolker jeg det også som at han ikke har noen problemer med Andresen, da du er en ganske råtten kamerat om du får han til et sted det er helvette å jobbe. Mine positive tanker for dagen

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                            Også er det litt digg at han var med å overtalte Børven da det kanskje betyr at han ikke har planer om å stikke fra klubben med det første. Han ville vel ikke overtalt han til å komme for å spille med han hvis han ikke har planer om å være der. Videre tolker jeg det også som at han ikke har noen problemer med Andresen, da du er en ganske råtten kamerat om du får han til et sted det er helvette å jobbe. Mine positive tanker for dagen
                            Tenkte akkurat det samme. Blir spennende å se fremover, både med TB og eventuelle nye spillere. Signerer vi nå en offensiv spiller til? Har jo mistet 3, fått to inn. Eller VPG mistet vi vel ikke.. vi pælma han. Pælm Ibba tilbake til gymsaler og strømmen, signer Asante fra Start. Det er mitt ønske.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                              Du får rope ut hvis du ser flere katter der nede
                              Det skal jeg.

Comment

• Børven bør helt klart spille midtspiss. Det er der han har gjort det bra for Odd.

EDIT: Skal ta resten i riktig tråd 1/2Vorsen

Comment

Working...
                                X