Originally posted by Sannerud
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Comment
-
VALLE (VG Nett) For fire millioner ble Torgeir Børven Vålerenga-spiller. Mohammed Fellah brukte alle triksene han kunne for å få 20-åringen til Oslo.
Samtidig varsler Lunde at Børven neppe blir sommerens siste Vålerenga-ervervelse.
- Det er større sjanse for at det kommer noen flere inn, enn at det ikke gjør det.
-------------------------------------------------------------------------
Kan vi håpe på en superrask og driblesterk ving?EVIG VIF
Comment
-
Originally posted by Oslo-ess View Posthttp://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10067791
Samtidig varsler Lunde at Børven neppe blir sommerens siste Vålerenga-ervervelse.
- Det er større sjanse for at det kommer noen flere inn, enn at det ikke gjør det.
-------------------------------------------------------------------------
Kan vi håpe på en superrask og driblesterk ving?
Også betryggende å lese at det trolig kommer flere inn. Håper, som du, det er snakk om en hurtig driblefant på kant.In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Comment
-
Originally posted by JohnF View PostDrøssevis med karma til Fellah for å bidra i prosessen
Også betryggende å lese at det trolig kommer flere inn. Håper, som du, det er snakk om en hurtig driblefant på kant.
Det virker som at Fellah og Børven har god kjemi. Jeg er utrolig spent, og det hadde vært utrolig deilig om Fellah/Børven blir nye Moa/DFH
Comment
-
Originally posted by Sannerud View PostDet virker som at Fellah og Børven har god kjemi. Jeg er utrolig spent, og det hadde vært utrolig deilig om Fellah/Børven blir nye Moa/DFH
Comment
-
Originally posted by Nico 8 View PostOgså er det litt digg at han var med å overtalte Børven da det kanskje betyr at han ikke har planer om å stikke fra klubben med det første. Han ville vel ikke overtalt han til å komme for å spille med han hvis han ikke har planer om å være der. Videre tolker jeg det også som at han ikke har noen problemer med Andresen, da du er en ganske råtten kamerat om du får han til et sted det er helvette å jobbe. Mine positive tanker for dagen
Comment
Comment