Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Han twitret senere om en hamstring injury som satte overgang på hold.
    David Osei Opoku ‏@DavidOpoku7
    Not the happiest person atm,,def gonna be out for a long tym! Rehab n errfin again?? all moves been shut by one hamstring strain.. #PISSED

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
      Noe nytt rundt denne mannen ? har ikke hørt noe annet enn rykter om at Godset har vært interessert.
      Selvfølgelig er godset interresert. Det er det nok flere som er. Færre som har råd til han. Jeg har hørt at godset jobber opp imot eksterne investorer for å hente han, men det er ikke så lett. Skjer nok ikke noe mer med MP og Vålerenga heller. Ville overrasket meg veldig.

Et godt venstrebein og litt fart på kanten nå..

Comment

• Zacaria Maazouzi

Er det noen der ute som er over snittet interisert i 2 divisjon, og da noen som har sett Grorud i det seneste? ett kjapt søk på google, og jeg finner 2 artikler om en jeg aldri har hørt om, Zacaria Maazouzi. han spelte nylig mot 2. laget vårt, og spelte etter rapportene veldig godt. mot godsets nest beste, gjorde grabben 3 mål. er det noen her som har sett han spille? tror han er midtbane, født i 89, men virker veldig spennende. om han er god nok håper jeg MA har følere ute.
        Syng høyt, syng stolt, syng vål'enga til du dør

Comment

• Noen som vet om den nigerianske spissen fortsatt trener med oss?

Comment

• Sitter å kikkr på Haugesund mot Hødd. Helland har skoret to flotte mål med en fantastisk venstrefot. Han er kant og har gode driblinger og god arbeidsmoral også. Absolutt en spiller VIF burde vurdere
            Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• Originally posted by 2rgeir View Post
              Er det noen der ute som er over snittet interisert i 2 divisjon, og da noen som har sett Grorud i det seneste? ett kjapt søk på google, og jeg finner 2 artikler om en jeg aldri har hørt om, Zacaria Maazouzi. han spelte nylig mot 2. laget vårt, og spelte etter rapportene veldig godt. mot godsets nest beste, gjorde grabben 3 mål. er det noen her som har sett han spille? tror han er midtbane, født i 89, men virker veldig spennende. om han er god nok håper jeg MA har følere ute.

Syng høyt, syng stolt, syng vål'enga til du dør

Comment

• Originally posted by aasp View Post
                Selvfølgelig er godset interresert. Det er det nok flere som er. Færre som har råd til han. Jeg har hørt at godset jobber opp imot eksterne investorer for å hente han, men det er ikke så lett. Skjer nok ikke noe mer med MP og Vålerenga heller. Ville overrasket meg veldig.

Et godt venstrebein og litt fart på kanten nå..
                Ja, leste det samme i drammens tidende, det med eksterne investorer og bla bla bla. Så han havner nok i Godset hvis det blir en Norsk klubb.

Comment

• Nielsen, VPG, Singh og Pedersen ut. Barett og Børven inn så langt.

Vi er fortsatt svekket mener nå jeg. Håper det kommer flere.

Comment

Nielsen, VPG, Singh og Pedersen ut. Barett og Børven inn så langt.
                    Pussig hvor mange som glemmer Gonzales når man skal gjøre opp regnskapet for dette overgangsvinduet...

Comment

• Fordi han ble signert i mars?

Enig i at Gonzales trolig er en bra signering. Men han heller dekker ikke opp for noen av de offensive spillerne. Han erstatter vel heller Strandberg.

Comment

Fordi han ble signert i mars?

Enig i at Gonzales trolig er en bra signering. Men han heller dekker ikke opp for noen av de offensive spillerne. Han erstatter vel heller Strandberg.
                        Thomassen var strandbergs erstatter.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                          Thomassen var strandbergs erstatter.
                          En back erstatter en stopper?
                          https://twitter.com/#!/EvenL

Comment

• Originally posted by Evenb0302 View Post
                            Strandberg ble jo omskolert til venstreback i andre halvdel av 2011.

Comment

• Originally posted by Evenb0302 View Post
                              Nordvik gikk inn som stopper og erstattet Strandberg, Thomassen gikk inn som venstreback og erstattet Nordvik. Er ikke så vanskelig.

Comment

• På papiret så betyr Nielsen, Singh, VPG og Pedersen en solid svekkelse, men hvis man trekker fra at Singh ikke tenkte på annet enn å komme seg vekk (og for alt jeg vet påvirker det spillergruppa negativt), VPG har hatt litt dårlig selvdisiplin og Pedersen innerst inne hadde ikke mer enn lyst til å gjøre noe annet en å sitte på benken i Nederland, jå blir ikke svekkelsen så stor.
                                Og kjøpet av Børven tyder på at de har lært i Enga; ikke flere Kome-kjøp etc

Comment

Working...
                                X