Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner
Må jo si at dette er spennende i positiv forstand, ser også ut i fra artikkelen fra TV2 at vi faktisk har sikret oss opsjon på Pape Diamanka. Overraskende fra gutta på Valle dette her må jeg si, liker det jeg har sett hittil i dette vinduet
"When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
Der ser dere. Internett juger ikke. Og om vi skal tro på youtube, hvilket vi må da det hører internett til, så har vi skaffet oss en spiller på lån, med opsjon, som ikke er helt ulik Fegor. Han takler og jobber hardt, gode pasninger og ser gode løsninger tidlig. På youtube...
7 kamper i La Liga i 2012.
Nå begynner vi få et meget bra lag igjen.
Håper han er så god at han blir kjøpt.
Dem skal spise mye havregrøt det laget som skal stå mot Diamanka og Ogude på midtbanen vår i 2013
Skrytevideo på youtube.
Ut fra denne å dømme ser det ut som det dreier seg om en sentral midtbanespiller med godt overblikk og gode pasninger. Og så likern å pådra seg gule kort ser det ut som. Så da har vi noen til å fylle det tomrommet etter Fegor..
Alt på internett er sant, så detta ser bra ut..
Gode pasninger? Hvor? Godt blikk? Ok! =)
For meg så var dette den trøtteste skrytevideoen jeg har sett på nettet noen gang =)
Men, kan være den humpete banen som gjør videoen så trøtt =)
For meg så var dette den trøtteste skrytevideoen jeg har sett på nettet noen gang =)
Men, kan være den humpete banen som gjør videoen så trøtt =)
Spørs hvilke skrytevideoer du sammenligner med, blir jo ikke det samme som en video av en La liga eller PL stjerne, fordi de kommer jo ihvertfall ikke til Enga. Jeg velger å si at det er spennende, å tror og håper at han kan prestere på TL nivå.
Skrytevideo på youtube.
Ut fra denne å dømme ser det ut som det dreier seg om en sentral midtbanespiller med godt overblikk og gode pasninger. Og så likern å pådra seg gule kort ser det ut som. Så da har vi noen til å fylle det tomrommet etter Fegor..
Alt på internett er sant, så detta ser bra ut..
Tror ikke dette er en typisk skrytevideo for fans. Der pleier det å være godbiter fra mange kamper. Her virker det som vi ser alle invollveringer, også noen dårlige, hentet fra 30 min spill. Virker mer som en reklamevideo rettet mot kjøpere...
Synes han virker spennede og laget virker faktisk sterkere enn før pausen, men jeg har forsatt lyst påen rask venstrekant.
Senegalese international Pape Daly Diamanka was signed by Rayo Vallecano in 2010, but was only allowed to make his debut for the club at the weekend following a controversial decision from the Spanish Football Federation
Spent på han her - håper han er klasse! Og spent på hvor godt han tilpasser seg, håper det ikke er for store problemer med språket!
Virker som vi har vært edruelige og tålmodige i overgangsvinduet. Jeg synes nesten stallen virker vel så sterk nå som tidligere, og vi skal vel være i pluss økonomisk sett . Ser gjerne en kjapp venstrekant før det stenger. (Vil ikke kalle det lynving. Er noe beskt over det ordet.)
Senegalese international Pape Daly Diamanka was signed by Rayo Vallecano in 2010, but was only allowed to make his debut for the club at the weekend following a controversial decision from the Spanish Football Federation
Spent på han her - håper han er klasse! Og spent på hvor godt han tilpasser seg, håper det ikke er for store problemer med språket!
Veldig bra funn! Knall artikkel.
Interessant at det er visum og papirkrøll i Senegal som er kilden til at han ikke fikk spille mer i 2011/12 vinduet i La Liga. Og økonomisk problem er årsaken til at han ender opp i VIF istedenfor i spansk Liga.
Wow. Dette ser jo virkelig ut som en scoop. Jo mer jeg graver om denne karen, jo bedre ser det ut.
Comment