Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• g-maZta
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Folk leser ikke før dem poster. Og når man poster så poster man som om man sitter på sannheten. Ikke rart det blir mye rykter ut av sånt...
    Jeg tror heller det er det at Bojan er såpass pop at ENGAsjemenet blir for stort.

men at Bojan - som har 2 likes på face (Berre på landsen og VIF) lajker Hønefoss, og de annonserer pressekonf kl. 10:00 i morra - er suspekt i manges øyne, syns jeg ikke er rart.

ærlig talt. såpass paranoid må en kunne være uten å være paranoid

Leave a comment:

• Krok
    replied
    Ser forøvrig at det bare er tatt ut 17 spillere i troppen i morgen. Kan det være noe spenning i det

Leave a comment:

• klansbonde
    replied
    Kan MOD stenge denne tråden og vi bruker deadlineday tråden? er så mange sider og vanskelig på mobilen med så mange sider..?
    dette er sommervinduet.overlapper den til deadlineday i mårra..så lager vi nytt vintervindu tråd 1 september

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by Cubbis View Post
    Joda, men nå var det postet to linker her for en stund siden med to spillere som sannsynligvis var klare for Hønerør(fossen er lagt i rør). Jeg regner derfor med at dette ryktet ikke holder vann...
    Folk leser ikke før dem poster. Og når man poster så poster man som om man sitter på sannheten. Ikke rart det blir mye rykter ut av sånt...

Leave a comment:

• Cubbis
    replied
    Originally posted by Sannerud View Post
    Det blir sett på som en rød tråd at han likte FB-siden til Hønefoss og at de skal ha pressekonferanse i morgen kl. 10. Det påstås også at Bojan alltid har spilt med åpne kort, men at han nå holder kortene sine tett inntil brystet. Var ihvertfall det jeg fikk inntrykk av var grunnen etter at jeg skumleste igjennom.

Joda, men nå var det postet to linker her for en stund siden med to spillere som sannsynligvis var klare for Hønerør(fossen er lagt i rør). Jeg regner derfor med at dette ryktet ikke holder vann...

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Originally posted by skog View Post
    Ok, da er jeg med, jeg trekker tilbake min anklage om fyll og fanteri. Litt drøyt å bruke Bokaye som feilkjøp uansett. Må se hva ting koster. Avtalen med han er absolutt ikke dritt, isåfall lurer jeg på hva man kaller Gunnarsson-kjøpet.
    Nå sa vel Martin på oppvaskmøte at det viste seg at han egentlig var mye eldre enn det hans egentlige alder. Og han var ikke akkurat ei ungfole når han kom til oss. Hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg det ble nevnt at han var 38år.

Leave a comment:

• olemartinboy
    replied
    Originally posted by oPsL View Post
    Bojan har ikke overbevist meg, aldri syntes han har vært spesd god , ( yay han hadde kule skuddfinter i sin første sesong)
    Han har aldri orka 90 min heller.

Men han er en kul kar , kommer til og bli savnet i gruppa .
    Hvor var du i fjor høst? Han og Ogude var jo helt sjef da!

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Ok, da er jeg med, jeg trekker tilbake min anklage om fyll og fanteri. Litt drøyt å bruke Bokaye som feilkjøp uansett. Må se hva ting koster. Avtalen med han er absolutt ikke dritt, isåfall lurer jeg på hva man kaller Gunnarsson-kjøpet.
    bokaye var verdt penga bare fordi han putta mot lsk.
    no doubt.

når det gjelder meg, kan dere gjerne anklage for både det ene og andre.
    super-torsdag!

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by Krok View Post
    Bojan er med i troppen i morgen i hvert fall....
    litt lettelse der, men den kan vel endres inntill en time før match, eller..? noen som vet?

Leave a comment:

• skog
    Guest replied
    Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Han snakker om Isaac Bokaye som kom til lån for første del av fjorårets sesong. Han var ment som backup fram til Koné ble frisk igjen.

Leave a comment:

• Sannerud
    replied
    Originally posted by 1/2VorseN View Post
    Han snakker om Isaac Bokaye som kom til lån for første del av fjorårets sesong. Han var ment som backup fram til Koné ble frisk igjen.
    Kan hende jeg har misforstått det som ble skrevet, men for meg virket det som at skog forvekslet isaac og aaron bare.

Leave a comment:

• Krok
    replied
    Bojan er med i troppen i morgen i hvert fall....

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Hvordan i granskauen kan du kalle Isaac dritt når han har vært Vålerenga-spiller i et par timer? Er du full?
    tror han mener Boyake

merker at klokka nermer seg midnatt.

the fraks come out (ja meg med)

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Originally posted by Sannerud View Post
    Tenker du på Aaron?

Leave a comment:

• maefteda
    replied
    Spørs om ikke det er du som er full. Issac er Isaac Boakye som ble en flopp hos oss, Aaron er spilleren vi akkurat fikk inn.

Bojan ut ville være en tragedie. Da vil jeg for første gang krever Andresens hode på et fat.

Leave a comment:

Working...
X