Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye skader og evige skader

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Enga må være den eneste klubben der "En liten føling på baksiden av låret" kan sette deg ut 1/3 av sesongen.

Comment

Hva i alle dager skjer med alle hodeskadene!?!? Nå så jeg Stabæk - RBK i går. DFH med en liten smell, må ut. Markus Henriksen med en supersmell. Ute et par uker. Joda, koser meg hvert sekund RBK sliter med et eller annet, men det har jo pokker meg vært hjernerystelse hver eneste uke! Hva skjer?

Comment

Originally posted by aasp View Post
        Hva i alle dager skjer med alle hodeskadene!?!? Nå så jeg Stabæk - RBK i går. DFH med en liten smell, må ut. Markus Henriksen med en supersmell. Ute et par uker. Joda, koser meg hvert sekund RBK sliter med et eller annet, men det har jo pokker meg vært hjernerystelse hver eneste uke! Hva skjer?
        Det har vært mange hjernerystelser i det siste ja. Austin, Muri, Aase og Henriksen som jeg kommer på i farta.
        Kanskje er det tilfeldig at det blir litt mange på en gang nå, eller er det blitt tøffere i lufta ?

Comment

Originally posted by McCabre View Post
          Det har vært mange hjernerystelser i det siste ja. Austin, Muri, Aase og Henriksen som jeg kommer på i farta.
          Kanskje er det tilfeldig at det blir litt mange på en gang nå, eller er det blitt tøffere i lufta ?
          Eller så kan det være en sammenheng med at kanskje fler og fler slår høyt og langt, slik at det blir fler og flere hodedueller.
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Working...
          X