Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Lyn - Vålerenga 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by san Paolo View Post
    (...)Hvorfor? Fordi FK Lyn ikke representerer noe i nærheten av hele Oslo - og de ligner ikke på det som Oslo by er blitt i dag.
    Lyn er først og fremst en bydelsklubb for Nordre Aker og Ullevål Hageby og litt rundt der. De er iflg. Bastionen 'vestkant'. Men hva er så Oslo med vestkanten? Laget deres består av hvite gutter og tribunene likeså. Han ene mørke (målscorern) er bare unntaket som bekrefter regelen. Ellers så er å se Lyn-folk som å se på et 17.mai-tog i Oslo fra 60-tallet: Kun hvite norske. (...)
    Nuvel, i min bok er Lyn en bydelsklubb for Vestre Aker, selv om Ullevål Stadion ligger i Nordre Aker. Ikke mange Lyn-effekter å se øst for Vindern, hvertfall.

Comment

Bare for å oppsummere:

Klanen:
      Bluss og røykbomber (+en blinker eller to?)

Bastionen:
      Blussing 4 ganger.
      Røykla hele banen under kamp. Kunne fort prega/utsatt kampen.
      Kasta bluss på banen før kamp.
      Kasta bluss på banen under kamp.
      Kasta bluss på ballgutten som plukka opp bluss nr. 2 og tok det til sikkerhet.

Hvis vi får noe i nærheten av den samme bota som dem, er det intet mindre enn en skandale.
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
        Bare for å oppsummere:

Klanen:
        Bluss og røykbomber (+en blinker eller to?)

Bastionen:
        Blussing 4 ganger.
        Røykla hele banen under kamp. Kunne fort prega/utsatt kampen.
        Kasta bluss på banen før kamp.
        Kasta bluss på banen under kamp.
        Kasta bluss på ballgutten som plukka opp bluss nr. 2 og tok det til sikkerhet.

Hvis vi får noe i nærheten av den samme bota som dem, er det intet mindre enn en skandale.
        Også var det en fra Store Stå siden på vei inn på banen. Han ble ført bort av to vakter.

Tror det var ved annulleringen.

Comment

Sant det. Glemte banestorminga. Allikevel det minst alvorlige her. Også i NFF's øyne tipper jeg.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Er det noen aviser eller liknende som har skrevet noe om blussingen og evt bøter? Vi har jo blitt straffet hardt før ettersom vi er såkalte gjengangere på denne såkalte forbrytelsen. NFF bruker iallefall det som argument. Hvis det blir brukt her også blir jeg kraftig opprørt. Det som skjedde hos Bastionen ved annuleringen var FARLIG. Dommeren kunne faktisk ha blåst av kampen der og da. Wannabefarlige vestkantsosser er noe av det kvalmeste jeg veit. Med bluss er de faktisk litt farlige og. Fysj! (i mangel av bedre gloser)

Comment

Liten film fra derbyet:
              http://www.youtube.com/watch?v=_DYZM...1&feature=plcp
              Last edited by Ogni M; 03.05.2012, 22:21. Reason: fikset linken.

Comment

Originally posted by Tor Magnus View Post
                "så god stemmning at vi legger på noe høy musikk isteden for publikum lyd, hei"

Men ellers bra

Comment

Originally posted by Tor Magnus View Post
                  Når man ser bildene herfra er det bare å glede seg til hele Klanen blir samla på én tribune på vår nye stadion!

Comment

Jeg tenkte det samme når jeg stod på tribunen der, for jeg opplevde det som ganske bra. Og når jeg ser den videoen så bekrefter det bare opplevelsen min. Her ser man hvor bra visuelt det kan bli når man får en sving hvor det ikke er idiotiske etasjeskiller, pluss at tribunen er deilig bratt!

Seriøst Kjellsen, vi MÅ ha en like bratt (evt. brattere) tribune uten etasjeskiller når vi en gang får egen stadion. Det er et punkt man absolutt ikke kan feile på!

Comment

Originally posted by aasp View Post
                      Er det noen aviser eller liknende som har skrevet noe om blussingen og evt bøter? Vi har jo blitt straffet hardt før ettersom vi er såkalte gjengangere på denne såkalte forbrytelsen. NFF bruker iallefall det som argument. Hvis det blir brukt her også blir jeg kraftig opprørt. Det som skjedde hos Bastionen ved annuleringen var FARLIG. Dommeren kunne faktisk ha blåst av kampen der og da. Wannabefarlige vestkantsosser er noe av det kvalmeste jeg veit. Med bluss er de faktisk litt farlige og. Fysj! (i mangel av bedre gloser)
                      Trur det tar en del mer tid før reaksjonen kommer fra NFF.

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                        Jeg er gira på Suleiman. Han er kjapp, ballsikker og har meget god balanse. Skifter vekta fra ett ben til det andre lynraskt, og det er nok mye av grunnen til at motstanderne sliter med å ta fra ham ballen.

Han er ingen lagspiller enda, men det kan kanskje øves inn?
                        Jeg deler ikke den store begestringen for Suleiman som det virker som de fleste her gjør, ja han har ett herlig trykk i spillet, utrolig godt driv, god balanse gode tyngeoverføring. Men han er på langt nær klar nok for første laget enda. Han er alt for masete og i det mener jeg at selv om han kommer over og driver forbi en spiller så har han ikke roen og blikket til å kunne sende ballen videre. Han er ikke farlig nok verken som avslutter eller tilrettelegger. Der Fellah, VPN, Singh er livsfarlig i mellomrommet synes jeg Suleman er tanløs enn så lenge.

Mye spennende potesialet i han, men han er først og fremst ett talent enda. Men jeg har stor tro på han, minner meg litt om Nosa, bare han kan bli enda litt bedre.

Vi kommer sikkert til å få se noe av han i denne sesongen, men dette er en spiller jeg er mer spent på hva vil bringe om 1-2 sesonger.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                          Jeg deler ikke den store begestringen for Suleiman som det virker som de fleste her gjør, ja han har ett herlig trykk i spillet, utrolig godt driv, god balanse gode tyngeoverføring. Men han er på langt nær klar nok for første laget enda. Han er alt for masete og i det mener jeg at selv om han kommer over og driver forbi en spiller så har han ikke roen og blikket til å kunne sende ballen videre. Han er ikke farlig nok verken som avslutter eller tilrettelegger. Der Fellah, VPN, Singh er livsfarlig i mellomrommet synes jeg Suleman er tanløs enn så lenge.
                          Ikke enig. Tror han kan bli en kjempehit allerede i år. Syns også han utviser klokskap i spillet, husker spesielt en episode mot Brann hvor han hadde dratt av en to tre mann innover i banen, og istedet for å bli heit og prøve å dra av resten, spiller han til Singh som kunne spille en stikker i neste trekk, og løper selv innn mot mål. Singh hadde jo ikke helt dagen, og rota bort ballen på en eller annen måte. Syns også det har vist seg i de siste kampene at det er akkurat denne typen spillere, med entusiasme og driv i spillet, vi trenger. Når vi stiller uten slike, viz. Doffen, Pusic, et. al. så blir vi ofte veldig passive i spillet.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                            i mine øyne er det ikke bare hurtigheten og teknikken som imponerer. Men INNSATSEN, de få minuttene han har hatt på banen så har han jobba og løpt mye mer enn hva jeg kan si å ha sett av den andre på midtbanen. Skal riktig nok nevnes at det ikke har vært særlig vanskelig å komme inn å imponere slik laget har fremstått i det siste. Og hvis han kan komme inn å levere like knall hard innsats igjen, så takker jeg ja til det fremfor spillere som ikke tar det ekstra løpet og presset som han har gjort..

Og VPN livsfarlig i mellomrommet? Det har jeg tilgode å enda iår, men det er lov å håpe at Fella, VPN og Singh blir livsfarlige igjen alle sammen, og at Ogude kan balansere det defansive, da nærmer vi oss noe. Men det har vel ikke slått til helt enda

Comment

Ekke så rart han har innsats, gutten løper jo for oppholdstillatelse :P

Comment

Før var VPG, VGP. Nå har han blitt VPN. Høhø.

Comment

Working...
                                X