Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Lyn - Vålerenga 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Før var VPG, VGP. Nå har han blitt VPN. Høhø.
    Hehe.. ble litt styrt av innlegget til 1/2vorsen.. VPG selvfølgelig

Comment

Originally posted by robertlorang View Post
      i mine øyne er det ikke bare hurtigheten og teknikken som imponerer. Men INNSATSEN, de få minuttene han har hatt på banen så har han jobba og løpt mye mer enn hva jeg kan si å ha sett av den andre på midtbanen. Skal riktig nok nevnes at det ikke har vært særlig vanskelig å komme inn å imponere slik laget har fremstått i det siste. Og hvis han kan komme inn å levere like knall hard innsats igjen, så takker jeg ja til det fremfor spillere som ikke tar det ekstra løpet og presset som han har gjort..

Og VPN livsfarlig i mellomrommet? Det har jeg tilgode å enda iår, men det er lov å håpe at Fella, VPN og Singh blir livsfarlige igjen alle sammen, og at Ogude kan balansere det defansive, da nærmer vi oss noe. Men det har vel ikke slått til helt enda
      Ja han kommer med innsats, og han har stort sett ikke spilt hele kamper enda. Jeg mener dog at det kreves mer enn bare innsatts for å bli en god midtbane spiller. Det er ikke bare det at gutten leverer god innsatts men hvem skal ut?

Enn så lenge er han får dårlig på de taktiske valgene, jeg synes også han burde bli bedre de gangene han driver forbi spillerne. Men jeg har stor tro på han, men tror ikke han er god nok enda til å ta en fast plass på laget. Men han kan jo få en del spilletid forde, hvertfall når vi er inne i perioder der med mye kamper og eventuelle skader, utover det tror jeg ikke han får så mye spilletid.

Comment

Working...
      X