Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Lyn - Vålerenga 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Lyn - Vålerenga 1-2

Ja nå må Martin begynne å få fasong på dette laget. Like planløst og rævva som alle de andre kampene i år, selv mot et 3.div. lag. Ikke i én eneste match så ser man noen forbedringer (ok, med unntak av noen gode perioder mot LSK).

Nå må Martin virkelig tenke på å takke for seg, dette er en skandale at Enga blir mer eller mindre kjørt over av ett 3 div lag!!!!! Flaks og en dommer som ikke er bedre enn Enga gjør at man går videre i cup'n med en flau smak!!!!!!

Comment

Går det an å slippe forsvarstaler for MA nå?

La oss avslutte dette.

Comment

Full kontroll i første halvdel av første omgang, men så skjer det noe. I stedet for å fortsette spillet så går vi over fra å fungere som lag til å spille hver for oss. Dette ble veldig synlig i andreomgangen hvor enkelte forsøkte å drible av fem-seks stykker i stedet for å bruke lagkameratene. Synes spesielt Gunnarsson, Fellah og Singh var særdeles ego i denne kampen. Det var ikke akkurat mange sjanser vi hadde i dag og dette er grunnen, å skyte fra 40 meter når du har fem medspillere foran deg er bare meningsløst.

Moro at Chuma scora, men han spilte seg ikke akkurat inn på laget. Det gjorde heller ikke Ibba. Nielsen var vår beste.

Må også rette en pekefinger til NRK. For det første er det svakt å ikke engang ha kommentatorene på stadion. Og når man skal plukke ut en kommentator så er det greit å bruke en som faktisk har orden på det han sier. Et tosifret antall ganger blandet Arne Scheie Lyn og Vålerenga, mye surr ellers som da han kalte en av våre spillere for Håvard Leigh.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post

La oss avslutte dette.
          Hehe nei Vi er videre i cupen og 3 poeng unna toppen i TL. Men syns det er trist at vi ikke har spillere som setter preg på kampen mot et 3 div lag. Med unntak av Nielsen og Fellah.

Comment

Det er skremmende at ikke spillerne tar det der seriøst. Vi blir redda av dommeren på slutten, så nære var vi den pinligste affæren i klubbens historie.

Det kan virke som om de ikke vil spille for Martin, det er jævlig synd fordi jeg liker fotballfilosofien hans.

Mest av alt er det de utpå der som må ta grep, og det var ikke mye å rope hurra for. Hvem faen tror dem at dem er? Går opp i 1-0 også er det bare å slappe av resten av kampen, mot en klubb som kun lever for å slå oss? Selv om de tapte kommer de fortsatt til å sitte i runkering oppe på tåsen etter dette. Nå må Martin og spillerne begynne å ta ansvar sammen, forbanna latsabber.

Og VPG: Fy faen så pinlig.

Comment

Originally posted by Happyhippo View Post
              dette er en skandale at Enga blir mer eller mindre kjørt over av ett 3 div lag!!!!!
              Det ble vi da aldeles ikke. Greit å være sint på Martin Andresen, men man kan ikke skape sin egen virkelighet heller. Ja, Lyn hadde noen sjanser på slutten, men kjørte over oss? Neppe.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post

La oss avslutte dette.
                Ta det i rett tråd.

Comment

FY FAEN JEG ER SÅ FLAU OVER DETTE LAGET! DERE SPILLER RÆVA! HÅPER NOEN BRENNER KONTRAKTENE DERES.
                  Ibba og Dawda er EKSTREMT dårlige. Jeg vil heller at vi skal spille med 9 spillere enn å ha med dem! Fy faen, dra til helvete alle mann! Satan så frustrert jeg er!!!!!!!!

Comment

Dette var som jeg frykta. Vi undervurderer Lyn og trur vi er mye bedre enn vi er. Lyn er kjempetent og vi trur det holder å spille som mot Brann. Har aldri sett Andresen sitte å fleipe og le på benken i en seriekamp som han gjorde i dag.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      I stedet for å fortsette spillet så går vi over fra å fungere som lag til å spille hver for oss. Dette ble veldig synlig i andreomgangen hvor enkelte forsøkte å drible av fem-seks stykker i stedet for å bruke lagkameratene. Synes spesielt Gunnarsson, Fellah og Singh var særdeles ego i denne kampen. .
                      Dette er ikke første gangen at enkeltspillere forsøker å vinne kamper på egen hånd. Enkelte ødelegger spillet ved å holde for lenge på ballen, og når ballen spilles videre til medspillere går det for sakte. Samtidig må det langt mer bevegelse til rundt spilleren for at ballen skal gå raskt mellom leddene. Det skaper også mange brudd mot som har ført til store sjanser mot.
                      +++

Comment

Jeg tror ikke det er så mye mere å si om dagens Vålerenga enn det som allrede er sagt.Føler jeg ser på samma filmen i replay hver gang jeg ser de spiller.Og dette er ingen fantastisk film man ser om igjen!

det er tydelig at MA har mistet grepet og har ingenting mere å bidra i Vålerenga.Jeg har ingenting å si på hans filosofi og ønske om åssen Vålerenga skal spille,men prestasjonene på banen taler for seg selv.

Forøvrig som nevnt over her virker VGP helt ute av form.Hva i huleste har skjedd med han? Han ser jo helt forferdelig ut for tiden!

Og kommentatorene til Nrk var jo helt på bærtur.Pinlig å høre på

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                          Dette var som jeg frykta. Vi undervurderer Lyn og trur vi er mye bedre enn vi er. Lyn er kjempetent og vi trur det holder å spille som mot Brann. Har aldri sett Andresen sitte å fleipe og le på benken i en seriekamp som han gjorde i dag.
                          Jeg tror ikke vi undervurderte Lyn. Dette er vår nye spillestil.

Comment

VPG.. Hva skal man si? Fy faen for en bedriten kamp.
                            Forstår fortsatt ikke hva Ibba gjør på ett tippeligalag med høye ambisjoner.
                            Samme gjelder Leigh.
                            Er ikke religiøs, men vurderer å be til gud om en ny høyreback.
                            You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Det ble vi da aldeles ikke. Greit å være sint på Martin Andresen, men man kan ikke skape sin egen virkelighet heller. Ja, Lyn hadde noen sjanser på slutten, men kjørte over oss? Neppe.
                              Regner med at du fikk med deg hvem som faktisk hadde ballen mest i 2 omg..... nettopp liiiin..... og de hadde de største målsjangsene og målet som med ren skjær flaks ble anulert.... og hva med stussen i slutt minuttene i tverligger? 200% reddingen til Lars..... nei ikke overkjørt .... heller overvalset..... i perioder....

Comment

Working...
                              X