Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Skeid - VIF 0-3 (cup 2. runde)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Skeid - VIF 0-3 (cup 2. runde)

Ser ingen "reaksjons-tråd" og kamptråden er låst....
    Så om jeg ikke har blingsa, starter jeg tråden for reaksjoner her:

Min reaksjon: Deilig!!

Og vif foppall dått enno sin formulering 'Greit videre', låter vidunderlig.
    Ingen fatal sløving og invitasjoner til motstanderen om å gjøre 2. omgang til ei Valiums-pine.
    Bare en greit gjennomført seier mot et svakere lag... Oh, lykke!

Profesjonelt gjennomført.
    Vi sparte nøkkelspillere og vant likevel greit med 3-0.

Ekstra godt å knuse atale okser fra eika

Neste!
    EVIG VIF

Comment

Godt å se at vi klarte oss trygt og fin, for en gangs skyld uten å skape unødvendig spenning i 2omgang.

Spesielt hyggelig å se Qaka! Tipper vi får seen del innhopp av ham utover i sesongen..

Comment

By popular demand i kamptråden, her er Hansern: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=614989

- Vålerenga er bra, men Skeid er bedre

Comment

Vi kom, vi så, vi spiste biff, vi vant

Berre funka som spiss i dag, Kamer var veldig god og Dawda var til tider sjef...en fin dag på Bislett mot svak motstand.
          Uansett godt å se at gutta gir alt i gjenvinning kampen ut.
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Hva skal man si? Kontrollert 3-0-seier. Og det er ikke så ofte vi kan si egentlig. Qaka var helt grei, kontrollerte midtbanen sammen med Bojan. VPG viste at han trenger noen rolige kamper for å komme i gang og det var gøy at Deniz Payazil fikk sin debut.

Mine bilder fra kampen.

Comment

Fin kamp av gutta... Qaka gjør mye bra, synes også Veigar ser fresh ut!

Comment

Originally posted by foomatic View Post
                By popular demand i kamptråden, her er Hansern: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=614989

- Vålerenga er bra, men Skeid er bedre
                Akkuratt som bestilt :-) takk! Hansern er en fargeklatt i norsk foppall!

Comment

MmmMMmmm.. superdigg. Enkel solid seier. Akkurat slik andre runde skal være i CUP'en.

Cred til Qaka. Kanon bra.

Egentlig til alle. Inkludert Dawda :P
                  Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                    Akkuratt som bestilt :-) takk! Hansern er en fargeklatt i norsk foppall!
                    Han fremstår som den mest sympatiske Skeidsupporteren jeg noen gang har sett, herlig gutt! Men så er jo disse oksene kjent for sin bakstreverske og bitre innstilling til alt i sin alminnelighet og VIF i særdeleshet.

De har valgt seg riktig formann også, Meiner var på NRK i dag, og han prøver muligvis å være morsom, men fremstår bare som arrogant og narraktig. Og ikke morsom.

Takk for forsøket Skeid, håper det blir 9 år til neste gang, dette ga meg ingenting utover selve seieren.

Comment

Jeg finner ikke klippet av hele kampen hos NRK.

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/305543/
                      Dette er det nærmeste jeg kommer, sammendrag av kampen.

Noen som vet om dette er lagt ut? Hadde vært interessant med analyse i etterkant.
                      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                        Jeg finner ikke klippet av hele kampen hos NRK.

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/305543/
                        Dette er det nærmeste jeg kommer, sammendrag av kampen.

Noen som vet om dette er lagt ut? Hadde vært interessant med analyse i etterkant.
                        Tror du kan glemme å finne dette.
                        Det var et kamera (med en kameramann som holdt på å sovne flere ganger), lyden falt ut i flere minutter i første omgang, og kvaliteten var ikke mer enn sånn passe.. Live stream, altså ikke mulig å "spole" tilbake. For de som ennå ikke har forstått at NRK har mistet evnen til å produsere fotball, så var dette det endelige beviset. Takk gud for at det var gratis (eneste positive).
                        Analysen: kontroll, Skeid skapte 0, vi vant 3-0, videre til 3.runde.

Comment

Phew - la akkurat merke til at keepern til Skeid prøvde å dytte buret ut av posisjon når Ibba ga oss 0-3. Heldigvis gikk den i målet først - og ble godtkjent!

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                            De har valgt seg riktig formann også, Meiner var på NRK i dag, og han prøver muligvis å være morsom, men fremstår bare som arrogant og narraktig. Og ikke morsom.
                            Han hadde en leder i kampprogrammet i går og det er sjeldent jeg har lest et innlegg fra en mer bitter fyr. Trodde det egentlig ikke gikk an å være mer bitter mot et påtatt hat mot Vålerenga før supporterlederen dems uttalte seg i samme blekke.

Oppsummeringa til supporterlederen var at den største respekten du kan vise en Skeid-supporter er å si at du hater Skeid. Kjellsen derimot kommenterte kampen på motsatt side i programmet hvor han sa vi trengte flere oslolag i toppen

Comment

Mitt syn på Skeidoksene er for evig endret etter å ha sett på NRK-streamen i går. Herregud!
                              Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                              X