Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hyllest av Rekdal?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hyllest av Rekdal?

Noen som vet hvorfor det ikke ble noen markering i pausen under ffk-kampen? Eller om det er planlagt noe senere?

Re: Hyllest av Rekdal?

Det ble sendt en video på storskjermen med klipp fra Rekdal sin tid hos oss med Konger av Enga som bakgrunns musikk før kampen. Det var hyllesten til Rekdal.
    Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Fy faen så ynkelig..

Jeg vil ha Reka til Ullevål, en takketale av styret, klanen og kaptein Hovi. Jeg vil ha, i det minste, applaus fra Klanen på tribuna, så Reka kan bli takket for sølv, gull og gull. Kan ikke skjønne at dette kan bli unngått. I såfall er det respektløst og tragisk. Er det noe Kjetil fortjener, så er det en tur rundt på stadion og motta vår hyllest.
      Ikke syt - syng!

Comment

jeg lurte på hvor det ble av hyllesten selv. Hvis videon var det eneste , så er jeg enig, det var skralt. fortjener helt klart noe mere enn det

Comment

er rimelig sikker på at reka ikke ønsker seg denne hyllesten.. og da er nok det grunnen til at det kun ble spilt konger av enga, med reka i fokus, på storskjermen..

sjøl fikk jeg småfrysninger på ryggen, så det var mer enn nok for meg.. hehe..

terje

Comment

Slapp av, han må på Ullevaal i siste serierunde for å hente medaljen sin.
            in Absinthia

Comment

Sitat: Den tir, 12 september 2006 11:03 skrev Hjesus:

> Slapp av, han må på Ullevaal i siste serierunde for å hente medaljen sin.

Hehe. Glemte selvfølgelig det..

Comment

så sant, så sant!!

terje

Comment

Ynkelig av klubben.

Rekdal burde blitt hylla som en helt.

Jeg vil se Rekdal i pausen på en kamp så vi kan takke han for den fantastiske innsatsen han tross alt gjorde hos oss!

Comment

Sitat: Den tir, 12 september 2006 11:23 skrev Peter:

> Ynkelig av klubben.

>

> Rekdal burde blitt hylla som en helt.

> Jeg vil se Rekdal i pausen på en kamp så vi kan takke han for den fantastiske innsatsen han tross alt gjorde hos oss!

han kommer han kommer men det var noe som kom i veien har jeg fått bekrefta...selvfølgelig blir det markering....
                    klansjente

Comment

Sitat: Den man, 11 september 2006 23:46 skrev Nico:

> Noen som vet hvorfor det ikke ble noen markering i pausen under ffk-kampen? Eller om det er planlagt noe senere?

-----------------------------------------------------------

min teori er vel at vi ble påtvunget det "handikapedes markering" av NØFF som var grunnen til atdet ikke passet nå.

Comment

Eller kanskje vente til en mer passende anledning og heller fokusere og støtte de som faktisk er hos oss nå og skal gjøre det de kan for at vi fortsatt henger med i topp 4-5 resten av sesongen.

Comment

Sitat: Den tir, 12 september 2006 16:00 skrev Kjellsen:

> Eller kanskje vente til en mer passende anledning og heller fokusere og støtte de som faktisk er hos oss nå og skal gjøre det de kan for at vi fortsatt henger med i topp 4-5 resten av sesongen.

__

Helt enig. Myhre er sjef nå. Vi skal fokusere på de vi har. Rekdal er historie.

En hyllest bør skje etter sesongen

Comment

Sitat: Den tir, 12 september 2006 00:22 skrev Teern:

> Det ble sendt en video på storskjermen med klipp fra Rekdal sin tid hos oss med Konger av Enga som bakgrunns musikk før kampen. Det var hyllesten til Rekdal.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127299

"Dette er en trist dag for VIF. Men samtidig er det en bra dag, for vi skilles som venner. Rekdal går inn som en av de aller største i Vålerengas historie. Resultatene hans taler for seg selv. Vi planlegger en stor markering for Rekdal i forbindelse med seriekampen mot Fredrikstad 10. september, sier han."

Stor og stor....
                            =Enga
                            --------------
                            stiftet1913.no

Comment

Sitat: Den tir, 12 september 2006 18:19 skrev Veggur:

> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127299

>

> "Dette er en trist dag for VIF. Men samtidig er det en bra dag, for vi skilles som venner. Rekdal går inn som en av de aller største i Vålerengas historie. Resultatene hans taler for seg selv. Vi planlegger en stor markering for Rekdal i forbindelse med seriekampen mot Fredrikstad 10. september, sier han."

>

> Stor og stor....

------

Det er ikke alltid ting går som planlagt..

Det jeg har hørt er at Rekdal ikke kunne på søndag, og at man jobber med å finne en annen hjemmekamp hvor han skal få sin hyllest.

Comment

Working...
                              X