Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Tromsø-Vålerenga lørdag 12.mai kl.18 3-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner; Tromsø-Vålerenga lørdag 12.mai kl.18 3-1

Fyr løs, men helst ikke på hverandre!

-jørn-
    (*´ェ`*)

Ingen guts, ingen tro, ingen glede.

Sorry Martin, det er din jobb å skape nevnte tre.

Gå frivillig.

Comment

Tromsø har vel ikke tapt på 20 kamper eller noe sånt på hjemmebane, så resultatet er ikke noe sjokk. Innstillingen og innsatsen etter at Tromsø tar ledelsen derimot..... Hederlig unntak for Fellah de få minuttene han var på banen.

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Her tar du feil nok en gang. Vi har kritisert Martin OGSÅ etter seire
        Flott. Enda bedre..

Som sagt, dette er köln mentalitet. Kan godt hende du ikke ser det, det gjør ikke köln sine supportere heller.

Ikke misforstå meg, jeg er enig i at kampen er helt grusom. Men det hjelper ikke å bare sparke folk når man er misfornøyd. Breen er ikke Donald Trump, hvor han går fra rom til rom på valle og sier høylytt. "YOU ARE FIRED!!".
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Jeg er like imponert over de samme folka som forsvarer Martin og laguttak/spillere i HVER eneste kamp, uansett hvordan vi gjør det. Vi har hatt en god porsjon flaks med tanke på poeng kontra prestasjoner. Når vi nå ikke tar poeng, og fortsatt spiller hodeløst og uten plan, er allikevel folk positive?
          Hallo folkens, det hadde vært greit om det var Martin etter 2 år, men ikke etter 5 år.
          Den sesongen vi spillte så glimrende fotbal, var det ca 1/3 av kampene, så slutt den halleluja-greia.
          INGEN trenere hadde klart å få et lag til å underprestere så til de grader med den kapitalen vi har/hadde i ryggen.
          Vålenga skal være en klubb folk ønsker å spille for, men det ser vel ikke akkurat sånn ut vel?
          Det er så mange pointers som forteller oss at dette ER mislykka, bare synd Martin ikke innrømmer det selv, eller at ledelsen har baller nok til å ta avgjørelsen som er tvingende nødvendig.
          Igjen ser vi Martin har taktiske evner som et esel, og ikke evner å få spillerne til å forstå eller ville.
          Når man i tillegg sitter resignert på benken kampen igjennom, og lar Dawda spille, som faktisk så ut som Tromsø's 12.spiller, ja da er det jammen meg godt gjort.
          Grattis nok en gang!
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post

Gå frivillig.
            Enig.

No guts,no glory!
            Kun kaptein Lars som for godkjent idag,redder oss fra et enda styggere tap.Kanskje flere enn Veigar som trenger eget treningsprogram?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post

Gå frivillig.

Jup.Det er det ingen tvil om.Men vi er jo bare "keyboard warriors" og ikke ekte supportere.Så vi har ingenting vi skulle sagt egentlig.Så la oss la de som er "ekte supportere" (LOL) fortsette med sine bortforklaringer.

Bring it!

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                Flott. Enda bedre..

Som sagt, dette er köln mentalitet. Kan godt hende du ikke ser det, det gjør ikke köln sine supportere heller.

Ikke misforstå meg, jeg er enig i at kampen er helt grusom. Men det hjelper ikke å bare sparke folk når man er misfornøyd. Breen er ikke Donald Trump, hvor han går fra rom til rom på valle og sier høylytt. "YOU ARE FIRED!!".

Nei for dette er jo første kampen som vålerenga spiller dårlig..ikke sant?

Comment

Skuffa over innstillingen til trenerteamet og innsatsen til de fleste spillerne.
                  Hvor er æren og fighterviljen som Vålerenga skal stå for?

Min innstilling er uansett at vi lar trenerspørsmålet ligge i 16 dager til.
                  Da er det EM-opphold.

Heldigvis bare 4 dager til kamp hjemme i trygge Oslo.

http://www.youtube.com/watch?v=2VHQE9rKI4Y
                  Du gåkke aleine i Vålenga.
                  EVIG VIF

Comment

Kan noen være så snill å gjenta hva loberto sa i pausen?

Comment

Denne diskusjonen skal handle om kampen og ikke om hvem som er best/dårligst supporter e.l.

Angrip argumentene, ikke personen.

-Mod
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Da var det visst slutt på flaksen vår!
                        Utspilt og fraløpt gjennom hele kampen.

Årets sponsortur var til Tromsø.
                        Jeg håper ved Gud at hele den gjengen ble drukket tilbake til steinalderen FØR kampen slik at de ikke husker eller så noe av kampen.

Vår beste i dag: Lars, som reddet oss fra tennissifre.
                        Nestbeste: Fellah, et stjernetreff.
                        Resten: Hahahahahahahaa, shame on you.

Mulig at forsvaret og kanskje i særdeleshet Dawda får tyn her inne i dag, men herre, fiskerne hadde jo null stress med vårt angrep og midtbane. Midtbane og angrepet vårt var jo rundingsbøyer hele gjengen og overlot dermed all driten til forsvaret vårt.

Denne kampen er det bare å glemme! Vi må prestere bedre 16. mai, ellers blir den kampen mer spennende enn godt er.
                        Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Originally posted by Lensmann View Post
                          Kan noen være så snill å gjenta hva loberto sa i pausen?
                          Husker ikke ordrett, men han hadde en litt småoptimistisk analyse av første som tilsa at vi hadde litt uflaks osv. Husker ikke hva han sa som alle reagerte på.

Midtveis i andre fortalte benken til Hulsker at de skulle hvile spillere for å tenke lengre denne kampen. DA var det i allefall ingen tvil om at vi hadde gitt opp.
                          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Martin er ræva ja, men dette laget og spesielt forsvaret er rett og slett ikke bedre. Så enkelt er det og stakkars Dawda er ingen back men en ving med livsfarlige tversoverpasninger kamp etter kamp etter kamp
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Håpet på poeng i Tromsø, men forventet det ikke... Synes det blir feil å angripe MA for tapet på Alfheim, sorry men det er enkelte midtbannespillere (red. Singh) som jeg gleder meg til å se forsvinne til sommeren (fy faen for en oppskrytt spiller), Ja, forsvarsfirern vår suger om dagen (dette har ikke ledelsen nektet for, MA sa før kamp at de var urutinerte i sammhandlingen før kamp). En ting som faktisk skremmer meg litt er at uten Doffen & Muri utpå der så er det ingen som tar ansvar... Hvem er det egentlig som var Kaptein idag? Lars?
                              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Working...
                              X