Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Stabæk - ny dato 24.06. kl. 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Stabæk - ny dato 24.06. kl. 16.00

(Stabæks Tor Magnus Gromstad (22) ble funnet død i dag, mandag 14.05.2012)

I med og motgang.

På fotballens "nasjonaldag" tar vi imot Stabæk på Ullevaal kl.18:00

Regner med at gutta er klare til å ta en grundig revansje.
    Heldigvis er det bare 4 dager til kampen.

Håper at 1.omgangen fra FFK-kampen blir videreført.
    Hvor lenge er det til Muri er tilbake fra skaden?
    Lars og Fellah skal hvertfall starte...

Vi står sammen og kjemper og vinner tilslutt.
    Last edited by Erlink_gammel; 14.05.2012, 12:54.
    EVIG VIF

Molde slo denne gjengen med fem mål borte. For å revansjere dagens lidelse bør vi vinne med minst tilsvarende. Poeng er poeng, men her holder det ikke å kælke inn et dødballmål og være fornøyd med tre poeng. Skal Martin ha noe som helst håp om å overleve som trener SKAL vi pisse lenge og grundig på bæringene. Alt annet er skandale!
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Krever ikke annet enn at de blør for drakta jeg, for det holder ikke med 90 til 95% insats i tippeligaen. Det er vel bare mot Lillestrøm de har gitt 100%.Selv om ikke det ble 3 poeng den kampen så er det den kampen jeg er mest fornøyd hittil i år.

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
        Regner med at gutta er klare til å ta en grundig revansje.
        (.....)
        Vi står sammen og kjemper og vinner tilslutt.
        Revansjelysten bør være utgangspunktet for denne kampen, ja.

Kampen mot Tromsø bør huskes for at gutta skal minne seg på at de skal kjempe skikkelig 16. mai!
        Ønsker Fellah fra start på midtbanen og følgende forsvarsfirer:
        Nordvik - Næss - Ogude - Larsen

Og da med Ogude, ikke Nordvik, som sjef.

Singh kan vel ha godt av å starte på benken. VPG likeså. Foretrekker Fellah Bojan/Pusic framfor dem nå...
        Og med fare for å banne i "forumkjerka": Er nysgjerrig på hva Dawda ville fått til på høyre kant i stedet for Berre. Omskoleringa av Dawda til back bør vurderes utsatt (evt. droppa) og en re-omskolering til offensiv spiller kan etter mitt skjønn være interessant.

Comment

Ogude må visst stå over mot Stabæk pga. gule kort, så jeg et sted...
          Noen som veit om det stemmer?

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
            Ogude må visst stå over mot Stabæk pga. gule kort, så jeg et sted...
            Noen som veit om det stemmer?
            Hvis kommentatorene på MAX har oversikten så stemmer det, de nevnte det sånn ca 387 ganger iløpet av de siste 20 min.(som var det jeg fikk sett av kampen idag...)

Comment

Stabæk har underprestert så til de grader hittil i serien i forhold til stallen de har. Vi har hatt flaks som ligger så høyt som vi gjør. Legg til litt undervurdering så har du oppskrifta for tap for oss. Jeg håper vi klarer å samle oss om de viktige tinga før kamp. Hvis ikke, kan vi tape poeng.

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
                Hvis kommentatorene på MAX har oversikten så stemmer det, de nevnte det sånn ca 387 ganger iløpet av de siste 20 min.(som var det jeg fikk sett av kampen idag...)
                Hvis det var han samme fyren som kommenterte på streamen lurer jeg på hva han hadde fått i seg. Han begynte å skjelve i stemmen hver gang et lag var i angrep. Gud veit hva han drev på med.

Comment

Ogude har vel kort, ja

Håper Muri snart blir bra. Uansett har vi Gonzales Castro på vei inn også

Comment

Originally posted by osse-mon View Post
                    Ogude har vel kort, ja

Håper Muri snart blir bra. Uansett har vi Gonzales Castro på vei inn også
                    Ogude har fått gult kort i de tre siste kampene han har spilt (Viking, Sogndal og Tromsø).

Tror det er bedre å satse på at Muri blir frisk enn å glede seg til Castro kommer for det er ganske lenge til.

Comment

Etter at det klikka for meg i går grunnet makkverket av en kamp (kombinert med alkohol), får man vel bare se fremover. Jeg vil ha slakt på Onsdag, og se et heltent lag som snart må fungere sammen. Fikk gode frysninger i først omgang mot FFK, så kom 2. omgang, og så altså kampen i går. Stabilt ustabilt.

Få med så mange som mulig for en fin ramme, og så feier vi over Stabæk. Lov å håpe.

Comment

Kan se ut som det blir en tung uke for Stabæk frem mot kamp på Onsdag.
                        http://www.budstikka.no/nyheter/grom...vnet-1.7231696

Ser også at tips kan meldes til Politiet på 02800

Comment

Ja, så den jeg også. Håper de finner han og de av oss som har mulighet til å hjelpe til å lete bør gjøre det. Det er jo Bislettområdet han har forsvunnet i.

Comment

Enten du tror på ny smell, forløsende resultat eller ny flaks kan du tippe på det her og være med i konkurransen om et abonnement på Vål'engamagasinet:

http://forum.klanen.no/entry.php?32-...%E6k-(runde-9)

Lykke til!

Comment

I dag går alt vår vei, Godset taper og RæVBK taper 2 poeng. Vi er fortsatt bare 3 poeng bak toppen og skal møte Stabæk hjemme om noen dager. Om gutta gir 100% er det 90% sikkert med 3 poeng. Og etter det møter vi Hønsefoss, som gikk på en smell mot døve Odd i dag, og har kanskje gjort sitt i Tippeligaen for 2012. Det betyr at vi kan ha 19 poeng, med litt innsats før møte med RævBK 23 mai.
                              Så tross en dårlig start, og spill som ikke sitter så er vi fortsatt med, og vi tok jo ganske mange poeng i fjor fra sankthans og utover. Hele juni er fri så da kan skaene pleies.
                              Ser ikke så galt ut dette, tross alt.

Comment

Working...
                              X