Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Payasli og Akinyemi skrev under for Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Payasli og Akinyemi skrev under for Vålerenga

Deniz Paysli, som debuterte for A-laget mot Skeid i cupen denne sesongen, skrev onsdag under en proffkontrakt med klubben han har spilt i siden han var fem år. Les mer på klubbens sider.

Samtidig forlenget Shola Akinyemi sin proffavtale med Vålerenga. Les mer om dette her.

Ikke meningen å være en negativ dommedagsprofet.. men:

To gode unge spillere som har spilt godt som midtstoppere i år.. samtidig som Muri ikke virker å bli frisk så fort som man ønsker.. lukter at Muri blir en ny John Anders Bjørkøy..

Comment

Og folk skriker om at unggutta bare vil bort fra VIF... rart de signerer nye kontrakter da... (de må jo trossalt ha hørt fra de andre unge gutta om hvor mye de hater MA og spillestilen)
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
        Og folk skriker om at unggutta bare vil bort fra VIF... rart de signerer nye kontrakter da... (de må jo trossalt ha hørt fra de andre unge gutta om hvor mye de hater MA og spillestilen)
        Godt å se du bidrar med konstruktive innlegg her Loke.Det finnes ingen mellomting for deg eller? Tydeligvis ikke.

Men en god nyhet for oss at vi har fått sikkra noen veldig spennende spillere for noen år til.Gleder meg til å følge disse videre!

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
          Godt å se du bidrar med konstruktive innlegg her Loke.Det finnes ingen mellomting for deg eller? Tydeligvis ikke.

Men en god nyhet for oss at vi har fått sikkra noen veldig spennende spillere for noen år til.Gleder meg til å følge disse videre!
          Jo det finnes en mellomting for meg, jeg ser på glasset som halv fult, du som halv tomt... Komentaren var ment som en digresjon til visse supporteres kommentarer om at det eneste unge enga spillere vil er ut av klubben ved første mulighet...
          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Etzaz Hussein ville bort.

Comment

De unge gutta vil vel ikke på død å liv bort fra Enga (bortsett fra Harmeet da). Greia er vel at flere om ikke samtlige har uttrykt misnøye til Mr. Martin Andresen.

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
                De unge gutta vil vel ikke på død å liv bort fra Enga (bortsett fra Harmeet da). Greia er vel at flere om ikke samtlige har uttrykt misnøye til Mr. Martin Andresen.
                Så hvorfor signere nye kontrakt da, de må jo være like attraktive for feks lillestrøm mm... er det så ille i Enga under MA så er det jo bare å skifte beite når du er ettertraktet som ungt talent. Skal ikke ta alt media skriver som god fisk vettu

Comment

Kan vi ikke bare glede oss over at en virkelig ekte Vålerenggutt har gått gradene fra 5 år og helt til A-laget (vel, nesten), gratulere ham med kontrakten og ønske lykke til?

Og forøvrig drite i om Hussein, som var innom i noen uker, ikke liker Martin eller klubben.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                    Kan vi ikke bare glede oss over at en virkelig ekte Vålerenggutt har gått gradene fra 5 år og helt til A-laget, gratulere ham med kontrakten og ønske lykke til?

Og forøvrig drite i om Hussein, som var innom i noen uker, ikke liker Martin eller klubben.
                    Å nevne Etzaz var ironisk ment. Om Etzaz "Zlatan" Hussein, eller noe noen få andre surmuler om MA betyr ikke det at MA ikke har støtte.

Er også ganske sikker på at Payasli og Akinyemi er mest opptatt å utvikle seg som fotballspillere, og at de overlater surmuling til andre.

Comment

Originally posted by astoman View Post
                      Etzaz Hussein ville bort.
                      Og takk Allah for det.

Ironi vs. ironi.

LD.
                      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Hussein ble avvist av Enga. Og det var riktig avgjørelse. Fyren har holdningsproblemer.

Vi ser tendenser i Enga til at folk fra eget "akademi" begynner å blomstre. Det skal vi være glade for og håpe det skyldes langsiktig jobbing over flere år. Isåfall vil det være en av de få tingene som er ordna skikkelig i klubben etter MA kom.
                        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                          Hussein ble avvist av Enga. Og det var riktig avgjørelse. Fyren har holdningsproblemer.

Vi ser tendenser i Enga til at folk fra eget "akademi" begynner å blomstre. Det skal vi være glade for og håpe det skyldes langsiktig jobbing over flere år. Isåfall vil det være en av de få tingene som er ordna skikkelig i klubben etter MA kom.
                          Enig.Hussein er en idiot rett å slett.Var good riddance for oss.Noe som har blitt bekrefta flere ganger i hans tid
                          i FFK!

Comment

Så hvorfor signere nye kontrakt da, de må jo være like attraktive for feks lillestrøm mm... er det så ille i Enga under MA så er det jo bare å skifte beite når du er ettertraktet som ungt talent. Skal ikke ta alt media skriver som god fisk vettu
                            Du skjønner vel at når du har spilt i Enga siden du var fem år går du ikke til LSK. Etter det jeg vet blir mange unggutter i klubben værende nettopp fordi de aldri ser noe til MA. Eneste gangene de gjør det går han bare rundt og surmuler og gidder ikke en gang å hilse. Dette er ikke noe jeg har lest i media, dette er noe jeg vet.

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
                              Du skjønner vel at når du har spilt i Enga siden du var fem år går du ikke til LSK. Etter det jeg vet blir mange unggutter i klubben værende nettopp fordi de aldri ser noe til MA. Eneste gangene de gjør det går han bare rundt og surmuler og gidder ikke en gang å hilse. Dette er ikke noe jeg har lest i media, dette er noe jeg vet.
                              Vent, jeg trodde unggutta ikke ville være i Enga på grunn av Martin som enkelte har påstått her.
                              Men når to stykker skriver under så er det fordi de aldri ser noe til MA? Tror du at de får se mindre til han når de tegner proffkontrakt?
                              Hvis du ikke tåler en person setter du deg ikke i en posisjon hvor han blir sjefen din og du ser han hver dag, gjør du vel?

Har aldri sett makan til sladder og demonisering av en Vålerenga-trener noensinne.

Comment

Working...
                              X