Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Hønefoss-Vålerenga 1-0 19. mai kl. 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Hønefoss-Vålerenga 1-0 19. mai kl. 18.00

Da ble det tap mot selveste Hønefoss, i en kamp vi aldri egentlig var i nærheten av å vinne. Utvisningen hjalp ikke, men allikevel, vi snakker om Hønefoss.

Kjør debatt, hvis dere orker.

Herregud som nivået i denna eliteserien er svakt. Masse ukjente 2. div. spillere som kan slå "storlag" som rbk og vif med dobbelt så stort budsjett.

Jeg har sagt det før og sier det igjen, skal du hente gode nok spillere til å dominere disse ræva skandinaviske seriene må man opp på fc københavn budsjett og hente spillere på høyere hyller.

Jeg mener derfor at det ikke er noen grunn til å ha så høye budsjetter og lønninger når det tross alt ikke utgjør noen særlig forskjell.

Piiiiinliiig er vel ordet jeg leter etter
    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Grei førsteomgang hvor vi burde ledet etter den enorme dobbeltsjansen som endte i stanga og utenfor på åpent mål.
      Ikke så bra andre omgang og en kamp som er over i det sekundet larsen blir utvist.

Comment

Vi er så driiiit dårlige!! Tenk å få så lite ut av et såpass brukbart mannskap. Nok et år som middelhavsfarer midt på tabellen. Huff!!!!

Comment

Jeg ble ikke populær her på forumet i januar/februar da jeg var kritisk til mangelen på nye spillere. Fikk høre at det var veldig positivt at vi hadde flere spillere på prøvespill, og at det var lenge til sesongen startet. Er dere like fornøyd med spillerlogistikken nå, særlig da omkring forsvaret, som har vært vår akilleshæl de to siste sesongene?

Jeg er selv ikke overrasket, men bare enda mer skuffet over hva en av landets største klubber gjorde i vinter, eller ikke gjorde.
          Bare flaksen som gjør at vi ikke ligger og vaker i bunnen av tabellen.

Comment

Kjenner jeg ikke klarer å engasjere meg så veldig lenger. Vet ikke når jeg kommer til å befinne meg på Ullevål neste gang til tross for sesongkort. Det får være min protest på at Martin fortsatt får lede laget. Ses når vi har fått ny trener.

Comment

Har Breen noengang gitt et trener sparken? Skullerud og Myhre trakk seg vel selv begge to? Savner en direktør med pondus.. Jeg er redd Breen ikke har baller til å ta grep nå som vi trenger det som mest.

Jeg ser ingen annen løsning enn å la Martin gå, spillerne blør ikke for drakten og virker oppgitte ut..
              Hva er unnskyldningen for at pall og fellah blir sittende mens anene kommer inn?

Nei, jeg håper virkelig Martin sin tid er over NÅ! Håper på en pressekonferanse med avgangen som tema allerede i kveld...

Martin i intervju: Vi er fornøyd fram til utvisningen?? Er du seriøst fornøyd med å spille jevnt mot et lag som spilte kamp i tr.heim for dager siden og som er nyopprykket??? FAEN TA DEG!! Du pisser like mye på klanen som hønsa pissa på vif i dag!!
              -pat-

Comment

iforholden til hva MA selv og styret har satt som ambisjon i år,så¨sier dette også seg selv at det skjer ikke under MA.Hva skjer da i de fleste klubber? Er en viss person som da får fyken.Hvorfor ville det være noe annerledes i Enga.

Men men.Kanskje de nå plutselig justerer ambisjonene nå da? så da kan MA fortsatt beholde jobben.

Kampen starter vi helt ok. i første omgang skaper en stor mega sjangse vi skulle ha scort på å viser enn par farligheter å litt "ok" spill" men andre omgangen faller vi i sammen og viser ingen vilje og tæl.Hønefoss styrer hele 2 omgangen vi bare ligger bakpå.Ingenting fungerer,Hønefoss får en velfortjent seier og var mye nærmere 2-0 enn vi var 1-1

Comment

Originally posted by pat View Post
                  Har Breen noengang gitt et trener sparken? Skullerud og Myhre trakk seg vel selv begge to? Savner en direktør med pondus.. Jeg er redd Breen ikke har baller til å ta grep nå som vi trenger det som mest.

Jeg ser ingen annen løsning enn å la Martin gå, spillerne blør ikke for drakten og virker oppgitte ut..
                  Hva er unnskyldningen for at pall og fellah blir sittende mens anene kommer inn?

Nei, jeg håper virkelig Martin sin tid er over NÅ! Håper på en pressekonferanse med avgangen som tema allerede i kveld...

Martin i intervju: Vi er fornøyd fram til utvisningen?? Er du seriøst fornøyd med å spille jevnt mot et lag som spilte kamp i tr.heim for dager siden og som er nyopprykket??? FAEN TA DEG!! Du pisser like mye på klanen som hønsa pissa på vif i dag!!
                  Det er vel ikke Breen som ansetter og sparker trenere, det er vel styret?

Ellers er jeg helt enig med deg.

Comment

Nei, vi var aldri i nærheten. Det virka som vi kom til Hønefoss for å få med ett poeng. Er vinnerviljen helt borte?

Hvis det finnes noen med ansvar i Vålerenga (andre enn MA), bør det snarest kalles inn til krisemøte på Valle. Vi ligner akkurat nå mer på et nedrykkslag enn medaljekandidat. Tas det ikke grep, alvorlige grep, kan dette bli en fæl sesong. Jeg kan ikke forstå at det er grunn til å utsette det lenger: MA må vekk!

Det er mye som kunne vært kommentert både om Tromsøkampen og kampen i dag. Jeg orker ikke. Bare en liten ting. Vi hadde en veldig god omgang mot Fredrikstad. Og det som fungerte spesielt bra, var samarbeidet mellom Fellah og Marcus Pedersen. Hvorfor i all verden blir Fellah benka i de neste to kampene?

Comment

patetisk...

vi skaper hva? en sjanse i dag?
                      ikke noe å glede seg over. bare møkkafotball, dritkjedelig fra ende til annen...
                      gleder meg skikkelig til onsdag...

hva faen martin? du sverget dyrt og hellig at vi skulle være godt nok rusta til seriestart. 4 forsvarspillere ut, to inn. vi var allerede i manko.

min støtte til martin blir bare mindre og mindre for hver kamp jeg ser. Fristelsen til å joine "martin-må-gå-gjengen" blir stadig større...

Der er drepenede kjedelig å se laget spille. selv når vi vinner, så er det bare rein flaks.
                      dette bør bedre seg jævelig kjapt. EM-pausen nærmer seg, og slik det ser ut nå, håper jeg de har en erstatter for Martin klar allerede. Det vi har sett så langt er ikke engang i nærheten av godt nok. Progresjonen har totalt uteblitt.
                      Vi virker å være enda mer skadeutsatt enn i fjor, og vi spiller faen meg enda dårligere.

martin andrresen, for whom the bell tolls...

Comment

Dette må vel ha vært kampen der bunnen ble nådd i forhold til karantener og skadde spillere? Verre kan det ikke bli tenker jeg.
                        I følge Martin, så kan Muri være aktuell mot RBK på onsdag. Da vil trolig Nordvik, Hæstad og Ogude også være klare. Begynner å hjelpe da

2010 var en drøm når det gjelder kontinuitet i startelleveren. I fjor og i år har vært et mareritt. Må si jeg synes litt synd på Martin.

Comment

Folk snakker om Hønefoss som at de skulle være det drittlaget. De slo RBK borte sist og kjemper om å ta medalje i år. Vært et av de lagene som har prestert spillemessig. Sa før kampen at jeg er fornøyd med ett poeng fra denne kampen. Dette hadde vi også fått hvis ikke Larsen får to horrible gule kort. Hvis de to forseelsene resulterer i rødt, så har ikke jeg peiling på fotball. Målet til Hønefoss kommer som en konsekvens av utvisningen. Pusic er nede som stopper og greier ikke ta ut mann. Pusic erstattet Larsen. Direkte årsakssammenheng mellom utvisning og mål.

Comment

Kjære tilhengere av Martin Andresen:
                            Idag må dere innse at Martin har feilet grovt. Spillestilen som Martin har operert lenge med (a la Barcelona) ble skiftet til en ny taktikk i denne kampen , som jeg vil kalle for Sogndal-taktikk. Altså VIF spillerene stod parkert på sin egen 16 metern, lot Hønefoss få komme inn i deres halvdel, og når VIF vant ballen, så slo de langt mot Pedersen (som var helt alene.. angrepsfotball??).

Ja, her får jeg bekrefta at Martin har lagt om spillestilen. Et tegn på at Martin ikke vet hva han gjør lenger?!
                            Jeg gjentar: Martin har brukt 5 år med å gjøre VIF til et topplag, og det har han overhodet ikke klart, og derfor syns jeg at han må takke for seg og innrømme at han har ikke gjort jobben sin. Attpåtil når han legger om spillestilen, så har de 5 årene vært bortkastet!

Jeg har skrevet tidligere innlegg om at uansett hva vi sier og slikt, så hjelper det veldig lite. Det er jo fakta, men jeg har iallefall besluttet å slutte å dra på Ullevaal. Ja, beklager at det blir tapte inntekter for klubben, men kanksje det kan ringe en bjelle hos klubben når de ser at tilskuertallet synker og inntektene uteblir.. Saken er bare det at jeg har fått nok. 5 år!!!
                            Nei, hjertet og helsa mi takler ikke flere skuffelser. Jeg vil få det mye bedre av å være hjemme sammen med min 2 årige sønn og se hans smil og leke med han, holde rundt ham og kjenne kjærligheten . Poenget er at dette gir meg mye mere glede enn å dra til Ullevål!
                            Jeg har så vondt inni meg – det er vondt å være VIF supporter, så jeg føler med dere alle og unner alle en opptur og derfor trenger vi nytt blod i VIF fotballen!! Så værsåsnill, Martin tilhengere, å respekter vårt syn og ikke kom med flere unnskyldninger og påstander på hvorfor Martin bør bli.

Comment

Medgangssupportere.
                              Good riddance.

7.divisjon eller Champions league.
                              Uansett: evig tro
                              EVIG VIF

Comment

Working...
                              X