Odd har bestemt seg for å søke NFF om utsettelse av denne kampen fordi de har to spillere på landslagsoppdrag. To andre kamper er allerede flyttet den runden. Dette er en ren formalitet så vi kan forvente ny dato for denne matchen.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
ODD-VIF - ny dato 11.07. kl. 18.00
Collapse
X
-
Originally posted by Teern View PostOdd har bestemt seg for å søke NFF om utsettelse av denne kampen fordi de har to spillere på landslagsoppdrag. To andre kamper er allerede flyttet den runden. Dette er en ren formalitet så vi kan forvente ny dato for denne matchen.
Odd har visst om dette lenge. Samme med NøFF. De må jo ha tenkt på dette da de satte opp terminlista...
Vi er jo strengt tatt rævva for tida, så jeg griner ikke..
Men dette føyer seg i rekka over livet for de som følger laget sitt på kryss og tvers i landet..
Resten ble sagt godt av Godsetunionen i går (de er i samme situasjon, men med lengre reisevei):
-
Helt enig med deg i det. De to spillerne det gjelder ville antagelig ikke ha startet kampen mot oss heller, men de har jo full mulighet for å søke om dette. Håpløst å forholde seg til for supporterneRekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005
Comment
-
Søknaden om utsettelse kommer noe seint, ja. Vel, NFF rår og jeg veit ikke om det finnes noen slags frist fra NFF sin side mht. slike søknader...
Men Odd var jo greie med oss i en tilsvarende situasjon i fjor eller forfjor, så fair enuff om det blir utsatt kamp sånn sett.
Comment
-
Originally posted by Alex Malager View Post2 spillere kan da umulig være grunnlag for å flytte en kamp?
Mht. skader veit jeg ikke - der er det vel et visst minimum spillere i stallen tilgjengelig som avgjør evt. flytting. Om alle fire i forsvarsfirrn er sjuke, men laget har nok spillere (fx. 15? - usikker på hva antall NFF krever) ellers, så får de bare spille og putte whoever inn som forsvars-spillere og/eller på andre plasser de ikke er vant til.
(Litt sånn som Martin gjør uansett, m.a.o.)
PS: Med alle de skadene vi har hatt i nettopp forsvaret de siste ukene, så er vel en flytting en såkalt 'blessing in disguise', eller?
Comment
-
-
-
Originally posted by way_ View PostOg da ble det plutselig over 5 uker med tippeligafri...
Comment
-
OK, da var plutselig "ferien" her, bortsett fra en cupkamp 21.6 (?). Nå må snart unskyldningene være brukt opp og jeg forventer et helt annet lag om noen uker ettersom vi nå kan trene, hvile, restituere og gud veit hva i 5 uker til ende. Hørte på radio'n i morges at MA står på at vi skal være i toppen utover høsten. You talk the talk, now walk the walk. Om noen (Molde, SIF, TIL osv) også benytter pausen sin godt når den kommer og får i gang litt konsistens i spill og resultater, er jeg redd vi allerede er for langt bak til å blande oss i topp 4. Vi er ennå ikke ferdige med mai, men jeg har en creepy følelse av at sesongen 2012 bare er å glemme.Vi er Vål'enga!!
Comment
Comment